Mulla on kaapissa muovipussillinen muovipusseja. Ei koskaan muista ottaa kotoa pussia mukaan kun menee kauppaan.Tulee aina kumma olo kun huomaa omistavansa muovipussin. Enhän mä tee sillä yhtään mitään. Roskakoriin siitä kuin olisit jo.
Mulla on kaapissa muovipussillinen muovipusseja. Ei koskaan muista ottaa kotoa pussia mukaan kun menee kauppaan.Tulee aina kumma olo kun huomaa omistavansa muovipussin. Enhän mä tee sillä yhtään mitään. Roskakoriin siitä kuin olisit jo.
Hyvin nuo toimii roskapusseina.Luulen tämän olevan vaiva monelle muullekin suomalaiselle.
Joten ostat ne muovikassit yksi kerrallaan omalla rahalla ja mainostat kotimatkalla sitä ostopaikkaa. Mun mielestä kauppojen pitäisi maksaa mulle niistä mainoksista.Ei tarvitse ostaa siten mustaa jätesäkkiä kaupasta.
Mä olen.Maailmamme ei ole vielä valmis tätä harppausta varten.
Mutta kun ne muut hitto stalkkaa mua. Ei, en ole enää facessa. Lopetin joskus kolme neljä vuotta sitten.Siks koska stalkkaaminen on kivaa. Kuka nyt ei tykkäis väijymisestä.
Stalker on muuten poliisin nopeusvalvontatutka. En tiedä joko on tullut jotain uutta tilalle, mutta aiemmin ne oli Stalkereita.Oisit suorittanut vastaiskun ja alkanut stalkkaamaan stalkkaajia.
Kieltämättä. Onneksi ei ole sattunut kohdalle. Vaikka enhän minä,koskaan aja ylinopeutta.Kohtalaisen osuva nimi valvontalaitteelle.
Stalker on myös hieno elokuva.Stalker on muuten poliisin nopeusvalvontatutka. En tiedä joko on tullut jotain uutta tilalle, mutta aiemmin ne oli Stalkereita.
Kirja on parempi.Stalker on myös hieno elokuva.
Ja löytyy vielä Areenasta (muistui heti mieleen että alkukuusta tämä taisi tv:stä tulla)Stalker on myös hieno elokuva.
Joo voi olla, mutta kirjan nimi on englanniksi Roadside Picnic.Kirja on parempi.
Onhan Stalker-kirjan suomenkielinenkin nimi "Huviretki tienpientareelle".Joo voi olla, mutta kirjan nimi on englanniksi Roadside Picnic.
Joo voi olla, mutta kirjan nimi on englanniksi Roadside Picnic.
Jumaliste. Luulin, että juksasitte. Kaikkea sitä näkee. Joskus penskana kuitenkin lukenut tuon kirjan suomeksi. Ei kyllä ollut muistikuvaa tuollaisesta suomennoksesta.Onhan Stalker-kirjan suomenkielinenkin nimi "Huviretki tienpientareelle".
Se lentelee täällä Puotilassa harva se päivä, hienon näkönen vempele.Siis miten jengi aina pääsee lentokoneeseen. Entä jos on hirveä krapula.
Tuli vaan mieleen kun tänään taas näkyi DC-3. Tais muuten lentää sunnuntain futismatsissakin.
Lähiö itäisessä HelsingissäOn, vaikkakin myös vähän pelottava. Mikä on muuten Puotila? Ihmettelen.
Juurikin näin, tässä itäkeskuksen vieressäVähän niin kuin Kontulakin vai?
Ite muutin stadiin heti intin jälkeen, lapsuus ja nuoruus oli hyvä viettää Päijänteen rannoilla Keski-Suomessa, mutta hyvin olen täällä isolla kirkollakin viihtynyt. Syntymässä kävin tosin Ruotsissa, eikä mullekaan sieltä muistoja ole jäänyt.Jees. Olen kotoisin Helsingistä, niin hassua kuin se on itsellenikin. Kaikki muistot ovat Porista vaikka syntymäkunta on Helsinki. Olen ystäväpiirini kirjaimellisesti ainoa ei-paljasjalkainen porilainen.
Mun ikäluokassa oli useita Ruotsissa syntyneitä tyyppejä, ihan siis kavereita ja tuttuja elävästä elämästä. Maksoivat triplasti duunarille liksaa siellä, niin moni muutti sinne työn perässä.Ihmekös nimimerkkisi on Hols Nilgerssön :D
Mulle tulee ensimmäisinä mieleen Ruotsissa syntyneistä suomalaispelaajista aina Mika Hannula ja Jesse Puljujärvi. On varmasti muitakin.
No ei se mitään, porilainen, siis grilliruoka, keksittiin myös Helsingissä.Jees. Olen kotoisin Helsingistä, niin hassua kuin se on itsellenikin. Kaikki muistot ovat Porista vaikka syntymäkunta on Helsinki. Olen ystäväpiirini kirjaimellisesti ainoa ei-paljasjalkainen porilainen.
Mulle tulee ensimmäisinä mieleen Ruotsissa syntyneistä suomalaispelaajista aina Mika Hannula ja Jesse Puljujärvi. On varmasti muitakin.