Ikäkysely...

• 22 510
  • 316
Pakkohan se oli testi suorittaa kun kaikki muutkin..

Testi kertoi korutonta kieltä =27v

Oikea ikä on jo lähempänä 26v kuin tasan 25v.

jpp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU
25 & 25

Testin mukaan henkinen ikäni on 25 vuotta, mikä sattuu olemaan myös oikea ikäni. Epäilen korkean (ja virheellisen) henkisen iän syyksi sitä, että omistan peräti kolme bonuskorttia ja siitä kymmenen lisävuotta.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olen (jo) 20-vuotias, mutta henkiseltä iältäni olen edelleen 21. Saman ikäisistä testiin vastanneista minua vanhempia on nyt jo 55%. Noinkin vanha henkinen ikä johtuu takuulla siitä, että en ole lukenut yhtään Harry POtter-kirjaa ja aina ennen testin tekemistä olen sattunut käyttämään viimeisimmäksi imuria.

Bandana

Jäsen
30

No jopas! Henkinen ikä on sitten melkeen kaksi kertaa suurempi kuin oikea ikä... Yleensä oon vetänyt henkinen ikä -testeistä 21-24v luokkaa.

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
oikea ikä pikkusta alle 23. testi väittää 18 vuotiaaksi? 80% samanikäisistä vastaajista on henkisesti minua vanhempia...s*kele!

tiikeri

Jäsen
Jaahas, oikea ikä on 20 vuotta ja testin mukaan henkinen ikä on 36 vuotta.

Minua henkiseltä iältään nuorempia 88%
Henkisesti samanikäisiä 4%
Henkisesti vanhempia 8%

Mielenkiniintoista...

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutaman kuukauden päästä täysi-ikäinen.

Testi antoi tulokseksi vuosi sitten tehtynä 21 ja äsken 19, mitä tästä on pääteltävä?

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Henkinen ikä 36 !!!!
Oikea ikä yli 20 % nuorempi.

Olenko noin fossiili?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinenkin 23, mikä on myös se oikea ikä. Me -80 -vuosimallin edustajat tunnumme kuitenkin olevan melkoisen konservatiivista porukkaa, sillä 51% ikäisistäni on minua henkisesti vanhempia. 37% nuorempia ja vain 12% saman ikäisiä.

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Henkinen ikäsi on 23 vuotta
Oikea ikäsi on 29 vuotta

Hmmm....
Kuitenkin pelottaa tuleva rajapyykki.

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Oikea ikä on 29 vuotta ja henkinen vuoden enemmän. Tarkoittaakohan tämä sitä, että oikeasti haluan olla jo kolmekymppinen?

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Viestin lähetti Ipa9
No niin pakkohan tähän on osallistua.

Kevättalvella iskee kolmenkympinkriisi.

Vielä siis onnellisesti 29vee.

Samat ovat kuviot minullakin. Enkä sitten halua kertaakaan kuulla Frederikkiä...

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Henkinen ikäsi on 14 vuotta! 95% ikäisistäsi on sinua henkisesti vanhempia.

Mikäpä se siinä. Repesin aika lahjakkaasti kun tuo tulos tuli näkyviin. Mistähän tuo tuli? En ole lukenut Pottereita, juossut rullaportaita vääräänsuuntaan kuin lapsena ja omistan bonuskortinkin, enkä valinnut niitä "Mutsis oli" -vaihtoehtoja.

Tajuux joku miztä toi niinqu tuli vittu jou? Johtuu varmaan siitä, että on perjantai ja oloni on kuin kevät niitylle pääsyä odottavalla varsalla.

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Bast on 41-vuotias kääkkä ja henkinen ikä- testiä en jaksa nyt uudestaan enää tehdä. Viimeksi kun sen tein sain vastaukseksi jotain parinkympin tienoilla. Tosiasiassa olen ikuinen kypsymätön lapsi, joka innostuu täysin hyödyttömistä asioista ja uhraa niille aivan liikaa aikaa. Kuten tästä netissä roikkumisesta ja toisten tuiki tuntemattomien nimimerkkien taakse kätkeytyvien hahmojen ikäjakautumasta.

th

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS , Montreal,New Jersey
Eihän tuo testi pidä alkuunkaan paikkaansa??? Sen mukaan olen jo 44v, vaikka oikea ikä on VASTA 42v !!!!!

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Viestin lähetti Designer
Noniin, kaksviitosten ryhmä kasvaa jälleen yhdellä kun ilmoittaudun ruotuun.
Kas kummaa, henkinen ikäni on jämähtänyt tähän kahden vuoden takaiseen tilanteeseen. Ennen oli hyvin!

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Testin kalibroiminen on onnistunut liian hyvin. 41-v on oikeata ikää ja testin henkistä ikää. Kääkkä mikä kääkkä.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
28-vuotta on mittarissa... "henkinen ikäni" on näemmä 41.

"Ei se vuosimalli, mutta ne kilometrit" olkoon mottonani.

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Vuodella heitti vai pitäisikö sanoa muutamalla viikolla? Oikea ikä on 28-v (tuli äskettäin täyteen) ja henkinen ikä on 27-v.

CatGarfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Internazionale, Newcastle, NY Rangers, HIFK, ManU
Helkkari kun ystävät/tuttavat/perhe/naapurin 87-v. dementoitunut mummo ja hänen aikamiespoikansa käskee aikuistumaan ja henkiseksi iäksi napsahtaa 36, kun mittari näyttää 25 (kohta 26). Odotusarvo oli siinä 15:n paikkeilla. Voiko kaikki viime vuosien koheltamiseni laskeakin henkisen kolmenkympin kriisin sivutuotteiksi?

edit:kirjoitusvihreitä

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Taidan olla 33. Mielenkiintoinen ikä. Tulee miettineeksi, mitä tässä on elonsa aikana 'saanut aikaiseksi' - ja mihin suuntaan pitäisi mennä. Tosin tulevaa on kohtuuttomasti tyhjänpäiväistä pohtia. Olen huomannut lyhyen ajan sisällä, että NYT on hyvä. Ehkä nyt koen olevani hieman aikuistunut, mutta ihan paappa en kuitenkaan vielä ole. Olo on aika seesteinen.

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
19 on mittarissa ja henkinen ikä näyttää testin perusteella 21.

"19 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 38%
Henkisesti samanikäisiä 11%
Henkisesti vanhempia 51%"

Suosikkijoukkue
ILVES
Ilmeisesti pitäisi huolestua

Henkiseksi iäksi tuo testi ilmoittaa 44, itse olen 21. Ehkä tässä pitää mennä hankkimaan rollaattoria.

Pikku-Raimo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy