Ikäkysely...

• 22 514
  • 316

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Hauska testi, jonka mukaan henkinen ikäni on pyöreä neljännesvuosisata. Eli kolmen vuoden päästä liippasi.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Saalistaja setä

34vee ja mieleltäni olen 65vee,loppuunpalanut vanha kiukkuinen äijänkäppänä.:) Odottelen tässä uusia PS2 pelejä,jotta pääsisin laskemaan tuota mieli ikää.

Hallillekkin pitäisi jo pikkuhiljaa päästä raivoamaan,alkaa olla jo ikävä.Tänään Ramseksen(faija)kanssa leffaan kattomaan Pearl Malboroa,muutamat bizzet ennen movieta on masokistin toive.

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Ikämieskaartia ,37, ja alkaa näkyä ja tuntua.
Vanhoja käpyjä ja kehityksen ja uusien ideoiden tulppana olevia äijiä on vuosi vuodelta vähemmän...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Se henkinen ikä....

Noh, kävin sitten minäkin testaamassa netissä tuon henkisen ikäni. Testi antoi tulokseksi 26.... mites nyt noin, vaimo väittää että olen korkeintaan 15-vuotiaan tasolla (ja kakarana aion kyllä pysyäkkin)... :p

Flazor

Jäsen
18 vuotta ja 9 kuukautta on näitä maita ja mantuja tullut tähän mennessä tallattua. Testi väitti iäkseni 24, vaikka odotin pikemminkin jotain viittätoista.

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
pale ilmottautuu patu-osastolle eli 42vee. Henkisestä tasosta kertoo kai se, että vaihdan kuusi-vuotiaan poikani kanssa päivittäin uusimmat pieruvitsit... Toki niin että rakas vaimoni ei niitä kuule...

pale

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Kunhan jonkun aikaa tätä sateista lomaa vierähtää tulee 27 vuotta mittariin vaikka testi antoikin 32!

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
17 ja puoli vuotta ja tuo testi antoi henkiseksi iäksi 34. Tosin sivujen mukaan olen liian nuori osallistumaan testiin.

J.Rita

Jäsen
Viestin lähetti Ghost
17 ja puoli vuotta ja tuo testi antoi henkiseksi iäksi 34. Tosin sivujen mukaan olen liian nuori osallistumaan testiin.

Melkein sama. Tarkka ikä on tänään 17,625 vuotta ja testi antoi myös minulle tupläiän, 34 vuotta....

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Testi kertoi minun olevan 32 vuotias, mutta olen kuitenkin kuusi vuotta vanhempi todellisuudessa.

Ikään liittyen... muistelen jossain joskus lukeneeni, että keskimääräinen ikä matseissa käyvälle IFK-fanille olisi 33 vuotta. Keskimääräinen tai keskiarvo ovat sinällään aika huonoja ilmaisuja iästä puhuttaessa. Mutta, kieltämättä olen kiinnittänyt huomiota kotimatseissa siihen, että aika lailla hallilla näkyy olevan päälle kolmekymppisiä katsomossa. Taitaa se nuoriso enemmänkin kasautua sinne B2n tietämille. :)

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Testi sanoi, että 26 eli läheltä liippasi.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
hoohoo, testi tiesi henkisen ikäni prikulleen oikein, eli 21 :)

tuntuu kyllä oikeasti lapsekkaammalta, mutta tuollaisia tieteellisiä mittaustuloksia ei pidä kiistämän.

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oma syntymävuosi on niinkin hieno kuin 1970 ja silloinhan voitti Suomenmestaruuden joku äärimmäisen hieno joukkue en vaan millään jaksa muistaa mikä se oli joten voisiko sen joku mulle kertoa!

Niin ja se samperin testi antoi mulle iäksi 21 joten eipä tässä mitään hätää ole!

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei vaan kaikki. 35 on mittarissa ja olo sen kun paranee...

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Puolen vuoden päästä pääsee/joutuu juhlimaan 30-vuotispäiviä.
Testi väitti kylläkin 23-vuotiaaksi.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Vielä yksi...

Nostin piruuttani tämän ketjun ylemmäksi....:D ... laittakaa nyt ihmeessä joku vielä ikänne "peliin" niin saadaan 100 RIKKI! Joka sen tekee, niin se saa palkinnoksi 20 metriä korkean betonisen näköispatsaan Frank Mobergin pärstästä, sekä 24. tunnin risteilyn samassa hytissä Hannu Jortikan ja V.P.Lehdon kanssa!...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy