Ikäkysely...

• 22 496
  • 316

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mulla testin mukaan henkinen ikä 21v ja oikea on myös 21v.

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Testin mukaan henkinen ikäni on 25 vuotta. Todellisuudessa kuitenkin vasta 20 vuotta mittarissa.

Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Ikäni ovat 26/40 tai 40/26, saatte ite arvata kumpi on kumpi...

Anteeksi.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Piti kokeilla taas... henkinen ikä tuon ketjun linkin mukaan 49, oikea ikä 25. Hauskaa. Henkisesti nuorempia 96%...

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Heinäkuun 20

42 vuotta nuori, kylläpä aika rientää.....

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Black & Gold (Who Dat Nation), WHUFC
Jaahas, testi antoi henkiseksi iäksi 31 vuotta. Henkisesti olen siis 13 vuotta vanhempi kuin todellisuudessa... (18v.)

GeneRation

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen 15, kohta 16 vuotias... Henkinen ikäni oli testin mukaan aluksi 46 vuotta, tämän jälkeen tein uudestaan, sillä tavalla, että vaihtoehdot, jotka olivat "kiikun kaakun" laitoin siihen toiseen, tällä kertaa henkiseksi iäkseni tuli 43 vuotta. Tein testin vielä kertaalleen mahdollisimman nuorekkaasti rehellisyyttä unohtamatta, "enää" olin 37 vuotta...

EDIT: Testimaassa henkinen ikäni oli sentään järkevissä mittasuhteissa, 25 vuotta. http://www.testimaa.com/age/test.asp

Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
kirjoitin näin 22.07.2001
Ikää on tasaluku eli 20 ja 7 päivää päälle. Testin mukaan henkinen ikä on 25..

Ja tulos oli 3.7.2004 tämä:

Henkinen ikäsi on 37 vuotta.

Sinua henkiseltä iältään nuorempia 86%
Henkisesti samanikäisiä 3%
Henkisesti vanhempia 12%

Niin, olen vielä vajaa pari viikkoa 22 vuotta, mutta jumaliste, 12 vuotta tullut henkistä ikää lisää kolmessa vuodessa. Nyt yksi asia vahvistui, mitä epäilin. Mulla on kolmenkympin kriisi..

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tätä pitää kokeilla. Oikea ikä jatkaa kasvuaan vaikka kuinka haluaisi sen pysähtyvän, mutta saapa nähdä miten käy henkisen iän jatkossa...

Fyysinen: 26
henkinen: 27

Eli aika lähelle mentiin, toivottavasti jälkimmäinen ei tuosta ainakaan enää nouse.

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Fyysinen ikä vielä tämän vuoden puolella 17, henkinen 18.

Henkiseltä iältään minua nuorempia 16%, henkisesti samanikäisiä 8% ja henkisesti vanhempia 76%.

Pitäisiköhän huolestua. :D

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
21 täyttyy syksyllä virallisten asiakirjojen mukaan. Henkinen ikä-testi paljasti totuuden lahjomattomasti: tulos 51v. Henkinen eläkeikä on siis vastassa jo 14 vuoden kuluttua, joten nyt kiireen vilkkaa valmistautumaan eläkepäiviin.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Henkinen ikä 29, oikea ikä 17.

Henkistä ikää taisi nostaa se, että paras musiikki on mielestäni tehty ennen syntymääni ja en kestä valaskysymyksiä.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Wilzu
21 täyttyy syksyllä virallisten asiakirjojen mukaan. Henkinen ikä-testi paljasti totuuden lahjomattomasti: tulos 51v. Henkinen eläkeikä on siis vastassa jo 14 vuoden kuluttua, joten nyt kiireen vilkkaa valmistautumaan eläkepäiviin.

Tätähän kannattaa Wilzun ehdottomasti käyttää tulevaisuudessa hyväkseen. On siinä sedillä ja tädeillä ihmettelemistä, kun 35-vuotiaana menee tosissaan selittämään, että pitäisi eläkkeelle päästä, kun tuo 65 tuli mittariin.

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti Arnold
Tätähän kannattaa Wilzun ehdottomasti käyttää tulevaisuudessa hyväkseen. On siinä sedillä ja tädeillä ihmettelemistä, kun 35-vuotiaana menee tosissaan selittämään, että pitäisi eläkkeelle päästä, kun tuo 65 tuli mittariin.

Niinpä. Mutta onneksi tässä on 14 vuotta aikaa pohtia sopivaa selitystä. Täytyy pyrkiä siihen, että on 35-vuotiaana ehtinyt koota riittävän omaisuuden ja tuottavia sijoituksia. Tästä pitääkin laatia tarkka suunnitelma!

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
36 kait on mittarissa ja henkisesti välilillä mitä milloinkin.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Itse täytän parin kuukauden päästä 18 joten vielä olen 17. Henkinen ikäni oli 27 vuotta.

-stouni-

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Ikää on tullut jo mittariin rapiat 33 vuotta, mutta se henkinen ikä todellakin vaihtelee tilanteen mukaan (5-33v.)...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti GeneRation
Testimaassa henkinen ikäni oli sentään järkevissä mittasuhteissa, 25 vuotta. http://www.testimaa.com/age/test.asp

Tuo on tosiaan lähempänä totuutta meikäläiselläkin. Fyysinen ikä on tosiaan sen 24 vuotta, ja tämä testi antoi henkiseksi iäksi meikäläisellekin 25 vuotta.

Sillä toisella tuli oltuakin sen 37 vuotias...

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No tämä uusi testi antoi henkiseksi iäkseni 22, oikea ikäni siis 21. Aika lähelle sattui kyllä, varsinkin kun vertaa aiemman testin 29:ään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy