Mainos

Ihmettelyketju

• 6 483 547
  • 39 082
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Itseäni ihmetyttää, että miksi jokaisella on semmoiset puoli naamaa peittävät aurinkolasit. Siis isommat linssit kuin Keke Rosbergilla. Eikö normaalikokoisia aurinkolaseja enää tehdä?
Sama on ihmetyttänyt, ja varsinkin teinityttöjen kohdalla. Muuten kyllä meikataan ja käytetään hajuvesia jottei oltaisi rumia ja haistaisi pahalta, mutta sitten kuitenkin koko helvetin kokonaisuus täytyy tuhota mummon vanhoilla aurinkolaseilla. Hyi vittu.

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Varsinainen ihmettelyn aihe on kuitenkin se, etten tajunnut sanoa tytsylle, että hän voi mun puolestani käyttää työpistettäni koko päivän sillä ehdolla, että mä saan istua vieressä kattelemassa, huokailemassa ja runk... öö, runkosarjan tilastoja tutkaillessa. Vain muutaman kerran olen tuon neidon nähnyt duunin käytävillä aiemmin ja laittanut ulkonäön merkille, mutta vasta nyt valaistuin siitä, miten viehko vosu onkaan kyseessä.

Heh..totaali naur...siis ihmetys miksi tutkit runkosarjan tilastoja kesällä=)

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
11 ällää

Huh, todella kunnioitettava suoritus. On ilmeisesti tehnyt koko lukion ajan tasaisesti töitä tai on nero tai keksi ovelan tavan luntata. Oikeesti. Ei tuo ole mahdollista.
Katselin kundin kirjoittamia aineita, ja silmiin pisti kielien runsas osuus. Missään ei mainittu, olivatko ranskat, saksat, espanjat ja ynnämuut muinaiskreikat kirjoitettu lyhyinä eli vaikka c-vaatimustasolla. Nämä kun eivät oppimäärältään ole mitään huikaisevaan laajoja, niin lahjakas oppilas voi pienellä vaivalla kirjoittaa niistä vaikka mitä. Puhumattakaan, jos on sattunut viettämään vaikka vuoden vaihdossa joissakin noista maista.

Mutta eihän tämä spekulointi kaverin suorituksen arvoa laske. Hirvittävä tulos, vaikka sinne niitä "kevyempiä" aineita sekaan mahtuisikin. Maikkarin jutussa kundilta muuten kysyttiin, aikooko korottaa (pitkästä) matikasta saamaansa eximia-arvosanaa. Eihän tämän kaiketi pitäisi edes olla mahdollista, kun hän on jo osallistunut kolmeen tutkintokertaan? Ja sehän on käsittääkseni maksimimäärä, minkä ylioppilaslaki sallii.

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Katselin kundin kirjoittamia aineita, ja silmiin pisti kielien runsas osuus. Missään ei mainittu, olivatko ranskat, saksat, espanjat ja ynnämuut muinaiskreikat kirjoitettu lyhyinä eli vaikka c-vaatimustasolla.
Hesarin uutinen tarjoaa tähän vastauksen: pitkä englanti, pitkä ruotsi, lyhyt ranska ja lyhyt espanja.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
11 ällää

Huh, todella kunnioitettava suoritus. On ilmeisesti tehnyt koko lukion ajan tasaisesti töitä tai on nero tai keksi ovelan tavan luntata. Oikeesti. Ei tuo ole mahdollista.
Varmasti lahjakas ja älykäs kaveri, ehkä jopa samaa tasoa kuin minä, mutta käytännössähän kaveri on kirjoittanut neljä ainetta kerrallaan. Joskus muinoin maksimimäärä oli kuusi ainetta, suorituskertoja käsittääkseni yksi ja silloinkin riitti kuuden laudaturin jengiä. 11 latea on hieno suoritus ja kertoo määrätietoisuudesta, ahkeruudesta ja lahjakkuudesta, mutta ei silti mikään yliluonnollinen teko. Tuossa iässä toki vaatii kypsyyttä kyetä tuollaiseen.

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Huhhuh huhhuh huhhh

Onko missään säikähdysketjua? Ihan perkeleen kovaa ukkostaa, tulee jumalaisen kovia paukkuja.

Ihmeellistä, on siitä aikaa, kun näin kovaa on joku jyrähtänyt (pl. Kummola)

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Maikkarin jutussa kundilta muuten kysyttiin, aikooko korottaa (pitkästä) matikasta saamaansa eximia-arvosanaa. Eihän tämän kaiketi pitäisi edes olla mahdollista, kun hän on jo osallistunut kolmeen tutkintokertaan? Ja sehän on käsittääkseni maksimimäärä, minkä ylioppilaslaki sallii.

Kyllähän tuo korottaminen on täysin mahdollista. Tutkinto on siis saatava valmiiksi kolmen kirjoituskerran aikana, mutta läpimenneen kokeen uusimiselle ei ole aikarajaa. Tosin uusintakertoja on vain yksi per koe, kuten YTL:n ohjeet kertovat.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Miettisten jouluillan viihdevastaavan toimiva Lindsey Lohan kuvattu heti sen jälkeen, kun Ana kertonut perinteisen tarinansa maalistaan. Lohan esiintyy siellä, totta kai, alasti.

Itseasiassa viimeisimmän tiedon mukaan Lindsay-raukka on lähdössä vieroitukseen (part 354) ja leidin tilalle on saatu onneksi vähintäänkin saman tasoinen esiintyjä, sillä J.Karjalainen tulee vetämään megahittinsä, Doriksen. Ja ei, valitettavasti J-mies ei esiinny alasti.

Loktev

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulin tuossa ihan opetusministerin suusta tiedon että vain vähän yli puolet ammattikorkeakouluissa opiskelevista valmistuu alalta jossa on aloittanut alle viidessä vuodessa.
Ei minun aikanani vaan sellaista tapahtunut. Kyllä voi sanoa että 85-90 % valmistui kolmessa vuodessa ja juuri siltä alalta jolla aloitti opiskelun!

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Itseasiassa viimeisimmän tiedon mukaan Lindsay-raukka on lähdössä vieroitukseen (part 354) ja leidin tilalle on saatu onneksi vähintäänkin saman tasoinen esiintyjä, sillä J.Karjalainen tulee vetämään megahittinsä, Doriksen. Ja ei, valitettavasti J-mies ei esiinny alasti.

Voi kamaluus, toivottavasti Lindseyn elämän juna alkaa pysyä raiteilla. No onneksi on saatu maailmanluokan korvaaja. Lännen-Jukka voikin pistää vaikka Laura Häkkisen silmät encorena, jos MiettisAna innostuu. Niin ja Laurakaan ei ole alasti. Mutta olen kuullut, että Antti on nähnyt ikkunan takana, ei tonttua, vaan alastoman Dannyn. Nimittäin Danny McBriden. Danny ehti karata, ennen Antin tarinaa, joten hänestä ei ole nyt hassua kuvaa.

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Mutta olen kuullut, että Antti on nähnyt ikkunan takana, ei tonttua, vaan alastoman Dannyn. Nimittäin Danny McBriden. Danny ehti karata, ennen Antin tarinaa, joten hänestä ei ole nyt hassua kuvaa.

Ja tuossa kuvassahan amerikan Danny on menossa vetämään Iso-D:n kanssa duettoa Joe Thorntonin huvilalle. Biisinä toimii coveri Matin ja Tepon maailmanlaajuisesta hitistä, Näin Se Kesäloma Toimii. Taustalla feattaa Keyboard Cat ja itkevä Sharks-teini. Vielä vahvistamattomat tiedot kertovat että huhuista huolimatta kyseisellä videolla esiintyvä poika EI OLE nimimerkki vilpertti.

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei minun aikanani vaan sellaista tapahtunut. Kyllä voi sanoa että 85-90 % valmistui kolmessa vuodessa ja juuri siltä alalta jolla aloitti opiskelun!

Kolmessa vuodessa? Ammattikorkeakoulusta? Ihmettelen suuresti.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Miten joku Båågensin aikalisä ruotsi-saksa matsin lopussa herätti niin paljon ihmetystä ja spekulointia. Ei tajua.

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Suosikkijoukkuekohtaan on ilmestynyt jälleen mielenkiintoisia jatkoaikaa yhdistäviä uusia joukkueita, näitähän on jo ÄTPPOMK:n ja ULUVFC:n jälkeen kaipailtukin. Selitystä kaivataan silti:

Saikka: Antti Miettisen Christmas Party Crew
anatsu: Antti Miettisen joulu

Siis mitä mä oon nyt missannut, mikä helvetin joulujuhla?

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuulin tuossa ihan opetusministerin suusta tiedon että vain vähän yli puolet ammattikorkeakouluissa opiskelevista valmistuu alalta jossa on aloittanut alle viidessä vuodessa.

Juu, tekusta teknikkolinjalta? Viimeiset taisivat helsingin tekussa alkaa -95. Omalla linjallani aloitti muistaakseni jotain reilu 100 insinööriopiskelijaa, joista 4 vuoden minimiajassa valmistui muistaakseni 6 tai 8.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Siis mitä mä oon nyt missannut, mikä helvetin joulujuhla?

En nyt sitä keskustelua löytänyt, mutta Jatkoajan kirjoittajien keskuudessa liikkui legendaa, että Miettinen olisi joskus Dallas -aikoina tehnyt jopa maalin ja siitä keskustellaan vielä nykyäänkin Miettisten joulupöydässä.

En sitten tiedä siitä maalista...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy