Miksi Sinä siellä sitten väännät siitä?
En Minä mitään väännä!
Kommentoin vaan. Jumalauta.
Miksi Sinä siellä sitten väännät siitä?
Kuka siellä sitten vääntää? Jos nekin vaan kommentoi? Tai ihmettelee?
Miten Juha-Matti Aaltosta hehkutetaan pelistä toiseen? Ymmärtäisin jos mies joskus edes syöttäisi tai laukoisi. Ei mielestäni ansaitse moista hehkutusta, kun ei pelaa ketjukavereilleen tekopaikkoja tai saa itse paikoistaan edes laukausta. Hyvin se pyöritti EHT:llä. Pikkuisen suoraviivaisuutta kiitos.
Miten Juha-Matti Aaltosta hehkutetaan pelistä toiseen? Ymmärtäisin jos mies joskus edes syöttäisi tai laukoisi. Ei mielestäni ansaitse moista hehkutusta, kun ei pelaa ketjukavereilleen tekopaikkoja tai saa itse paikoistaan edes laukausta. Hyvin se pyöritti EHT:llä. Pikkuisen suoraviivaisuutta kiitos.
Ihmettelen ettei Topfieldissä näy epg millekään kanavalle, lisäksi canal on pelkkää mustaa. Viasat kyllä näkyy.
Kyllä ainakin meikäläinen paljon mieluummin katselee Vatasen "huseerausta", kun pojalla tuntuu olevan melko rajaton itseluottamus kuin, että katselisin lassekukkosten varsinaista "huseerausta". Ja kaveri on nuori vielä, näissä kisoissa juuri on tarkoitus tehdä virheitä ja oppia niistä. Sama oikeastaan Aaltosenkin kohdalla, antaa pelata vaan jos on itseluottamusta, mukavahan sitä on katsella. Eri asia on, miten joukkue siitä sitten hyötyy...Joo en ymmärrä Aaltosen lisäks Vatasen hehkutusta, tai yleensäkään, että miksi se tuolla vielä huseeraa. Vatanen on tehnyt todella ison määrän virheitä, varsinkin omassa päässä ja on ollut syypää useaan vastustajan maaliin.
Turun Kaapelitv:llä joku piuha poikki Huittisissa. Meikällä ei näy mitkään maksukanavat.
Kyllä ainakin meikäläinen paljon mieluummin katselee Vatasen "huseerausta", kun pojalla tuntuu olevan melko rajaton itseluottamus kuin, että katselisin lassekukkosten varsinaista "huseerausta". Ja kaveri on nuori vielä, näissä kisoissa juuri on tarkoitus tehdä virheitä ja oppia niistä. Sama oikeastaan Aaltosenkin kohdalla, antaa pelata vaan jos on itseluottamusta, mukavahan sitä on katsella. Eri asia on, miten joukkue siitä sitten hyötyy...
No joo, jos noin ajattelee. Mä vaan mietin, että sinne lähdettäis voittamaan kultaa.
Itse ihmettelen sitä, että minua ei edes vituta yhtään Suomen tappio. Peli oli ollut hirveää kuraa jo pidemmän aikaa, joten ei olisi kyllä Suomi ansainnutkaan päästä pidemmälle.
Itse ihmettelen sitä, että minua ei edes vituta yhtään Suomen tappio. Peli oli ollut hirveää kuraa jo pidemmän aikaa, joten ei olisi kyllä Suomi ansainnutkaan päästä pidemmälle.
Kuulunko tosiaan siihen erittäin pieneen vähemmistöön JA:ssa, joka diggaa todella paljon Anssi Kelasta? Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?
Heterous.Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?