Lone Wanderer
Jäsen
18 on oikea ikä, ja testi kertoi henkiseksi iäksi 19 vuotta, joten eipä siinä mitään sen ihmeellisempää, aika ikäiseni "tasolla" ajatukseni siis liikkuvat.
Viestin lähetti Ted Raikas
Onko tässä keskustelussa alkuperäinen idea kadonnut ihan täysin, vai kuvittelenko vain?
Tuntuu vain kuin lukisi jotain testiketjua.
Viestin lähetti Svante
Vihje: USA:n länsirannikon hippikaupungin futisjoukkueen (soikula kuula) kutsumanimi.
Tiedän yhden vanhemmankin kirjoittajan, joten en ole nestori.
49 - mitä tästä voittaa?Viestin lähetti Predator
Minäpä tiedän vastauksen portsaripallojoukkuekysymykseesi ... mutta en sitä kerro, antaa nuorempien yrittää... kiäh, kiäh, kiäh.
Viestin lähetti timosusi
49 - mitä tästä voittaa?
T: timosusi 22v.
Viestin lähetti Svante
kun tulet tänne oikeaan jäähalliin.
Viestin lähetti timosusi
Helsingin jäähalli on mauton, hajuton, muovinen moderni hökötys, kaiken kaikkiaan vain halpa kopio Suomen ainoasta oikeasta jäähallista - Hakametsästä.
Viestin lähetti Svante
Hei kääntölämärin x-pertti! Sä et oo sit meillä käny, vai?
Mikä ihmeen muovinen moderni? Vittu, tää on DDR-halli vanhasta harmaasta betonista, jossa leijuu ikuisesti Pepe Lehtosen hien haju. Saat silti sen tuopin.
Viestin lähetti Predator
Olet oikeassa. Kun alunperin aloitin tämän ketjun, niin tarkoitus oli yksinkertaisesti kysellä palstalle kirjoittavien ihmisten ikiä.
Sitten eräs tietty jatkoaikalainen liitti tähän ketjuun linkin tuosta tietystä "henkinen ikä jutusta" ja sen jälkeen tämä ketju on ollut pilalla. Siis minun mielestäni.
Viestin lähetti Dougie KillMore
Sikälimikäli se ketään kiinnostaa, syntymävuoteni voi päätellä Veljellisen Rakkauden Kaupungissa operoivan koripallojoukkueen nimestä.
Henkinen ikä vaihtelee vastasyntyneen ja Sokrateksen välillä...päivittäin.
Viestin lähetti Uncle Becker
Olisitkohan siis syntynyt 76? Olen tainnut vaihtaa sulle vaipat joskus :)
Viestin lähetti Uncle Becker
Ja mä oikeesti mikään setä oo.
Viestin lähetti Dougie KillMore
Hupaisintahan tossa on se, että sun setyys on vähän mustakin kiinni käsittääkseni :)