Arttu#29 kirjoitti:Nojoo. Jatkoajan palstoille on helppoa ja yksinkertaista mennä purkamaan tunteita tämmösen pelin jälkeen.
Ja ehkä sanoa pari kertaa Vitun Saravo mutta that's it. Tuskin pari viikon jälkeen ketään liikuttaa mies nimeltä Pekka Saravo.
Meinaan että jatkoajan palstan "raivarit" ja jotkut ihme lynkkauskirjoitukset ovat vain pienen ryhmän raivoa. heh
Juu paljon mahdollista ja siis hyvin todennäköistäkin, että on näin on. Tai no itseasiassa minä olen varma, että asia on noin, mutta minä itse ainakin vain asetan itseni siihen miehen paikalle ja mietin, että miltä tuntuisi itsestä lukea moisia ketjuja. Tosin vitustako minä tiedän, että lukeeko edes moinen jätkä täältä mitään, mutta jotenkin toi henkilöön käyvä älytön skeida vaan iskee muhun aika kovaa.
No, ehkä olen sitten jeesustelija, mutta ei voi mitään. Mua vaan vituttaa tuo asennoituminen. Vittu sanoisivat vaikka, että vitun muniinpuhaltelijat koko joukkue. Se ei vituttaisi yhtään niin paljon ainakaan minua.
No, mä lopetan jeesustelun ja siirryn vaan ihmettelemään sitä, miten Suomi on voinut voittaa niin monista finaaleista vain yhden.