Ihmettelyketju

  • 6 344 928
  • 38 746

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Maikkari mainostaa jotain ihmeen 360 uutislähetystä. Siis haluuko joku katsoa uutisia niin, että kääntelet ite sitä kameraa johonkin lavasteisiin ja katselet, kun ohjaaja vetää nurkassa röökiä ja kahvia? Siis mitä helvettiä? Ihan oikeesti, en pysty tajuamaan mikä lisäarvo tuolla voi olla UUTISISSA!!
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitkä hiton ammatinvalintatestit blaa blaa. Kuka haluaa tehdä työtä missä on hyvä? No ehkä jotkut, mutta entä jos joku toinen juttu kiinnostaisi enemmän, kuten monesti kiinnostaakin. Esimerkiksi jos on hyvä matikassa ja sellaisissa jutuissa ja tietotekniikassa, mutta ei vaan haluaisi tai kehtaisi työskennellä sellaisissa hommissa. Sitähän häpeää silmät päästä.

Joo olen hyvä käsistäni, siis runkkailen kolme kertaa päivässä. Mitä sitten häh? Ime sykiatri slerbaa. Mee ite ammatinvalintatesteihin.

Mene eduskuntaan. Se on runkkareita täynnä muutenkin. Ja kun menet sinne, ota ne kaverit mukaan ja vie ne kans ammatinvalintatesteihin. Testien jälkeen nyrkit yhteen ja hymyssä suin etiäpäin.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suis kolme on kuollut ja yksi ilmeisesti sairaalassa? Ilmeisesti on ollut kahden auton kolari? Toisessa autossa oleville ei vissiin käynyt mitään?
Jäiköhän sinulla kuvan alapuolelle kirjoitettu osuus jutusta lukematta?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei siinä minusta oikein tuota selitetä. Toisesta autosta ei lue jutussa mitään.
Minä näen seuraavat lauseet siellä: "Hänen ohjaamansa auto kolaroi valtatie 4:llä toiseen autoon, jossa oli kuljettaja ja kaksi matkustajaa. Heistä yksi on yhä tehohoidossa ja kaksi muutakin sairaalahoidossa." :-)
 

J.C.S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihmettelen tätä Ilta Sanomien jo noin viikon kestänyttä suosikki laulaja kuolee/kuoli syöpään jatkokertomusta. Kuka on Joey Feek? Onko tältä kansan suosikilta edes julkaistu yhtään levyä Suomessa? Ketä kiinnostaa?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Minä näen seuraavat lauseet siellä: "Hänen ohjaamansa auto kolaroi valtatie 4:llä toiseen autoon, jossa oli kuljettaja ja kaksi matkustajaa. Heistä yksi on yhä tehohoidossa ja kaksi muutakin sairaalahoidossa." :-)
Kännykkäversiossa ei tuollaista tekstiä näy!
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännykkäversiossa ei tuollaista tekstiä näy!
Veikkaan että IS on päivittänyt juttua ensimmäisen lukukertasi jälkeen ja puhelimesi selain ei osaa hakea päivittynyttä tekstiä. Itse näen kännykälläni ihan saman jutun kuin läppärilläkin kun avaan jutun viestisi linkistä.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Espoo Blues pelaa mahdollisesti viimeistä kotipeliä nykymuodossaan, mökissä hyvin porukkaa ja tunnelma korkealla.

Ihmettelen "Kyllä Espoo ehdottomasti ansaitsee kiekkojoukkueen" -kommentteja samaan aikaan ihmettelen, että missä yleisö oli niiden n. 29 muun kotipelin aikaan?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onko The Original Jags oikeasti tosissaan juttujensa kanssa, vai vetääkö se roolia? Oikeastaan molemmat vaihtoehdot tuntuisivat aika hämmentäviltä, eikä kumpaakaan oikeasti haluaisi uskoa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onko The Original Jags oikeasti tosissaan juttujensa kanssa, vai vetääkö se roolia? Oikeastaan molemmat vaihtoehdot tuntuisivat aika hämmentäviltä, eikä kumpaakaan oikeasti haluaisi uskoa.
Jos vetää roolia niin hyvin on ainakin eläytynyt kun rooli pitänyt (luonnollisesti tiuhaan tapahtuvat puolen vuoden jäähyt poislukien) koko jagsin pitkän jatkoaikauran ajan ja jaksaa levittää itämaan ilosanomaansa ahkerasti myös muilla palstoilla.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen hämmentynyt. Ohessa keskustelunpätkä HIFK:n Tomas Zaborsky -ketjusta:

"Turku on ollut se aito pääkaupunki ja on sitä mun silmissä edelleen, enkä nyt halua loukata, mutta fakta on faktaa." - Noitarumpu

"Faktoista puheenollen, itsenäisessä Suomessa on ollut vain yksi pääkaupunki: Helsinki." - WPK

""Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen alueen suurin ja tärkein kaupunki. Se myös lukeutui koko Ruotsin valtakunnan merkittävimpien kaupunkien joukkoon. Suomen siirryttyä Ruotsin vallan alta Venäjän valtakunnan autonomiseksi osaksi Turku oli Suomen suuriruhtinaskunnanpääkaupunki vuodesta 1809 vuoteen 1812, jolloin pääkaupunki siirrettiin Helsinkiin. Vuoden 1827 Turun palo oli suuri käännekohta kaupungin historiassa, sillä palon seurauksena kaupunki tuhoutui lähes kokonaan ja loputkin merkittävät virastot ja laitokset arkkipiispanistuinta lukuun ottamatta siirrettiin Helsinkiin."
Tässä faktaa sulle." - Noitarumpu

Ensinnäkin ihmettelen, miksi pääkaupunkius on tuotu Tomas Zaborskyn ketjussa laisinkaan esiin, mutta enemmän vielä sitä että miksi Noitarumpu tuossa toisessa viestissään alkaa WPK:n seurana perustelemaan oman ensimmäisen väitteensä vääryyttä. Että tosiaan, tässä vielä sulle lisää faktaa, olin väärässä, fakta on faktaa enkä halua loukata.

Oululaiset, ja naiset. Siinä se kai on, ei pitäisi ihmetellä, mutta kyllä vähän silti ihmettelen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen hämmentynyt. Ohessa keskustelunpätkä HIFK:n Tomas Zaborsky -ketjusta:

"Turku on ollut se aito pääkaupunki ja on sitä mun silmissä edelleen, enkä nyt halua loukata, mutta fakta on faktaa." - Noitarumpu

"Faktoista puheenollen, itsenäisessä Suomessa on ollut vain yksi pääkaupunki: Helsinki." - WPK

""Ruotsin vallan aikana Turku oli Suomen alueen suurin ja tärkein kaupunki. Se myös lukeutui koko Ruotsin valtakunnan merkittävimpien kaupunkien joukkoon. Suomen siirryttyä Ruotsin vallan alta Venäjän valtakunnan autonomiseksi osaksi Turku oli Suomen suuriruhtinaskunnanpääkaupunki vuodesta 1809 vuoteen 1812, jolloin pääkaupunki siirrettiin Helsinkiin. Vuoden 1827 Turun palo oli suuri käännekohta kaupungin historiassa, sillä palon seurauksena kaupunki tuhoutui lähes kokonaan ja loputkin merkittävät virastot ja laitokset arkkipiispanistuinta lukuun ottamatta siirrettiin Helsinkiin."
Tässä faktaa sulle." - Noitarumpu

Ensinnäkin ihmettelen, miksi pääkaupunkius on tuotu Tomas Zaborskyn ketjussa laisinkaan esiin, mutta enemmän vielä sitä että miksi Noitarumpu tuossa toisessa viestissään alkaa WPK:n seurana perustelemaan oman ensimmäisen väitteensä vääryyttä. Että tosiaan, tässä vielä sulle lisää faktaa, olin väärässä, fakta on faktaa enkä halua loukata.

Oululaiset, ja naiset. Siinä se kai on, ei pitäisi ihmetellä, mutta kyllä vähän silti ihmettelen.


Tässä aika hyvä kommentti sitten:

Alkaa mennä eeppiseksi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis joku on kuvannut makuuhuonetouhuja ja linnaan muka menossa. Joka toinen jätkä kiven sisään heti paikalla. Tiilenpäitä lukemaan. Kuka muka ei joskus olis juottanut jotain känniin jne. Julkkiksilla ei tarvitse edes sitä. Lapa jäähän ja nimi lehteen.
 
Siis joku on kuvannut makuuhuonetouhuja ja linnaan muka menossa. Joka toinen jätkä kiven sisään heti paikalla. Tiilenpäitä lukemaan. Kuka muka ei joskus olis juottanut jotain känniin jne. Julkkiksilla ei tarvitse edes sitä. Lapa jäähän ja nimi lehteen.
Itse olin aina luullut, että Axl on kallellaan samaan sukupuoleen, mutta kai se tuommoinen hieman eksoottinen ja julkisuudessa esillä oleva mies vetää puoleensa naisia kuin Charlie Sheen konsanaan. Iltalehden juttu: Poliisi: Axl Smithillä kymmeniä uhreja
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
17,5 neliön yksiö Helsingin Töölössä: 168 700 €
101,5 neliön asunto, 4h, Hämeenlinnan keskustassa: 159 000 €

Toki olen aina tiennyt että Helsingissä asunnot ovat erittäin kalliita, mutta kyllä näiden kahden esimerkkitapauksen vertailu pistää ihmettelemään... Kai niissä Helsingin asunnoissa sitten on niin kova kysyntä, että hinnat nousevat noin korkealle. Vastikkeissa hintaero näyttääkin jo järkevämmältä, koska Helsingin asunnon vastike on huomattavasti halvempi kuin tuon isomman asunnon.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ei kai se ihme ole, jos asunnon neliömäärään perustuva vastike on n. 6 kertaa isommassa asunnossa isompi.
 

AaTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
lunettes couleurs
Siis joku on kuvannut makuuhuonetouhuja ja linnaan muka menossa. Joka toinen jätkä kiven sisään heti paikalla. Tiilenpäitä lukemaan. Kuka muka ei joskus olis juottanut jotain känniin jne. Julkkiksilla ei tarvitse edes sitä. Lapa jäähän ja nimi lehteen.

Siis mit vit... ? Ootko oikeasti muka joskus jonkun juottanut kunnolla pesän takia?? Ei jumalauta mitä touhua..
 

Nick Neim

Jäsen
Siis mit vit... ? Ootko oikeasti muka joskus jonkun juottanut kunnolla pesän takia?? Ei jumalauta mitä touhua..
Samaa tuli kyllä ihmeteltyä. Huomattavasti toimivammaksi konstiksi olen todennut kloroformin. Siinä säästyy aikaa, rahaa ja vaivaa. Suosittelen kokeilemaan.
 

Rankkari

Jäsen
Mua ihmetyttää se, että miten etelän "pekka", on monille suvaitsevaisille tärkeämpää, kuin omat läheisensä ja kotimaan ihmiset.
Toki tähän olisi muitakin kirjoitusketjuja, mutta ihmetyttää tuo aikalailla..
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ihmetyttää, kun jotkut vanhemmat eit opeta lapsillee fiksua tapaa käyttää kännykkää/tabletteja. Aika lähiaikoina on ollut mm. junassa, ravintolassa ja kampaajalla lapsi joka on pelannut jotain bling bling-peliä tai katsonut videoita äänet täysillä. Vanhemmat istuneet vieressä. Eikö voisi edes kuulokkeita hankkia?
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun tällä palstalla näyttää olevan todella paljon normaalia tyhmempiä ihmisiä, niin mikähän sille mahtaa olla syynä? Kun kerran kyseessä on jääkiekkoaiheinen palsta, niin onko se jääkiekon seuraaminen syy vai seuraus keskimääräistä suuremmalle typeryydelle?

Muista palstoista minulla ei ole kokemusta, joten voihan se olla, että keskustelupalstoilla ei noin yleisesti ottaen viihdy ne penaalin terävimmät kynät. En minä ainakaan normaalissa elämässä törmää jatkuvasti ihmisiin, jotka eivät osaa ajatella itse, joilla ei ole alkeellisintakaan logiikan tajua, jotka ymmärtävät asiat tahallaan täysin väärin, jotka syyttelevät muita omista typeryyksistään, jotka kääntävät keskustelun epäolennaisuuksiin kun kokevat olevansa "häviöllä", jotka etsivät suurennuslasin kanssa pilkkuja joita nussia, jotka eivät lue edes viestejä kokonaan vaikka niitä kommentoivat, jotka uskovat tietävänsä paremmin mitä kirjoittaja tarkoittaa vaikka tekstissä ei ole mitään tulkittavaa ja sitten tuosta kaikesta vielä riemuitsevat ääneen luullen osoittaneensa oman erinomaisuutensa.

On täällä toki fiksujakin kirjoittajia, joiden kanssa on ihan kiva vaihtaa ajatuksia. Jopa sellaisia, jotka ovat siellä ns. vastaleirissä ja eri mieltä asioista. Mutta valtaosa on kyllä sellaisia, joita ei olisi mitään intressiä tavata tosielämässä, vaikkakaan en usko että he ihan samanlaisia siellä olisivat kuin täällä palstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös