Ihmettelyketju

  • 6 389 935
  • 38 805

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
vilperi kirjoitti:
Milloin pakkoliikkeisiin aletaan suhtautua kuin sairauteen kuuluu?

Se on kieltämättä melko älytöntä, että siihen eivät jotkin aikuisetkaan ihmiset tunnu pystyvän suhtautumaan vakavasti. Sairaushan on kuitenkin asia, mille ihminen ei voi mitään ja itseasiassa mikä siitä pakkoliikkeestä nyt niin hassua muka edes tekisi. En tiedä. Enkä nyt tahdo jeesustella, kun joku kohta sanoo, että mitä se hiton runopoika siellä taas peesailee, mutta siis vaikka itse olenkin kohtuullisen terve ihminen niin ystäväpiirissä on ollut jos jonkinlaista disabiliteettiä, niin jotenkin sitä vaan kummastelee. Onko ihmisen luonne jotenkin vain yleisesti sellainen? Änkytyshän on myöskin asia, mihin suhtaudutaan jotenkin huvittuneesti joskus ja vaikka sitä nyt ihminen voikin ilmeisesti treenata jollain tapaa, että se vähenisi, niin samalla tavallahan sekin on kuitenkin ihmisen valinnan ulkopuolella, että onko sitä vaiko ei.

No, mutta. Ei muuta kun tsemiä sinne vaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kello on kuusi aamulla, eikä väsytä yhtään... Pitäis silti vissiin mennä nukkumaan, kun toi Ducksin pelikin päättyi hetki sitten.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Gerodz kirjoitti:
Tässä linkki kyseiseen jaksoon: http://www.youtube.com/watch?v=vMcCRwTx20c pätkän lopusta löytyy part:it 2-5.
Hauskoja pätkiä. Aika täkysen kuvan Suomesta sai tuon perusteella, mutta ei kai sen tarkoitus ollutkaan olla mainosvideo. Juontaja heitti suolla tarpomisesta, että näin Suomen talviurheilijat harjoittelevat. Hyvä Mika! En ole sarjaa seurannut, mutta luulisi tuollaisen tetsaamisen ainakin jäävän mieleen.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
re:Puhelin vuonna 2006

Jude kirjoitti:
Puhelimessa pitäisi olla hyvä kamera ja hyvät musaominaisuudet. Lisäksi sen pitää olla hyvän näköinen ja sopivan kokoinen, hän määrittelee haluamansa.
Ööö...mitä ihmetteltävää tuossa oli?

Ihmetteli Sergei
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15
SergeiK kirjoitti:
Ööö...mitä ihmetteltävää tuossa oli?

Ihmetteli Sergei
Taidan olla vanha, kun ostan puhelimeni ensisijaisesti puhelinominaisuuksien takia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Jude kirjoitti:
Taidan olla vanha, kun ostan puhelimeni ensisijaisesti puhelinominaisuuksien takia.
Minäkään en ymmärrä ihmisiä, jotka hankkivat autoonsa cd/mp3-soittimia. Jos minä haluan kuunnella musiikkia, niin menen konserttiin.

Ostan autoni ensisijaisesti liikkumavälineeksi.
 

K. Pahero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jude kirjoitti:
Taidan olla vanha, kun ostan puhelimeni ensisijaisesti puhelinominaisuuksien takia.
Näytä minulle puhelin, jossa ei ole puhelinominaisuuksia, niin minä näytän sinulle lehmän, jolla ei ole persettä.

Kiitos ja anteeksi.
 

Jeffrey

Jäsen
Ihmetelin tossa duunissa, että miksi Jesse on luonut yhden todella ikävän asian meidän arkielämäämme. Aamulla kun töihin saavuin niin otin kupillisen kahvia. Siinä sitten tulikin muutama juokseva asia ja kun pääsin takaisin työpöytäni ääreen niin kupissa ollut kahvi oli jo ihan kylmää. Noh, lounaalla ostin ruokalasta pullollisen limpparia. Jätin sen pöydälleni ja suuntasin kokoukseen tarkoituksenani nauttia limu sitten sen jälkeen. Noh, kokouksesta saavuttuani limu oli jo ihan lämmintä.

Mythbusters: Miksi lämmin juoma kylmenee ja kylmä juoma lämpenee?
 

Rocco

Jäsen
Jeffrey kirjoitti:
Mythbusters: Miksi lämmin juoma kylmenee ja kylmä juoma lämpenee?
Olisihan se tyhmää jos kylmä juoma kylmenisi ja kuuma kuumenisi.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jeffrey kirjoitti:
Mythbusters: Miksi lämmin juoma kylmenee ja kylmä juoma lämpenee?
Aika pahan pistit. Tuota pitää varmaan tutkia vuosia jotta selviää..

Mutta toisaalta, ajattele jos lämmin vaan kuumenisi ja toisaalta kylmä kylmenisi? Sitähän olis aika nopeesti isoissa vaikeuksissa :)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
irGGu kirjoitti:
Minä olen Juden kanssa samoilla linjoilla. Ei puhelimessa tarvi olla kameraa, värinäyttöä, erikoisia soittoääniä tai mitään muutakaan. Halvin puhelinmalli tarttuu varmasti käteen vuosikausia, kyllä ne kamerat ja soittimet sun muut on sitten ihan erikseen. Onhan se varmasti kätevää toisille, mutten minä tarvitse, ja näinollen välillä todellakin ihmetyttää kun kaverit ostelevat toinen toistaan hienompia puhelimia.

Hämmästyin todella kun yksi tuttava sanoi päivittävänsä puhelintaan. Siis tekevän mitä. Siinä oli ihmettelyn aihetta kerrakseen.
Se on sitä kulutusta? Joku päivittää puhelinta, joku autoa ja joku vaatteita. Kyllähän samat vaatteetkin menee vuosia (kyllä, aivan varmasti menee, olen töissä nähnyt!) mutta harva jaksaa kituuttaa samoilla vetimillä kovin kauaa. Jos kaikki yrittäisivät kärvistellä mahdollisimman pitkään samoilla "kulutustarvikkeilla" niin yhteiskunta varmaan jämähtäisi aika pahasti paikalleen.

Itselläni toki on suht viimeisillä herkuilla varustettu puhelin, tosin mitään en ole siitä maksanut.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Jeffrey kirjoitti:
Mythbusters: Miksi lämmin juoma kylmenee ja kylmä juoma lämpenee?

Jos tätä ihan tosissaan kysyit, niin koitapa unohtaa se kylmä juoma vaikkapa ulos pakkaseen tai kuuma juoma saunaan. Kas vain, kun efekti muuttuu yllättävästi.

Eli riippuu ihan siitä mihin lämpötilaan juomansa unohtaa. Huoneen lämmössä juoma seistessään muuttuu lämpötilaltaan kohti huoneen lämpöä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
kakkonen kirjoitti:
Itselläni toki on suht viimeisillä herkuilla varustettu puhelin, tosin mitään en ole siitä maksanut.

Ihmettelen suuresti kuinka niinkin suoraselkäinen nimimerkki kuin 'kakkonen' voi rehvastella tällälailla julkisesti varastaneensa viimeisillä herkuilla varustetun puhelimen. Vai taivaastako se putosi?

Varastitko sen viime torstaina, jolloin oli se hippien varastelupäivä? VASTAA
 

Kyle

Jäsen
irGGu kirjoitti:
Minä olen Juden kanssa samoilla linjoilla. Ei puhelimessa tarvi olla kameraa, värinäyttöä, erikoisia soittoääniä tai mitään muutakaan. Halvin puhelinmalli tarttuu varmasti käteen vuosikausia, kyllä ne kamerat ja soittimet sun muut on sitten ihan erikseen. Onhan se varmasti kätevää toisille, mutten minä tarvitse, ja näinollen välillä todellakin ihmetyttää kun kaverit ostelevat toinen toistaan hienompia puhelimia.

En minäkään puhelimeen erikoisia soittoääniä, värinäyttöä tai kameraa tarvitse, ihmettelen vain ihmisiä jotka ihmettelevät ihmisiä jotka nämä omistavat. Puhelinmen jossa on kaikki edellä mainitut toiminnot maksaa nykyisin noin. 50 euroa, joten ei varmasti mikään ihme jos kavereillesi ilmestyy puhelimia joissa on tälläisiä toimintoja, kun vuoden 2000 peruspuhelimia ei ole enään myynnissä.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
kakkonen kirjoitti:
Mutta toisaalta, ajattele jos lämmin vaan kuumenisi ja toisaalta kylmä kylmenisi? Sitähän olis aika nopeesti isoissa vaikeuksissa

Tai sitten ei. Kylmenevä anoppi ja kuumeneva morsmaikku kuulostaa varsin mukavilta "vaikeuksilta."
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
irGGu kirjoitti:
Jotenkin ymmärrän että tietokoneeseen ladataan uusia versioita ym, muttakun tuo todellakin PÄIVITTI sen kännykkänsä. Ei ostanut uutta.

Onko se nyt niin kummallista, että puhelimeen, joka on enemmänkin kannettava taskutietokone nykyään kuin puhelin, päivitettäisiin softat uudella kehitysversiolla esim. tai jotain?

Itselläni on tuollainen nokian peruskapula, missä ei ole edes kameraa. Wap siitä löytyy, mutten sitä käytä enkä edes osaa käyttää.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mendieta kirjoitti:
Varastitko sen viime torstaina, jolloin oli se hippien varastelupäivä? VASTAA

Joillekkin työnantaja lyö luurin käteen ja sanoo jotta puhu sillä, minä maksan. Tai meneehän siitä se puhelinedun 20 euron verotusarvo kuussa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
irGGu kirjoitti:
Ihmettelyketjuhan tämä onja minulle se tosiaankin oli kummallista. Kai täällä metsässä asuessa on todellakin jäänyt kehityksessä jälkeen mutten ole tajunnut että aivan perus puhelimellekkin tehdään tuollaista. Tai no, on siinä ainakin kamera jottei se ihan peruspuhelin ole, mutta kumminkin.

Toki tämä on ihmettelyketju ja elä nyt ota nokkiisi. En minä vittuilla tahtonut. Kunhan vain totesin, että nuo uusimmat luurit kun ovat kuitenkin käytännössä jonkintasoisia tietokoneita. Messengerit löytyy ja surffata voi netissä käytännössä ihan kuin koneella ja softaa löytyy jos minkänäköistä niin eikö ole aika ymmärrettävää, että niitä softia sitten myöskin päiviteltäisiin.

Itselläni on tosin melko helppo seurata noiden kehitystä kun kaveri vaihtaa luuria useammin kuin sukkia. Tosin on duunissa alalla, että ei sinänsä, mutta joskus vaan ihmetyttää kun sillä on aina kaks luuria mukana kun mennää jonnekin. Toinen on 3G, missä on messenger auki kokoajan ja toinen vaan puheluuri. Pimeetä.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Jeffrey kirjoitti:
Mythbusters: Miksi lämmin juoma kylmenee ja kylmä juoma lämpenee?
Minun mielestäni taas niiden lämpötilat pitkälti neutralisoituu huoneenlämpötilan mukana.
 

Tuamas

Jäsen
irGGu kirjoitti:
Ihmettelyketjuhan tämä onja minulle se tosiaankin oli kummallista. Kai täällä metsässä asuessa on todellakin jäänyt kehityksessä jälkeen mutten ole tajunnut että aivan perus puhelimellekkin tehdään tuollaista. Tai no, on siinä ainakin kamera jottei se ihan peruspuhelin ole, mutta kumminkin.


Itseasiassa jopa siihen sinun aivan peruspuhelimeesi voidaan tehdä se, jos se alkaa sekoilemaan tai käyttäytymään naisellisesti.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko olla kun kerran muillakin on!

Itsehän käytän aivan halvimmasta päästä olevaa peruspuhelinta. Mulle riittää, että luurilla pystyy puhumaan ja tekstailemaan. Käyttökelpoisia lisäominaisuuksia ovat herätyskello ja kalenteri.

Tällaista luuria olin taannoin hankkimassa. Kaverini ihmetteli miksen osta jotain huippumallia kameroineen kaikkineen. Käytiin seuraavantapainen keskustelu:

K: Mikset osta kamerapuhelinta, jolla voi lähettää kuvia kavereille.
D: En tarvitse sellaista.
K: Entäs videopuhelinmahdollisuus?
D: En tarvii. Sullahan on ollut toi luurisi jo puoli vuotta. Luurissasi videopuhelumahdollisuus ja mahdollisuus lähettää kuviasi kavereillesi, paljonko olet niitä käyttänyt?
K: En kertaakaan, en tiedä edes miten ne toimii tässä luurissa.
D: Game-set-match!
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Aina telkkaria avatessani ajattelen, että sekuntiakaan en Big Brotheria kato, ilman on pärjättävä! Mutta nyt sitten menin uppoamaan Jatkoajan BB-ketjuun ja tämän seurauksena ajauduin itse BB-sivuille...vau! Se kiihkeä ja asiantunteva aiheeseen paneutuminen, SubTV:n informatiiviset nettipäivitykset...Nerokasta Parhautta! BB on kuin musta aukko, joka imaisee uteliaat ja liian lähelle uskaltautuneet sisäänsä; vaihtoehtoinen todellisuus, toinen dimensio...vajaan vuorokauden tässä tilassa ja ajassa ajelehtineena voin todeta, ettei yhtään hassumpi olo. Taidankin jäädä tähän pitemmäksi aikaa.

Olen muuten vakuuttunut, että Voimajärjestyksellä on sormensa pelissä tässäkin asiassa. Itse aistin että naruja käsissään pitelevä Ilmiö kulkee nimellä David Hasselhoff.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös