Ihmettelyketju

  • 6 352 590
  • 38 759
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis miten jengi aina pääsee lentokoneeseen. Entä jos on hirveä krapula.

Tuli vaan mieleen kun tänään taas näkyi DC-3. Tais muuten lentää sunnuntain futismatsissakin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Siis miten jengi aina pääsee lentokoneeseen. Entä jos on hirveä krapula.

Tuli vaan mieleen kun tänään taas näkyi DC-3. Tais muuten lentää sunnuntain futismatsissakin.
Se lentelee täällä Puotilassa harva se päivä, hienon näkönen vempele.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Jees. Olen kotoisin Helsingistä, niin hassua kuin se on itsellenikin. Kaikki muistot ovat Porista vaikka syntymäkunta on Helsinki. Olen ystäväpiirini kirjaimellisesti ainoa ei-paljasjalkainen porilainen.
Ite muutin stadiin heti intin jälkeen, lapsuus ja nuoruus oli hyvä viettää Päijänteen rannoilla Keski-Suomessa, mutta hyvin olen täällä isolla kirkollakin viihtynyt. Syntymässä kävin tosin Ruotsissa, eikä mullekaan sieltä muistoja ole jäänyt.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Ihmekös nimimerkkisi on Hols Nilgerssön :D

Mulle tulee ensimmäisinä mieleen Ruotsissa syntyneistä suomalaispelaajista aina Mika Hannula ja Jesse Puljujärvi. On varmasti muitakin.
Mun ikäluokassa oli useita Ruotsissa syntyneitä tyyppejä, ihan siis kavereita ja tuttuja elävästä elämästä. Maksoivat triplasti duunarille liksaa siellä, niin moni muutti sinne työn perässä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mulle tulee ensimmäisinä mieleen Ruotsissa syntyneistä suomalaispelaajista aina Mika Hannula ja Jesse Puljujärvi. On varmasti muitakin.

Janne Niskala, Michael Keränen, Markus Kankaanperä...

Mika Hannula lasketaan ruotsalaiseksi.

Tomas Sandström oli aikoinaan syntynyt Pietarsaaressa, vaikka Ruotsin NHL-legenda onkin.

Tommy Salon toinen vanhempi on suomalainen?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Missä on ne USA:n kiihkouskovaiset jotka Obaman aikana näki jokaisen hurrikanin ja luonnonkatastroofin merkkinä siitä että Jumala oli vihainen? Ei muuten mutta ton hurrikaani Lauran kulkureitti kun näyttäs menevän just niiden osavaltioiden läpi jotka on sitä Trumplandiaa...
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Sanomalehtipaperista tulee Suomelle uusi tuontitavara!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmetyttää korona-asian vähättely. Äkkiä se tilanne lähti muuttumaan. Alle viikossa, tästäkin kommentista. Kuten epäilinkin.
Muutama viikko lisää ja sairaalassa on viisi ihmistä. Aika pieniä on muutokset olleet.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on löytynyt neljä kuollutta räkättirastasta pihasta kahden päivän sisällä. Ihmettelen kyllä vähän kun ei noita räkättirastaita yleensä pihasta kuolleena löydä. Onkohan ne lentäneet päin ikkunaa? Tai niillä on joku paikallinen pandemia päällä. Vai onkohan joku naapuri vähän myrkytellyt... Sen verran sekalaista hiihtäjää täällä on etten tiedä mitä uskoisin.
 

Glove

Jäsen
Nyt on löytynyt neljä kuollutta räkättirastasta pihasta kahden päivän sisällä. Ihmettelen kyllä vähän kun ei noita räkättirastaita yleensä pihasta kuolleena löydä. Onkohan ne lentäneet päin ikkunaa? Tai niillä on joku paikallinen pandemia päällä. Vai onkohan joku naapuri vähän myrkytellyt... Sen verran sekalaista hiihtäjää täällä on etten tiedä mitä uskoisin.
Jos se on se lintuinfluenssa?
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Nyt on löytynyt neljä kuollutta räkättirastasta pihasta kahden päivän sisällä. Ihmettelen kyllä vähän kun ei noita räkättirastaita yleensä pihasta kuolleena löydä. Onkohan ne lentäneet päin ikkunaa? Tai niillä on joku paikallinen pandemia päällä. Vai onkohan joku naapuri vähän myrkytellyt... Sen verran sekalaista hiihtäjää täällä on etten tiedä mitä uskoisin.
Ne on syönyt marjapensaissa itsensä hengiltä, onpa tullut lähtö maha täynnä ja hyvillä mielin.

Voikohan tuommoisella tavan räksällä olla hyvä mieli vai vituttaako sitä joskus?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kysyvä tieltä eksy. Aikoinaan torppasin baarissa erään muuten A-luokan leidin, joka ilmeni porilaiseksi.
Minä hylkäsin yhden nuorta Tanja Vienosta muistuttaneen, mutta tyhjäpäisen bimbon, kun ei tiennyt mikä on Led Zeppelin. ”Onko se jotain lentävää... helikopteri!”

Joo voi olla, mutta kirjan nimi on englanniksi Roadside Picnic.
Onhan Stalker-kirjan suomenkielinenkin nimi "Huviretki tienpientareelle".
Eikä näillä ole mitään väliä, koska Strugatskin veljekset kirjoittivat venäjäksi.

Miten niin moni vetää ulkona pitkähihaisessa. Elokuussa. Tai miten vähän ne oikein ryyppää jos ei hikoiluta.
Samaa mietin. Mulla on aina vapusta syyskuulle shortsit ja hihattomat käytössä. Saatana, kun kalenteri sanoo että on lämmintä niin silloin on lämmintä!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikä näillä ole mitään väliä, koska Strugatskin veljekset kirjoittivat venäjäksi.
Ei se venäjäksikään ole Сталкер vaan Пикник на обочине.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös