Ihmettelyketju

  • 6 391 027
  • 38 805

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Miksi Sinä siellä sitten väännät siitä?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kuka siellä sitten vääntää? Jos nekin vaan kommentoi? Tai ihmettelee?
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuka siellä sitten vääntää? Jos nekin vaan kommentoi? Tai ihmettelee?

Älä lähe kettuilee gorillalle, se repii lavat irti.

Kaikki tääl vääntää, iha kaikesta! Sen takii tähä scheisseen on varmaan näinki pahasti koukus. Duunissaki vähintään 4h kuluu pelkkään jatkoajan mulkoiluun ja loput facebookissa. Joo ehkä idiotismia mutta mitä väliä?
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miten Juha-Matti Aaltosta hehkutetaan pelistä toiseen? Ymmärtäisin jos mies joskus edes syöttäisi tai laukoisi. Ei mielestäni ansaitse moista hehkutusta, kun ei pelaa ketjukavereilleen tekopaikkoja tai saa itse paikoistaan edes laukausta. Hyvin se pyöritti EHT:llä. Pikkuisen suoraviivaisuutta kiitos.
 

J.Petke

Jäsen
Miten Juha-Matti Aaltosta hehkutetaan pelistä toiseen? Ymmärtäisin jos mies joskus edes syöttäisi tai laukoisi. Ei mielestäni ansaitse moista hehkutusta, kun ei pelaa ketjukavereilleen tekopaikkoja tai saa itse paikoistaan edes laukausta. Hyvin se pyöritti EHT:llä. Pikkuisen suoraviivaisuutta kiitos.

Samaa olen näissä kisoissa ihmetellyt. Edellisessä maajoukkueturnauksessa mies pelasi joukkueelle mutta näissä kisoissa ei ole paljon kiekon lainailu kiinnostanut. Vajonnut sille samalle tasolle missä oli Kärppäaikanaan. Nyt pitäisi Juhamatille pistää kaulatuki jottei pää ja katse ole koko ajan kiekossa ja näkisi hieman ketjutovereitaan ja pystyisi antamaan ratkeisevia syöttöjäkin sillä potentiaalia hänessä on siihenkin.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Miten Juha-Matti Aaltosta hehkutetaan pelistä toiseen? Ymmärtäisin jos mies joskus edes syöttäisi tai laukoisi. Ei mielestäni ansaitse moista hehkutusta, kun ei pelaa ketjukavereilleen tekopaikkoja tai saa itse paikoistaan edes laukausta. Hyvin se pyöritti EHT:llä. Pikkuisen suoraviivaisuutta kiitos.

Tuskin voisin olla enempää samaa mieltä. Taidoiltaan ehdottomasti kuuluu kisoihin, mutta voisi jättää sen näpräämisen välillä ja juurikin suoraviivaistaa peliä. Sitten kun hänen puolustusinto on mitä on niin en saa hänestä kyllä onnistujaa sitten millään.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ihmettelen ettei Topfieldissä näy epg millekään kanavalle, lisäksi canal on pelkkää mustaa. Viasat kyllä näkyy.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ihmettelen Facebookissa aina Suomen pelien aikaan esiintyvien jääkiekkoasiantuntijoiden määrää. Tämän hetkinen Venäjä-peli hyvänä esimerkkinä.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo en ymmärrä Aaltosen lisäks Vatasen hehkutusta, tai yleensäkään, että miksi se tuolla vielä huseeraa. Vatanen on tehnyt todella ison määrän virheitä, varsinkin omassa päässä ja on ollut syypää useaan vastustajan maaliin. Itseasiassa tullut melkein jokaisessa matsissa yks. Kuitenkin odottais jotain vastapainoksi.

Jyp-fanien vastaiskua odotellessa...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Ihmettelen ettei Topfieldissä näy epg millekään kanavalle, lisäksi canal on pelkkää mustaa. Viasat kyllä näkyy.

Turun Kaapelitv:llä joku piuha poikki Huittisissa. Meikällä ei näy mitkään maksukanavat.
 

Höylä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joo en ymmärrä Aaltosen lisäks Vatasen hehkutusta, tai yleensäkään, että miksi se tuolla vielä huseeraa. Vatanen on tehnyt todella ison määrän virheitä, varsinkin omassa päässä ja on ollut syypää useaan vastustajan maaliin.
Kyllä ainakin meikäläinen paljon mieluummin katselee Vatasen "huseerausta", kun pojalla tuntuu olevan melko rajaton itseluottamus kuin, että katselisin lassekukkosten varsinaista "huseerausta". Ja kaveri on nuori vielä, näissä kisoissa juuri on tarkoitus tehdä virheitä ja oppia niistä. Sama oikeastaan Aaltosenkin kohdalla, antaa pelata vaan jos on itseluottamusta, mukavahan sitä on katsella. Eri asia on, miten joukkue siitä sitten hyötyy...
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ainakin meikäläinen paljon mieluummin katselee Vatasen "huseerausta", kun pojalla tuntuu olevan melko rajaton itseluottamus kuin, että katselisin lassekukkosten varsinaista "huseerausta". Ja kaveri on nuori vielä, näissä kisoissa juuri on tarkoitus tehdä virheitä ja oppia niistä. Sama oikeastaan Aaltosenkin kohdalla, antaa pelata vaan jos on itseluottamusta, mukavahan sitä on katsella. Eri asia on, miten joukkue siitä sitten hyötyy...

No joo, jos noin ajattelee. Mä vaan mietin, että sinne lähdettäis voittamaan kultaa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No joo, jos noin ajattelee. Mä vaan mietin, että sinne lähdettäis voittamaan kultaa.

Äläs nyt, sitä kultaa vuollaan joka vuosi!

Vakavasti puhuen katson itsekkin mielelläni esimerkiksi Aaltosta, vaikka tämä ei ole oikein päässyt hyödyntämään taitojaan ihan niin hyvin kuin olisi mahdollista. Mielestäni nämä ovat olleen aika värikkäät kisat ja samalla myös mielenkiintoisemmat kuin olisi ennen kisoja voinut odottaa. Yksi osa tätä palapeliä on se että mukana on uusia pelaajia, jotka tuovat omaa osaamistaan joukkueeseen.

Virheitä ja virhearviointeja on tullut esimerkiksi juuri Vataselle ja niistä pitää ottaa opiksi. Ei kai tuolla joukkueella voi edes "lähteä pelaamaan kullasta" tai pitää sitä ehdottomana tavoitteena...hyvä kun koskaan.
 

Rocco

Jäsen
Ruotsi pelaa tänään sinisillä paidoilla, vaikka on kotijoukkue. Miksiköhän?

Ainoastaan yhdet Olympialaiset Ruotsi pelasi ensisijaisesti sinisillä, koska heille valmistetut keltaiset paidat olivat lähes oranssit.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuomo Ruutu kommentoi Jussi Jokista rankkareiden ampujana: "Jussi vie yleensä rystylle tai kämmenelle." Ai jaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Tavallaan ymmärrän vitutuksen tappion jälkeen, mutta ihan rehellisesti kuitenkin vähän ihmettelen sitä, miten jotain voi vituttaa vielä parin minuutin jälkeen, kun kuitenkin muutaman viikon päästä alkavat tosipelit ja hegemonia.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Itse ihmettelen sitä, että minua ei edes vituta yhtään Suomen tappio. Peli oli ollut hirveää kuraa jo pidemmän aikaa, joten ei olisi kyllä Suomi ansainnutkaan päästä pidemmälle.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse ihmettelen sitä, että minua ei edes vituta yhtään Suomen tappio. Peli oli ollut hirveää kuraa jo pidemmän aikaa, joten ei olisi kyllä Suomi ansainnutkaan päästä pidemmälle.

Samat sanat.

Vielä kun lisätään omalla kohdalla itseäni vaivaava jääkiekkoähky eli olympialaisten ja SM-liigan pleijareiden jälkeen ei ole pahemmin nämä kisat enää kiinnostaneet niin eipä vituta juurikaan tämä kyseinen tappiokaan.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Itse ihmettelen sitä, että minua ei edes vituta yhtään Suomen tappio. Peli oli ollut hirveää kuraa jo pidemmän aikaa, joten ei olisi kyllä Suomi ansainnutkaan päästä pidemmälle.

Vahva sama. Itse sanoin kustun yv-mahdollisuuden jälkeen, että tällä pelillä ei ansaitte ku heittää mällit tuksun nokkaan.

Ihmettelen sitä, jos Antti Miettinen ei pelaa vuonna 2012 Suomen ykköskentässä.

Miettisten jouluillan viihdevastaavan toimiva Lindsey Lohan kuvattu heti sen jälkeen, kun Ana kertonut perinteisen tarinansa maalistaan. Lohan esiintyy siellä, totta kai, alasti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kuulunko tosiaan siihen erittäin pieneen vähemmistöön JA:ssa, joka diggaa todella paljon Anssi Kelasta? Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Saavuin aamulla töihin hiukan myöhään, mutta liukuman puitteissa kuitenkin ja ihmettelin kovasti, kun työhuoneeni ovi oli auki ja valot päällä. Sitten näin tuolilla käsilaukun ja manasin jo mielessäni, että mitä vittua joku kääkkä tekee työpisteeni ääressä. Kunnes käsitin, että paikallani istui eräs satunnainen tuuraajatyttönen yhtä hehkeänä kuin aina. Hän säpsähti hiukan ja totesi hymyillen "ai, sä tulit sittenkin töihin". Totesin vain, että "niin, eihän tänne oikein jaksais perjantaisin vääntäytyä". Hän sitten selitti, että kun omaa työpistettä ei ole, häntä oli kehotettu istumaan meikän paikalla tämän päivän ajan, kun näytti kuulemma siltä, että saattaisin olla sairaana poissa. Jep jep, heti epäillään saikkua, kun ei tule puoli kymmeneen mennessä duuniin.

Varsinainen ihmettelyn aihe on kuitenkin se, etten tajunnut sanoa tytsylle, että hän voi mun puolestani käyttää työpistettäni koko päivän sillä ehdolla, että mä saan istua vieressä kattelemassa, huokailemassa ja runk... öö, runkosarjan tilastoja tutkaillessa. Vain muutaman kerran olen tuon neidon nähnyt duunin käytävillä aiemmin ja laittanut ulkonäön merkille, mutta vasta nyt valaistuin siitä, miten viehko vosu onkaan kyseessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös