maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Kiinalaiset ottaa kuulemma virustaudit vakavasti kun askartelevat kaikesta mahdollisesta suojavarusteita. Täytyykin askarrella hattu mehukattikanisterista jos porukka alkais ottaa mut vihdoin vakavasti.
En tiedä mistä alasta on kyse, mutta itse ymmärrän kyllä nuo soittoajat. Muutenhan työnhakijat voisivat soittaa ihan milloin tahansa, ja jotkut soittavat varmaan silti. Ihmisillä on nykyään niin kiire, että kaikki on pakko kalenteroida. Sillä lisätietoja antavalla henkilöllä voi olla sen miljoona muutakin hommaa rekrytointiprosessin lisäksi. Ja kun nykyisessä työelämässä tulee jatkuvasti kaikenlaisia keskeytyksiä, niin niitä ei haluta yhtään lisää. Sitten kun on soittoaika, niin lisätietoja antava henkilö on keskittynyt vain siihen. Se voi olla työnhakijallekin etu.Jonkin verran tullut katseltua työpaikkailmoituksia ja ihmetyttää, kun monissa ilmoituksissa lisätietoja antava hlö on tavoitettavissa puhelimitse tyyliin 2 x 1 tunnin ajan koko hakuajan puitteissa. Joo, aina voi laittaa sähköpostia ja vaikka pyytää vastasoittoa tai röyhkeästi soittaa itse muunakin aikana, mutta silti.
En tiedä mistä alasta on kyse, mutta itse ymmärrän kyllä nuo soittoajat. Muutenhan työnhakijat voisivat soittaa ihan milloin tahansa, ja jotkut soittavat varmaan silti. Ihmisillä on nykyään niin kiire, että kaikki on pakko kalenteroida. Sillä lisätietoja antavalla henkilöllä voi olla sen miljoona muutakin hommaa rekrytointiprosessin lisäksi. Ja kun nykyisessä työelämässä tulee jatkuvasti kaikenlaisia keskeytyksiä, niin niitä ei haluta yhtään lisää. Sitten kun on soittoaika, niin lisätietoja antava henkilö on keskittynyt vain siihen. Se voi olla työnhakijallekin etu.
Kyllä ne rekrytoijat vastaavat kysymyksiin varmasti noiden soittoaikojen ulkopuolellakin, jos pystyvät, mutta soittoajoilla halutaan keskittää ne kysymykset tiettyyn hetkeen. Rekrytoija varmasti myös arvostaa sitä, jos työnhakija soittaa nimenomaan annettuun aikaan. Sähköpostikysymyksiähän ei voi mitenkään rajoittaa, ja jokaiseen niistä on vastattava, oli kysymys ihan millainen tahansa. Noissakin voi olla rekrytoijalle jo iso työ, ja normihommatkin pitää silti hoitaa.Kyllä toki näin, lähinnä ihmettelen että jos hakuaika on vaikkapa kuukauden luokkaa, niin sinä koko aikana niitä soittoaikoja on listattu tyyliin tasan kaksi, tunti kerrallaan. Pari sellaistakin ilmoitusta tullut vastaan, jossa viimeinen ilmoitettu soittoaika on ollut pari vkoa ennen hakuajan loppumista.
No, kuten todettua, sähköpostillakin pääsee jo alkuun, ei siinä.
Kieltämättä tuli vähän sellainen fiilis kuin olisi Eläinten vallankumousta lukenut.Lueskelin Urheilulehden vai mikä sen nimi on juttua Jyväskylän lätkäjätkien meiningistä ihmeissäni. Vähän jäi jutusta sellainen kuva, että pelaajien ei pitäisi kovin paljon olla päättämässä. Tämä ei voi tulla yllätyksenä kenellekään. Ei tässä mikään punakaarti olla.
Onko tämä näkyvillä missään muille kuin tilaajille?Lueskelin Urheilulehden vai mikä sen nimi on juttua Jyväskylän lätkäjätkien meiningistä ihmeissäni. Vähän jäi jutusta sellainen kuva, että pelaajien ei pitäisi kovin paljon olla päättämässä. Tämä ei voi tulla yllätyksenä kenellekään. Ei tässä mikään punakaarti olla.
Onko tämä näkyvillä missään muille kuin tilaajille?
Onko tämä näkyvillä missään muille kuin tilaajille?
Tästä olen täysin samaa mieltä.Miksi vitussa ihminen valittaa kiireestä? Jokainen tekee omat kiireensä. Älä valita.
Miksi vitussa ihminen valittaa kiireestä? Jokainen tekee omat kiireensä. Älä valita.
Miksi vitussa ihminen valittaa kiireestä? Jokainen tekee omat kiireensä. Älä valita.
Totta vitussa omista valinnoista saa valittaa. Sulla on tältäkin päivältä aika montakin kriittistä viestiä Jokereiden peliesityksistä vaikka ihan itse olet joukkueesi valinnut ja laittanut telkkarin päälle. Paljon typerämpi syy se on valittaa kuin kiire.Miksi vitussa ihminen valittaa kiireestä? Jokainen tekee omat kiireensä. Älä valita.
Sitten pitää valittaa yksinään. Ei ketään kiinnosta kuunnella sitä valitusta, kun itse tekee oman kiireensä.Totta vitussa omista valinnoista saa valittaa.
En mahda mitään Jokereiden esityksille. Siinä ero.Sulla on tältäkin päivältä aika montakin kriittistä viestiä Jokereiden peliesityksistä vaikka ihan itse olet joukkueesi valinnut ja laittanut telkkarin päälle.
Itseasiassa sekään ei pidä paikkaansa, sillä kiire on usein ihan olosuhteidenkin aiheuttamaa ja ihmisen omat mahdollisuudet siihen vaikuttaa lyhyellä tähtäimellä ovat aika maltilliset. Kaikille esimerkiksi työttömäksi jättäytyminen tai lapsista eroon hankkiutuminen ei ihan kädenkäänteessä onnistu vaikka välillä niiden aiheuttama kiire hieman ahdistaisikin.Sitten pitää valittaa yksinään. Ei ketään kiinnosta kuunnella sitä valitusta, kun itse tekee oman kiireensä.
Kyllä niin merkityksettömän asian kuin jääkiekkoseuran edesottamuksista välittäminen on nimenomaan oma valinta. Samaan aikaan maailmalla sadat ellei tuhannet seurat pelaavat paskasti mutta et sinä ota stressiä kuin tästä yhdestä.En mahda mitään Jokereiden esityksille. Siinä ero.
Tämä kieltämättä naurattaa aina. Olisi hauskaa nähdä millaista näiden ihmisten elämä oikeasti on jos tosiaan koko ajan on niin kiire. Luulisi että alkaisi käymään mielenterveyden päälle.Miksi vitussa ihminen valittaa kiireestä? Jokainen tekee omat kiireensä. Älä valita.
Monet tosiaan tykkäävät ottaa jotain harrasteita töiden/opiskelun lisäksi. Joillakin on työt, joku opiskelijakunnan hallitus homma ja opiskelut samaan aikaan. Sitten joillakin on kiire kun ei pääse katsomaan tarpeeksi kissavideoita.Tämä kieltämättä naurattaa aina. Olisi hauskaa nähdä millaista näiden ihmisten elämä oikeasti on jos tosiaan koko ajan on niin kiire. Luulisi että alkaisi käymään mielenterveyden päälle.