Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
On niitä lihavia juoppoja oikeistolaisissakin.
Ei ole. Menenkin tästä laihdutus- ja alkoholismiketjuihin.
On niitä lihavia juoppoja oikeistolaisissakin.
Lieneekö kaikilla omat?Telkkarissa kaikilla on hampaat suussa. Siis miettikää tosielämää.
Perseestä tulee verta. Ei kait tähän tautiin kuole.
Perseestä tulee verta. Ei kait tähän tautiin kuole.
Ketjun otsikko ja viimeinen postaaja - hauskoja yhdistelmiä. Siis tuollahan mitä käsittämättömämpiä yhdistelmiä pidetään hauskana. Varmaan joku "Vitutusketju - Jeesus", aiheuttaisi jollekkin naurunpurskahduksen; mikähän sitä Jesseä nyt noin harmittaa, ehehehehe. Voi ny kädellä ohtaan sanommää...
Ei sillä, on siä se joku 1/100 ihan hauskojakin.
Tekninen tuki on naisvaltainen ala. Jokaikinen viime vuonna laittamani tukipyyntö eri palveluiden nettisivujen kautta on tuottanut vastauksen, jonka on allekirjoittanut naispuolinen nimi. Koita siinä sitten olla kiukkuinen. Se vastaajahan voi olla hyvännäköinen misu.
Oletko kenties joskus palstavuosiesi aikana paljastanut nimesi palstalla? Tai sitten, olet kuitenkin kertonut palstalla aika paljon yksityiskohtia elämästäsi (oletan monien kertomiesi asioiden pitävän paikkansa). Ei tarvinne edes hirveän suurta salapoliisia, että niiden avulla pystyy selvittämään henkilöllisyytesi, jos sen selvittämiseksi on vahva tahto.En oikein tiennyt, mihin tästä kirjoittaisin.
Nimimerkki lähestyi minua yksityisviestitse. Juteltiin.
Sitten hän ykskaks tiesi minun oikean etunimeni. Kutsui minua nimelläni. En todellakaan ollut kertonut sitä hänelle. Jostain hän sen tiesi.
Mistä hän sen tiesi?
Kerronko samantien kengännumeroni ja anopin tyttönimen?
Vittu minua vituttaa nyt.
En kyllä ole. Olen ollut siitä aika tiukka. Ja Pohjois-Karjalahan on täynnään alkoholisoituneita keski-ikäisiä ukkoja. Ei sieltä helppoa ole minua bongata. En ole missään someissa, sitäkään kautta minua ei löydä.Oletko kenties joskus palstavuosiesi aikana paljastanut nimesi palstalla? Tai sitten, olet kuitenkin kertonut palstalla aika paljon yksityiskohtia elämästäsi (oletan monien kertomiesi asioiden pitävän paikkansa). Ei tarvinne edes hirveän suurta salapoliisia, että niiden avulla pystyy selvittämään henkilöllisyytesi, jos sen selvittämiseksi on vahva tahto.
En tiedä, kunhan spekuloin.
Ai niin, kerro kengännumero ja anopin tyttönimi, jos siltä tuntuu.
Nurmijärvelle on ilmestynyt kanssa tällainen mysteerinen metallitolppa.
On kyllä yksinkertainen ja halpa maakuntamatkailua edistävä markkinointikikka. Ei varmaan paljoa maksa tommonen tolppa, saat uutisen mediaan ja sitten sitä tullaan ihmettelemään.Metallisen mysteeritolpan arvoitus hämmentää Nurmijärvellä, ja Tuija Räisänen tuli katsomaan sitä Keravalta asti: "En tiedä, mitä ajattelen"
Salaperäiset metallipylväät ovat tuttu ilmiö myös maailmalta.yle.fi
Viimeistä virkettäsi en ymmärrä, mutta ei se mitään.En kyllä ole. Olen ollut siitä aika tiukka. Ja Pohjois-Karjalahan on täynnään alkoholisoituneita keski-ikäisiä ukkoja. Ei sieltä helppoa ole minua bongata. En ole missään someissa, sitäkään kautta minua ei löydä.
42, Sivula.
Ehkä joku tunnistaisikin. Ei se minua sinänsä haittaa. Kyse kuitenkin on siitä, että en hae julkisuutta itselleni. En kasvoilleni, nimelleni tai läheisilleni. Pysyn vitun kaukana kaikista somehommista, joissa näkyy nimi ja naama. Jatkoajassa on hyvää se, että pystyy keskustelemaan olematta se Seppo tai Jorma tai Sulevi. Asia merkitsee, ei se minkä näköinen pertti sen sanoo. Sitten kun käy ilmi, että jostain on vuodettu, niin vituttaahan se. Sama olisi jo laittaa nakukuvansa tänne, että kattokaa nyt, nyt näkyy kaikki.Viimeistä virkettäsi en ymmärrä, mutta ei se mitään.
Uskon, ettet ole nimeäsi paljastanut. Alkoholisoitunut keski-ikäinen mies Pohjois-Karjalasta on kyllä sellainen vinkki, jonka perusteella ei tosiaan ketään löydä.
Mutta, niitä paljastuksia omasta elämästäsi olet tehnyt paljon. Käytin aamulla hetken palstan hakua ja suht helppoa niiden perusteella olisi löytää henkilö tai henkilöitä, jotka pystyvät sinut tunnistamaan. Tai tokihan palstalla voi olla nimimerkki, joka jopa itse tunnistaa sinut noiden juttujen perusteella. Olettaen siis, että ne kertomasi seikat ovat totta. Jos ne taas eivät ole totta, niin sitten olet varsin taitavasti palstapersoonaasi vuosien ajan luonut.
Mutta Pasi oli Pasi ja kuitenkin jossain käsirysyssä kanssasi jonkun grillin lähellä joskus nuoruudessa? Tai siis esimerkinomaisesti noin. Se ei itsessään riitä kovin helpolla tunnistamiseen, mutta kun noita erilaisia, ehkä välillä vähän virheellisiä muistikuvia on paljon, niin kyllä niistä joku salapoliisi aikaan saa sen, että palstanimimerkin Evil takana oleva oikea henkilökin löytyy, jos kovasti tahtoa on.Eli jos minä muistelen lyöneeni Pasia turpaan Puistogrillin jonossa 1988, niin Pasi saattaa muistaa että se oli Asemagrilli ja 1990. Ja talvi eikä kesä. Ja minä sain turpaan, en antanut. Eli ota nyt selvä näistä.
Mutta Pasi oli Pasi ja kuitenkin jossain käsirysyssä kanssasi jonkun grillin lähellä joskus nuoruudessa? Tai siis esimerkinomaisesti noin. Se ei itsessään riitä kovin helpolla tunnistamiseen, mutta kun noita erilaisia, ehkä välillä vähän virheellisiä muistikuvia on paljon, niin kyllä niistä joku salapoliisi aikaan saa sen, että palstanimimerkin Evil takana oleva oikea henkilökin löytyy, jos kovasti tahtoa on.
Tämä siis omana pohdintana sille, että tuolta voi löytyä yksi syy nimesi tietämiseen. Toivottavasti kuitenkaan kukaan ei ole moista työtä lähtenyt tekemään, sillä aika hulluahan tuo taas olisi.
Sitten hän ykskaks tiesi minun oikean etunimeni. Kutsui minua nimelläni. En todellakaan ollut kertonut sitä hänelle. Jostain hän sen tiesi.