Ikäkysely...

  • 22 268
  • 316

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen näitä kevään 2002 wannABI-immeisiä. Eli huhtikuussa 19, kuten profiilistakin näkyy. Henkisen iän aion tarkistaa ihan kohta... :)

Edit: Tein testin ja henkinen ikä on 21v. (minun ikäisistäni 48% testin tehneistä on henkisesti minua vanhempia...aagh :D )
 
Viimeksi muokattu:

Shane

Jäsen
22, mutta henkinen ikä tuon testin mukaan peräti 50% korkeampi!

Tämän palstan porukka on ilmeisen "kypsää", koska tuntuu tuo henkinen ikä olevan kaikilla todellista korkeampi...
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kympit paukkui mennä syksynä, vaikkei sitä kyllä kuulema uskoisi..
Tässä aletaan pääsemään hiljakseen "miehenikään" ja elämä senkun paranee vuosi vuodelta.

Eli siis 40v

P.S. Lienen jäävi heittämään arviota henkisestä iästä ja testiin ei ole aikaa, joten se siitä.

Edit: Ja testin mukaan jopa 21v. Pitäisikö huolestua kun 94% ikäisistäni on henkisesti minua vanhempia!?! (luulen kyllä, että se South Park sai tämän aikaan...)
 
Viimeksi muokattu:

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Se on kuulkaas isot juhlat tämän kuun 29:s päivä. Tulee se kolmekymmentä täyteen mutta Frederik EI SOI. Samana päivänä on vielä Pelicans-HPK. Toivottavasti Pelsut antaa synttärilahjaksi kaksi pojoa, olisi mukavampi lähteä kaupungille pöröämään.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep

18 on oikea ikäni ja TESTI näytti 13v. eli just niikun piti!:)
niin ja 93 % on henkisesti vanhempia siis 18 vuotiaat
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti Shane


Tämän palstan porukka on ilmeisen "kypsää", koska tuntuu tuo henkinen ikä olevan kaikilla todellista korkeampi...
Paskat. Oikea 22, testi näytti vähän aikaa sitten 17 vuotta. Ikiteini!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä pitäisi olla kai ylpeä...


"Henkinen ikäsi on 23 vuotta
Oikea ikäsi on 29 vuotta
Samanikäisiä testiin vastanneita 1651 kpl

29 -vuotiaista testiin vastanneista:
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 22%
Henkisesti samanikäisiä 7%
Henkisesti vanhempia 71%"
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Nelissäkymmenissä ollaan ihan kohta. Henkinen ikä lienee jossain kuudentoista tietämissä. Vaimon mielestä ei niinkään paljon.

Edit: Ja tuo pahuksen testi on sitten ihan huuhaata! Mää olen henkiseltä iältäni muka 58 vee!? Oliskohan tullut pilkkuvirhe?

Kele!
 
Viimeksi muokattu:

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinua henkiseltä iältään nuorempia 62%
Henkisesti samanikäisiä 10%
Henkisesti vanhempia 28%

EDIT: testi antoi tulokseksi 23 vuotta ja sanottakoon että se oli hieman liikaa.
 
Viimeksi muokattu:

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Henkinen ikä lähentelee testin mukaan jo 28...
Fyysinen ikä on 22. Viimeksi vastaavanlaisen testin tehdessäni olin 15. Hälyyttävääkö?
 

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Henkinen kehitykseni on ottanut aikamoisen spurtin viime aikoina. Viimeksi testin tehdessäni, about vuosi sitten, mittari näytti pari vuotta fyysistä ikääni alhaisempaa lukemaa. Nyt ollaan jo kymppi edellä. Henkinen "rappeutuminen" on siis siinä vauhdissa, että viiden vuoden päästä voi höpinäni olla jo melkoista kuultavaa 3-kymppisen suusta. Nicce on tainnut suutuspäissän kalibroida mittarit miten sattuu. Tai sitten totuus vain on Penttiä kummempi. Miten päin tässä nyt olisi... puuuh.

Sinua henkiseltä iältään nuorempia 78%
Henkisesti samanikäisiä 6%
Henkisesti vanhempia 16%
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös