Ikäkysely...

• 22 496
  • 316

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko tässä keskustelussa alkuperäinen idea kadonnut ihan täysin, vai kuvittelenko vain? No ehkä kaikki ovat oman fyysisen ikänsä kertoneet jo, eli juttua ei niin synny. Eihän siitä loputtomiin voikaan puhua.

Tuntuu vain kuin lukisi jotain testiketjua.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ted Raikas
Onko tässä keskustelussa alkuperäinen idea kadonnut ihan täysin, vai kuvittelenko vain?

Tuntuu vain kuin lukisi jotain testiketjua.

Olet oikeassa. Kun alunperin aloitin tämän ketjun, niin tarkoitus oli yksinkertaisesti kysellä palstalle kirjoittavien ihmisten ikiä.
Sitten eräs tietty jatkoaikalainen liitti tähän ketjuun linkin tuosta tietystä "henkinen ikä jutusta" ja sen jälkeen tämä ketju on ollut pilalla. Siis minun mielestäni.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Vai että minun ikäni kiinnostaa? En usko.

Vihje: USA:n länsirannikon hippikaupungin futisjoukkueen (soikula kuula) kutsumanimi.
Tiedän yhden vanhemmankin kirjoittajan, joten en ole nestori.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Svante

Vihje: USA:n länsirannikon hippikaupungin futisjoukkueen (soikula kuula) kutsumanimi.
Tiedän yhden vanhemmankin kirjoittajan, joten en ole nestori.

Vai tiedät yhden vanhemmankin kirjoittajan ... eipäs ruveta elvistelemään. Minäpä tiedän vastauksen portsaripallojoukkuekysymykseesi ... mutta en sitä kerro, antaa nuorempien yrittää... kiäh, kiäh, kiäh.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti timosusi
49 - mitä tästä voittaa?

T: timosusi 22v.

Koska vastaus tulikin noinkin nopeasti ja kahvaamalla saat tuopillisen virvoitusolutta HIFK-Tappara matsissa kun tulet tänne oikeaan jäähalliin.

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Viestin lähetti timosusi
Helsingin jäähalli on mauton, hajuton, muovinen moderni hökötys, kaiken kaikkiaan vain halpa kopio Suomen ainoasta oikeasta jäähallista - Hakametsästä.

Hei kääntölämärin x-pertti! Sä et oo sit meillä käny, vai?
Mikä ihmeen muovinen moderni? Vittu, tää on DDR-halli vanhasta harmaasta betonista, jossa leijuu ikuisesti Pepe Lehtosen hien haju. Saat silti sen tuopin.

timosusi

Jäsen
Viestin lähetti Svante
Hei kääntölämärin x-pertti! Sä et oo sit meillä käny, vai?
Mikä ihmeen muovinen moderni? Vittu, tää on DDR-halli vanhasta harmaasta betonista, jossa leijuu ikuisesti Pepe Lehtosen hien haju. Saat silti sen tuopin.

Vaikka tää menisikin varmaan enemmänkin rippituoli-ketjuun, niin tunnustettakoon että olen eläissäni käynyt useammin DDR:ssä (halli), jossa kyllä on tunnelmaa, kuin Hakametsässä. Hakametsä on kuitenkin rakennettu 1965, joten kaikki muut Suomen hallit ovat kopioita.

Edit: Niin täällähän piti inhotakin jotain. Ay-liikkeen jälkeen jaetun kakkossijan ottavat Brasilian jalkapallomaajoukkue ja Tomi Kallio jääkiekkoilijana.

Viimeksi muokattu:

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Predator
Olet oikeassa. Kun alunperin aloitin tämän ketjun, niin tarkoitus oli yksinkertaisesti kysellä palstalle kirjoittavien ihmisten ikiä.
Sitten eräs tietty jatkoaikalainen liitti tähän ketjuun linkin tuosta tietystä "henkinen ikä jutusta" ja sen jälkeen tämä ketju on ollut pilalla. Siis minun mielestäni.

Toisaalta, näkeehän ihmisten iät jo siitä kohdasta, jossa lukevat mm. asuinpaikka, ammatti ja harrastukset. Tosin juuri tällä hetkellä se ei jostain syystä näyttäisi olevan "päällä" lainkaan. Kaikkien ikiä ei myöskään siitä näe, mutta veikkaan, että he, jotka eivät syntymäaikaansa ole sinne halunneet kertoa, eivät kerro ikäänsä myöskään tähän. Sikäli voi kysyä, oliko koko ketjussakaan tavallaan mitään järkeä? Tosin olen kyllä sitä mieltä, että tällaiset "henkinen ikä" -jutut ovat sellaista "mukahauskaa" hömpötystä eli sikäli ymmärrän myös ketjun avaajaa. Toki olen myös sitä mieltä, että ikähän on lähtökohtaisesti vain numero.

Ja minä olen itse olen parikymppinen. Henkinen ikäni on minulle "EVVK" -tasoa.

Muokkausta: Paremmin olisin ymmärtänyt tämän ketjun olemassaolon, mikäli se olisi ollut äänestys eli olisi katsottu, minkä ikäisiä kirjoittajia täällä on eniten.

Viimeksi muokattu:

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
ikäni = 22v. enkä ala mitään "henkinen ikä"-testejä tekemään, tää on hyvä näin.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Sikälimikäli se ketään kiinnostaa, syntymävuoteni voi päätellä Veljellisen Rakkauden Kaupungissa operoivan koripallojoukkueen nimestä.

Henkinen ikä vaihtelee vastasyntyneen ja Sokrateksen välillä...päivittäin.

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Viestin lähetti Dougie KillMore
Sikälimikäli se ketään kiinnostaa, syntymävuoteni voi päätellä Veljellisen Rakkauden Kaupungissa operoivan koripallojoukkueen nimestä.

Henkinen ikä vaihtelee vastasyntyneen ja Sokrateksen välillä...päivittäin.

Olisitkohan siis syntynyt 76? Olen tainnut vaihtaa sulle vaipat joskus :)

Heh, olen 35 (-68) ja testien mukaan 21 tai 17. Vastasin kysymyksiin rehellisesti ja ajattelin, että nämähän varmaan menevät lähelle oikeaa ikääni. Henkisestä tilastani on vain hyötyä, koska olen mainostoimistossa töissä. Sitä paitsi muutaman vuoden kuluttua tiedän ikäni, kun lasken testitulokset yhteen... Ihan niinku tän ikäiset ei sais tehdä kuperkeikkaa tai pukeutua naamiaisiin. Jupinaaaa...

Ja mä oikeesti mikään setä oo.

Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Viestin lähetti Uncle Becker
Olisitkohan siis syntynyt 76? Olen tainnut vaihtaa sulle vaipat joskus :)

Erinomainen veikkaus mutta NBA-tuntemuksesi tietäen en voi hyväksyä vastausta vaikka se on oikea. Tämä on kuin lukion matikantunneilla: Ei riitä että vastaus on oikea jos et päätynyt siihen oikean kalkyloinnin kautta! (<--true story)

Viestin lähetti Uncle Becker
Ja mä oikeesti mikään setä oo.

Hupaisintahan tossa on se, että sun setyys on vähän mustakin kiinni käsittääkseni :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy