Minä omaankin tästä asiasta lähinnä subjektiivisen mielipiteen. Voinet hyvin olla oikeassa objektiivisesti tästä asiasta. Tosin tuosta nimilistästä ei sano minulle kuin kaksi nimeä jotain ja kumpaakaan en tunnistaisi kadulla. Mutta maksava yleisö ei ikinä ole väärässä, vain minä olen. Tosin sitä en tiedä, että onko tuo siltikään mikään tavoiteltava asia. Veikkaan, en toki tiedä, että aika iso osa tämän maan kansalaisista ei koe hirveätä tarpeellisuutta päästä putoukseen, tai yleensäkkään televisioon. Tosin voin tuossakin olla hyvinkin väärässä, noita tyrkkyjä ja naamansa televisioon tunkijoita tuntuu riittävän jonoksi asti. Onkohan minussa jotain vikaa, tai siis on toki paljonkin, mutta siltä osin etten kaipaa mitään muiden (lue tuntemattomien) "hyväksyntää", tai julkisuuteen pääsemistä.Pääsemisen voi mielestäni määrittää kahdella tavalla:
1. Putous on Suomen suosituin TV-ohjelma, johon on varmasti tunkua. Eli sinne pääseminen ei ole helppoa vaan jotain pitää tehdä oikein päästäkseen pitämään sinistä kauluspaitaa, jota ohjelman näyttelijät pitävät.
2. Putous on todellinen tähdentekijä, jonka avulla mm. Aku Hirviniemi, Riku Nieminen, Antti Holma, Iina Kuustonen, Armi Toivanen ja Essi Hellen ovat nousseet isoiksi nimiksi Suomen viihdemaailmassa. Tässä siis tarkoitan sitä että Putouksen kautta pääsee urallaan eteenpäin ja muihin hommiin.