Ihmettelyketju

  • 6 389 109
  • 38 805

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
No enpä tiedä, olen kuullut moista Diorin kellosta, taitaapa Chanellillakin olla jotain... Miehille tietty Hermés oli aikanaan aikamoinen merkkikello.

On kelloja ja on Kelloja. Dior,Hermes menevät siihen bling bling luokkaan. Kelloja taas sitten on esim Omega, JLC, Vacheron Constantin, Blancpain, IWC, Panerai, Breitling jne.. Chanel on muuten Sveitsiläinen.
 

Mälkiä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmoitetaan lähiviikkoina
Ihmettelen, miten tuolla Sm-liigaketjuissa jaksetaan vääntää pelaajien ja joukkueiden paremmuudesta, esimerkiksi nyt Kovimmat siirrot -ketjussa. Laitetaan jotain ihan neverheard-ulkomaalaisia paremmuusjärjestykseen ja sitten ollaan suut vaahdossa arvostelemassa toisten listauksia. Valopäät perkele, nyt on kesäkuu! Lopettakaa se vääntäminen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihmettelen, miten salatut elämät -sarjalla voi täällä Jatkoajassa olla omassa ketjussaan yli 3 miljoonaa lukukertaa ja 12,5 tuhatta viestiä.
En vaan tajua miten tollanen sarja voi herättää täällä näin paljon mielenkiintoa. En siis tuomitse tahi kritisoi... ihmettelen vaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihmettelen, miten salatut elämät -sarjalla voi täällä Jatkoajassa olla omassa ketjussaan yli 3 miljoonaa lukukertaa ja 12,5 tuhatta viestiä.
En vaan tajua miten tollanen sarja voi herättää täällä näin paljon mielenkiintoa. En siis tuomitse tahi kritisoi... ihmettelen vaan.
Paska myy, ja keskivertopertit ja -pirkot on saatanan typeriä.
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Ihmettelen, miten salatut elämät -sarjalla voi täällä Jatkoajassa olla omassa ketjussaan yli 3 miljoonaa lukukertaa ja 12,5 tuhatta viestiä.
En vaan tajua miten tollanen sarja voi herättää täällä näin paljon mielenkiintoa. En siis tuomitse tahi kritisoi... ihmettelen vaan.

Karua kertomaa siitä, että miten autio ja ontto on ihmisen sielunmaisema 2010-luvulla. Jonkin olennaisen mutta puuttuvan korvikettahan nuo kaikki paskasarjat töllössä ovat.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Paska myy, ja keskivertopertit ja -pirkot on saatanan typeriä.
Olen sanonut tämän jo useasti, mutta kertaus on opintojen äiti.

Me katsotaan Salattuja Elämiä suurella joukolla, jotta te muut voisitte tuntea itsenne paremmiksi ihmisiksi. Lisäksi se on hyvää camp-huumoria.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikös sen ohjelman katsomiseen mene puoli tuntia päivässä, joka arkipäivä?

Pidän itseäni huumorintajuisena ihmisenä, mutta mulla ei silti edes camp-huumori ihan tuonne asti veny. Sitä paitsi sen puolen tunnin aikana ehtii melkein kuunnella jonkun hyvän levyn, tai lukea 30-40 sivua hyvää kirjaa, tai vaikka kokata maittavan aterian. Kyllä nuo ovat mukavampia tapoja käyttää sekin aika. Elämä on lyhyt.

Silti, Radiopuhelimet-orkesterin sanoin: Yhä edelleen ja onneksi meitä on moneksi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Me katsotaan Salattuja Elämiä suurella joukolla, jotta te muut voisitte tuntea itsenne paremmiksi ihmisiksi. Lisäksi se on hyvää camp-huumoria.

Selvä, en mä siitä ala kiistelemään.

Mutta jotenkin outoa kyllä että tuollainen / tuon tyyppinen sarja voi olla noin suosittu täällä. Sarjaa on tullu varmaan tuhansia jaksoja.
Eikö ala kyllästyttää väkisin keksityt jatkostoorien jatkojen jatkojen jatkojen jatkot?
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sitä paitsi sen puolen tunnin aikana ehtii melkein kuunnella jonkun hyvän levyn, tai lukea 30-40 sivua hyvää kirjaa, tai vaikka kokata maittavan aterian.

Mietipä mitä ehtisit tekemään, jos et roikkuisi täällä keskustelupalstoilla ihmettelemässä maailman menoja. Ei sillä, itsekin luen paljon tätä palstaa päivittäin, joskus kommentoinkin. Toisinaan katson myös salkkaritkin ja muitakin tv-sarjoja. Aikaa jää myös muihinkin aktiviteetteihin, kuten työhön.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mietipä mitä ehtisit tekemään, jos et roikkuisi täällä keskustelupalstoilla ihmettelemässä maailman menoja.
Totta. No, täällä saan kirjoittaa eli harjoittaa suurta intohimoani. Koko ajan kuuntelen myös hyvää levyä. Tähän aikaan yöstä ei viitsi kokata eikä kännissä jaksa lukea kirjaa, joten nyt mennään näillä.

Aikaa jää myös muihinkin aktiviteetteihin, kuten työhön.
Mulla on aikaa koko ajan liian vähän. Mitäs olen hommannut neljä alle 10-vuotiasta lasta, toisaalta... Silti harrastukset pitää harrastaa yöllä, jopa näin lomalla. Varsinkin silloin kun on töitä.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mutta jotenkin outoa kyllä että tuollainen / tuon tyyppinen sarja voi olla noin suosittu täällä. Sarjaa on tullu varmaan tuhansia jaksoja.
Eikö ala kyllästyttää väkisin keksityt jatkostoorien jatkojen jatkojen jatkojen jatkot?
Olen elämässäni aika monta lätkämatsiakin nähnyt ja joka kerta on enemmän maaleja tehnyt joukkue voittanut, eikä se ole aiheuttanut kyllästymistä. En osaa selittää. Kun jostain asiasta tulee tapa, niin sen jälkeen se sitten on tapa. Varmaan liittyy jotenkin siihen, että hetkeksi unohtuu kaikki arkimurheet kun puoli tuntia tuijottaa täysin mitäänsanomatonta hömppää ja nauraa välillä tahattomille vitseille. Lisäksi Jatkoajan kulttuuri verrata sarjan castingia lätkäjoukkueeseen on mun mielestä oikeasti aika hauskaa, kun on sarjaa seurannut ja Salkkariketju toimii yhtenä lisäulottuvuutena tuomassa viihdearvoa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Katselin Salatut Elämät -jakson joskus vuonna 2003 tai 2004. Varmaan joku tykkää tuollaisesta, kun loppua ei näy. Mukavaa että ihmisillä on säännöllisiä harrastuksia, peittoaa liiman imppaamisen tai ranteiden viiltelyn kuus-nolla.

Voi sarjassa jotakin camp-huumoria olla, mutta ei kai kukaan saatana jaksa katsella tuollaista camp-hengessä puolta vuosisataa. Mitä noita nyt on tullut ulos, päälle 2000 puolituntista. Jos nyt vaikka on tullut katsoneeksi 2000 jakson edestä ohjelmaa, niin harraste on ottanut tehollista aikaa elämästä lähes puolitoista kuukautta. Jos tuon jakaa 7,5-tuntisiksi työpäiviksi, niin palkansaajan tahdilla Salkkarien katseluun olisi kulunut noin 133 toimistopäivää. Jos kuukaudessa on keskimäärin 22 työpäivää, niin runsaan puolen vuoden kokopäivätoimisesta duunista olisi tällöin kyse. Jos reilut parisen tonnia kuussa tienaava tavallinen ihminen olisi saanut Salkkarien katsomisestaan palkkaa, niin homma olisi tuottanut tuolla taksalla tähän mennessä luokkaa 15 000 euroa brutto. Kokeneemman akateemisen asiantuntijan tai väliportaan pomon palkoilla ehkä 25-35 tonnia. Ja isommilla dirikoilla vastaavasti enemmän.

Ihmettelen että joku katsoo säännöllisesti tuollaista ilman korvausta, kun vaihtoehtoistienesti on noinkin huomattava.

Toisaalta, jos olisin saanut 2-3 euroa jokaisesta Jatkoaikaan kirjoittamastani viestistä...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Salkkarit on löysää kökköä, eikä kenenkään tule katsoa moista sarjaa. Se, jos mikä, on totta, että olen parempi ihminen kuin yksikään Salkkareita toljottava. Johtuu siitä, että olen muutenkin keskivertoa parempi.

Nussikaa enemmän, larpatkaa vähemmän.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se, jos mikä, on totta, että olen parempi ihminen kuin yksikään Salkkareita toljottava. Johtuu siitä, että olen muutenkin keskivertoa parempi.
Tähän on pakko lainata nimimerkki Eviliä toisesta ketjusta:

Ei saa olla ylpeä, ylpeys on syntiä ja vie kadotukseen. Pitää olla nöyrä ja vaatimaton. Mie olen niin saatanan nöyrä ettei kukaan ole koskaan ollut näin nöyrä! Eikä vaatimaton! Olen ylivoimaisesti maailman vaatimattomin ihminen, no contest!
Nyt löytyi se jälkeeni toiseksi nöyrin.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Totta. No, täällä saan kirjoittaa eli harjoittaa suurta intohimoani. Koko ajan kuuntelen myös hyvää levyä. Tähän aikaan yöstä ei viitsi kokata eikä kännissä jaksa lukea kirjaa, joten nyt mennään näillä.

Joo, ei pahalla. Alkuperäinen viesti taisikin olla Jatkoajan Salkkariketjuun liittyen, joka on kieltämättä melko suosittu.

Vitutusketjuun laittamani viestin johdosta, ihmettelen, mikä voima painostaa ihmisen varastamaan?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nyt löytyi se jälkeeni toiseksi nöyrin.
Minä olen tunnetusti tällainen perusnöyrä ihminen, kaikki sen tietävät. Olen keskitasoisen ylpeä siitä että olen nöyryydessäni näinkin kohtuullinen. Annan teidän poikien nöyristellä lihakset surkastuneina ja häntä koipien välissä, siinä missä toteutan omaa nöyryyttäni vain keskivertonöyrästi ja huomaamattomasti arkaillen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Annan teidän poikien nöyristellä lihakset surkastuneina ja häntä koipien välissä, siinä missä toteutan omaa nöyryyttäni vain keskivertonöyrästi ja huomaamattomasti arkaillen.
Enpä nöyristele häntä koipien välissä, enkä edes huomaamattomasti.

Silloin kun nöyristellään niin nöyristellään täysillä! Jumaliste, kun Evil on nöyrä niin Kuopiossa asti kumisee ja tanner tömähtelee nöyryyden tahtiin! Mitä kovempaa ja enemmän ja isommalla on nöyrä niin sitä nöyrempää se on! Enemmän nöyrää!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Silloin kun nöyristellään niin nöyristellään täysillä! Jumaliste, kun Evil on nöyrä niin Kuopiossa asti kumisee ja tanner tömähtelee nöyryyden tahtiin! Mitä kovempaa ja enemmän ja isommalla on nöyrä niin sitä nöyrempää se on! Enemmän nöyrää!
Minä olenkin niin nöyrä, etten tohdi edes mennä sitä julistamaan tuonne ylpeilyketjuun. Täällä sitä vaan koetan olla tekemättä nöyryydestäni sen isompaa numeroa. Mutta ei auta, keskivertonöyrän ei auta kuin kääntää jalkaterät sisäänpäin, laskea leuka rintaa vasten ja käydä kohti uusia pettymyksiä. Tosinöyrät ne maan perivät, huaah.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ihmettelen sitä, missä ovat kaikki spurgut nykyisin Turun katukuvasta? Kuolleet kaikki eikä uutta sukupolvea ole vielä syntynyt...? Jossakin niin on pakko olla.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
- - -
Mitä kovempaa ja enemmän ja isommalla on nöyrä niin sitä nöyrempää se on! Enemmän nöyrää!

Mahtaa Vanha Len olla nöyrä.

Muita sanontojahan on, että "vaatimattomuus kaunistaa; ilmankos olenkin niin kaunis".
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mahtaa Vanha Len olla nöyrä.

Paskat...hakkaan nöyriä ihmisiä ilosta kaduilla. Tai sitten syön ne jos ovat keskimittaisia. Sanonta "elämä opettaa nöyräksi" on paskapuhetta sillä elämä opettaa vihaamaan ja taistelemaan. Nöyrät voivat hakea köyttä ja mennä metsään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän mää kyllä ihmettelen, kun esmes joku Anu Saagim saa markkinoida vapaasti töllösarjaansa arvostelemalla suomalaisten naisten ulkonäköä ja muuta shittiä. Jos vaihtais sanan 'suomalainen' tilalle minkä tahansa etnisen ryhmän, niin johan käräjille mentäis että hulina kävis.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin kun nöyristellään niin nöyristellään täysillä! Jumaliste, kun Evil on nöyrä niin Kuopiossa asti kumisee ja tanner tömähtelee nöyryyden tahtiin! Mitä kovempaa ja enemmän ja isommalla on nöyrä niin sitä nöyrempää se on! Enemmän nöyrää!

Tuli tuosta mieleen vanhat hyvät ajat okl:ssä, kun näytetunnilla oli aiheena anteeksiantaminen ja -saaminen. Draamaa peliin! Harjoittelija laittoi oppilaat parittain ensin potkaisemaan toisiaan sääreen ja sitten pyytämään/antamaan anteeksi. Kun sessio oli ohi, tunnista oli kulunut kolme minuuttia. Mitä nyt? Ei hätää, toistettiin harjoitus ohjeistuksella: "Nyt vielä nöyremmin!"

Ihmettelen, miksei se helvetin nöyryys ole koskaan minuun iskenyt. Isommin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mie vihaan helvetisti asioita. Mainittujen lisäksi vaikkapa tositeeveetä, lippahattuja, Ruotsia, Tom Cruisea, talvea, purukumin mässyttämistä, Hjallis Harkimoa, EU:a, maksalaatikkoa, julkisuustyrkkyjä, hiihtoa, Kokoomusta, suurinta osaa sukulaisistani ja niin edelleen.

Tuo viha pitää minut käynnissä, antaa energiaa. Elän negaatioiden kautta.

Ihmetyttää, että joku jaksaa elää tuollaisella ohjenuoralla ja asenteella. Ja ainakaan palstakirjoitteluaan seuratessa tuossa ei ole liikoja värikyniä. Hirvittävä sääli, että tuollainen on ilmeisesti opetusammatissa, ei mikään ihme, että nuoriso voi pahoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös