Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
Juurikin näin, tässä itäkeskuksen vieressäVähän niin kuin Kontulakin vai?
Juurikin näin, tässä itäkeskuksen vieressäVähän niin kuin Kontulakin vai?
Ite muutin stadiin heti intin jälkeen, lapsuus ja nuoruus oli hyvä viettää Päijänteen rannoilla Keski-Suomessa, mutta hyvin olen täällä isolla kirkollakin viihtynyt. Syntymässä kävin tosin Ruotsissa, eikä mullekaan sieltä muistoja ole jäänyt.Jees. Olen kotoisin Helsingistä, niin hassua kuin se on itsellenikin. Kaikki muistot ovat Porista vaikka syntymäkunta on Helsinki. Olen ystäväpiirini kirjaimellisesti ainoa ei-paljasjalkainen porilainen.
Mun ikäluokassa oli useita Ruotsissa syntyneitä tyyppejä, ihan siis kavereita ja tuttuja elävästä elämästä. Maksoivat triplasti duunarille liksaa siellä, niin moni muutti sinne työn perässä.Ihmekös nimimerkkisi on Hols Nilgerssön :D
Mulle tulee ensimmäisinä mieleen Ruotsissa syntyneistä suomalaispelaajista aina Mika Hannula ja Jesse Puljujärvi. On varmasti muitakin.
No ei se mitään, porilainen, siis grilliruoka, keksittiin myös Helsingissä.Jees. Olen kotoisin Helsingistä, niin hassua kuin se on itsellenikin. Kaikki muistot ovat Porista vaikka syntymäkunta on Helsinki. Olen ystäväpiirini kirjaimellisesti ainoa ei-paljasjalkainen porilainen.
Mulle tulee ensimmäisinä mieleen Ruotsissa syntyneistä suomalaispelaajista aina Mika Hannula ja Jesse Puljujärvi. On varmasti muitakin.
On niissä usein poliisit paikalla. Joskus parikymmentäkin autoa.Juoskaa karkuun jos joku hälyttää poliisit. Vain nynnyt menevät mukisematta putkaan.
Muutama viikko lisää ja sairaalassa on viisi ihmistä. Aika pieniä on muutokset olleet.Ihmetyttää korona-asian vähättely. Äkkiä se tilanne lähti muuttumaan. Alle viikossa, tästäkin kommentista. Kuten epäilinkin.
Laita kylttiin että "PUNAVIINIÄ JA HYVÄÄ SEKSIÄ!"Eikö noi kaikki boikotit ole tosi noloja? Jotkut mielenosoitukset taas aina kivoja. Nytkin suunnitellaan kommareiden kanssa kylttejä.
Jos se on se lintuinfluenssa?Nyt on löytynyt neljä kuollutta räkättirastasta pihasta kahden päivän sisällä. Ihmettelen kyllä vähän kun ei noita räkättirastaita yleensä pihasta kuolleena löydä. Onkohan ne lentäneet päin ikkunaa? Tai niillä on joku paikallinen pandemia päällä. Vai onkohan joku naapuri vähän myrkytellyt... Sen verran sekalaista hiihtäjää täällä on etten tiedä mitä uskoisin.
Ihan sama kunhan ei ole tarttuvaa... ;-)Jos se on se lintuinfluenssa?
Ne on syönyt marjapensaissa itsensä hengiltä, onpa tullut lähtö maha täynnä ja hyvillä mielin.Nyt on löytynyt neljä kuollutta räkättirastasta pihasta kahden päivän sisällä. Ihmettelen kyllä vähän kun ei noita räkättirastaita yleensä pihasta kuolleena löydä. Onkohan ne lentäneet päin ikkunaa? Tai niillä on joku paikallinen pandemia päällä. Vai onkohan joku naapuri vähän myrkytellyt... Sen verran sekalaista hiihtäjää täällä on etten tiedä mitä uskoisin.
Minä hylkäsin yhden nuorta Tanja Vienosta muistuttaneen, mutta tyhjäpäisen bimbon, kun ei tiennyt mikä on Led Zeppelin. ”Onko se jotain lentävää... helikopteri!”Ei kysyvä tieltä eksy. Aikoinaan torppasin baarissa erään muuten A-luokan leidin, joka ilmeni porilaiseksi.
Joo voi olla, mutta kirjan nimi on englanniksi Roadside Picnic.
Eikä näillä ole mitään väliä, koska Strugatskin veljekset kirjoittivat venäjäksi.Onhan Stalker-kirjan suomenkielinenkin nimi "Huviretki tienpientareelle".
Samaa mietin. Mulla on aina vapusta syyskuulle shortsit ja hihattomat käytössä. Saatana, kun kalenteri sanoo että on lämmintä niin silloin on lämmintä!Miten niin moni vetää ulkona pitkähihaisessa. Elokuussa. Tai miten vähän ne oikein ryyppää jos ei hikoiluta.
Ei se venäjäksikään ole Сталкер vaan Пикник на обочине.Eikä näillä ole mitään väliä, koska Strugatskin veljekset kirjoittivat venäjäksi.
Eli Stalker ei ole Stalker millään kielellä, mutta silti se on Stalker.Ei se venäjäksikään ole Сталкер vaan Пикник на обочине.
Eihän se vielä ole 03. On vielä 5 minsaa aikaa. Hätäilet.Mihin se aika katosi?
Äsken oli jotain 21, ja nyt on 03.
Mitä tapahtu, minne meni taas 6h.
No hetken olin aikaa mittaamatta.
Onko muille käynyt näin?
No nukuin. Se oli nopein tapa kadottaa tunteja. Taas lähempänä elämän päättymistä.Aika on elementti, jota ihmisjärki kaikkein huonoiten ymmärtää. Aika kun on mitattavissa vain kelloissa ja kronometreissä, mutta ihmisen päässä kulkeva aika eroaa noista virallisista usein paljonkin. Tämä aiheuttaa poikkeamat, tämä aiheuttaa poikkeavuudet. Kello varastaa, se vie sinun kallisarvoista aikaasi. What are you gonna do about it?!?
Aika (sic) jännä juttu. Minäkin tiedostan, että näin kohta 47 täyttävänä saatan olla jo lähempänä elämäni loppumista kuin sen alkua. Silti haluaisin vain nukkua, nukkua... 16 tuntia vuorokaudessa olisi sopiva määrä.No nukuin. Se oli nopein tapa kadottaa tunteja. Taas lähempänä elämän päättymistä.
No jospa siihen olisi sitä.. aikaa.
Testamenttaa "kovalevylle" tietosi?Aika (sic) jännä juttu. Minäkin tiedostan, että näin kohta 47 täyttävänä saatan olla jo lähempänä elämäni loppumista kuin sen alkua. Silti haluaisin vain nukkua, nukkua... 16 tuntia vuorokaudessa olisi sopiva määrä.
Kuolemassa ei sinänsä vituta muu kuin se, että se on mahdollisesti kivuliasta (en ole masokisti) ja se, että en enää pääse nauttimaan levyhyllyni aarteista ja kirjahyllyni kovimmista pläjäyksistä. Ja tietoisuuden menettäminen. Olen koko ikäni kerännyt aivojeni tieto- ja muistipankkiin tavaraa, nyt se menee hukkaan. Toki olen kirjoittanut paljon ylös ja lapsilleni välittänyt suullista perimätietoa, mutta silti. Kuolema ei pelota, se vaan ärsyttää.