Ei pizzaa kuulu pyytää viipaleiksi. Vai pyydättekö ravintolahenkilökuntaa paloittelemaan perunannekin valmiiksi?
Eihän sitä voi säästää, se vettyy ja siten pilaantuu. Ihmettelen subin säästämistä myöhempään. Euron juuston sitä vastoin voi säästää, se maistuu seuraavana päivänä mikrotettuna ihan samalta kuin vasta paistettuna.Siis mitä ihmettä ne pistää näihin Subwayn patonkeihin kun pakko aina vetää koko 30 cm kerralla. Joka kerta mä suunnittelen että vähän jättäisin illaksi, mutta ei pysty. Tää on yhtä huumetta koko patonki. Mikä lie lisäaine. Eikö ne jotkut terveysintoilijatkin suosittele että pitäis syödä kaks kertaa päivässä eikä vaan kerran.
Kyllä subit on hyviä myöhemminkin. Seuraavaan päivään en kylläkään ole säästänyt tai no joskus on ollut illasta aamuun. Hampurilaisia ei ole tullut kokeiltua, paitsi kerran Hesen kerroshampurilainen oli kolme päivää jääkaapissa kun en himassa käynyt ja se oli mennyt pilalle. Ei kait noi hampurilaiset ole mukaan otettuna enää hyviä, tai siis jos jonkun 20 min ovat jo olleet. Ja ranskalaiset ne vasta meneekin huonoksi tai no Hesessähän ne on jo valmiiksi sellaisia. Joku euron juusto kyllä vois olla ihan hyväkin myöhemmin tai siis vastaava.Eihän sitä voi säästää, se vettyy ja siten pilaantuu. Ihmettelen subin säästämistä myöhempään. Euron juuston sitä vastoin voi säästää, se maistuu seuraavana päivänä mikrotettuna ihan samalta kuin vasta paistettuna.
Siis mitä ihmettä ne pistää näihin Subwayn patonkeihin kun pakko aina vetää koko 30 cm kerralla. Joka kerta mä suunnittelen että vähän jättäisin illaksi, mutta ei pysty. Tää on yhtä huumetta koko patonki. Mikä lie lisäaine. Eikö ne jotkut terveysintoilijatkin suosittele että pitäis syödä kaks kertaa päivässä eikä vaan kerran.
Homothan ovat usein varsin tyylitietoisia ja estetiikan taju mainio. Itse olen hetero, mutta osaa ihan kelvollisesti arvottaa miesten ulkonäköä. Luulen myös muidenkin esteettistä silmää omaavien uroiden vastaavaan hommaan kykenevän.Eihän esim. journalistiksi pääse, jos olet lukihäiriöinen, niin miksi televisioon pitää päästää puhevikainen. Tätä menoa meillä on joku päivä missikisoissa homo tuomarina.
Sen mitä olen lehtiä tai nettiuutisia viime vuosina lukenut kaikkine kirjoitusvirheineen ja muine käsittämättömine käänteineen, on Tero Karhu vertailussa täysiverinen ammattilainen, enkä ole yhtään vakuuttunut etteikö päivälehtien kirjoittavien journalistien joukossa olisi nykyään jo enemmänkin noita mainitsemiasi lukihäiriöstä kärsiviä.onhan toi oikeasti aikaimoista, että moisella puhevialla pääsee selostajaksi. Eihän esim. journalistiksi pääse, jos olet lukihäiriöinen, niin miksi televisioon pitää päästää puhevikainen.
Toi on ihan totta. Tero Karhu on hyvä tai ainakin kohtalainen selostaja ja ihan mukava tyyppi, mutta onhan toi oikeasti aikaimoista, että moisella puhevialla pääsee selostajaksi.
Eniveis, jos joku Tampereen seudulta kotoisin oleva tietää hyviä pizzerioita, niin saa ehdottaa. Edes kehuttu Hevalin pitsa ei ollut erikoista, itseasiassa mautonta. Onko muita?
Vaikka en yleisesti ottaen isommin pidä karvakäsipizzerioiden lätyistä, on annettava kunniamaininta Tampereella Jankassa sijaitsevalle Pizzeria Roseannelle. Juuri eilen tuli pitkästä aikaa vierailtua terassipizzalla ja toimiihan se taas.
Hevalin pizzaa en muista kokeilleenikaan, mutta kyllähän Hevalissa se juttu on rullakebab. Loistava annos!
Vastasit juuri itse omaan kysymykseesi: Koska Salonoja on kujalla.Ihmettelen vaan kuinka kujalla voi olla Jussi Salonoja. Espoo United :D Taas yksi "ei kenenkään" seura. Miksi ei voi olla ihan suomalainen nimi?
United-nimi ei tuonut tamperelaiselle jalkapalloseurallekaan sitä uskottavuutta, vaikka voittivatkin muutaman mestaruuden. Harva Tampereellakaan reagoi mitenkään TamU:n konkurssiin. Luulisi Salonojalla olevan jotain neuvonantajia taustalla, joilla olisi hieman enemmän kosketuspintaa kannattajien ajatusmaailmaan. United-nimi ei tuo uskottavuutta tähän uuteen projektiin pätkän vertaa (päinvastoin). Yritysmaailma ja urheilumaailma kaksi eri asiaa.Vastasit juuri itse omaan kysymykseesi: Koska Salonoja on kujalla.
Saitko?Kerta toisensa jälkeen sitä vaan ihmettelee tätä elämää. Miten ihmeessä jne. Entä jos? Huh huh eipä olisi syksyllä 2010 osannut aavistellakaan jotta miksi. No nyt alkaa olemaan tiedossa vastaus tuohon. Aika kivaa :)
BadabumtsiiSaitko?