Ihmettelyketju

  • 6 381 711
  • 38 790

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi olla mahdollista, että noiden HKL.n bussien kellot näyttävät aina ihan mitä sattuu. Tuntuu että ainakin kaksi kolmasosaa niistä on väärässä ajassa. Luulisi ettei se olisi kovinkaan vaikea homma laittaa niitä oikeaan aikaan, tai pistäisivät sitten kokonaan kiinni ne.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä ihme siinä oikein on, kun monet ihmiset juovat kaljansa lähes jääkylmänä? Eihän niin kylmänä se enää edes maistu miltään. Haluaako ne ihmiset sitten juoda kaljansa siten, että se maistuu mahdollisimman vähän kaljalta? Ihmettelen mä.

Jääkaappikylmä kalja on ainakin itselleni liian kylmää, ja sitä pitää pitää huoneenlämmössä jonkin aikaa ennen juomista. Kavereita varten joskus pistän pari jääkaappiin, itse yleensä vedän kaljat suoraan sängyn alta, ja on tässä tv/tietokone -tuolin vieressäkin yleensä yksi päkki.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Nokkis kirjoitti:
Ihmettelen tässä, että mikähän tätä meikäläisen selainta vaivaa kun jotkut viestiketjut kuittaantuu luetuiksi ketjussa käväisemisen jälkeen mutta jotkut taasen pysyy itsepintaisesti boldattuna kuin en olisi käynyt ketjua lukemassa.
Joistakin ketjuista palaat back-napilla ja joistakin esim. "Vapaa keskustelu" -linkistä?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Miten ihmeessä suuri sinikeltainen naapurimme voi olla noin narussa kanukkeja vastaan?

Elämme kahden suuren luuserin välissä.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väli-Suomi (ex-Keski-Suomi) sai arvoisensa haastajan.

YLE:n Radio Uutisissa puhuttiin Helsinkistä.
Turkun Palloseuran kannattajat lienevät haltioissaan...

Sitä vaan ihmettelen että kannattaako kielitoimistoonkin palkata maahanmuuttajia.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Uleåborgir kirjoitti:
Miten ihmeessä suuri sinikeltainen naapurimme voi olla noin narussa kanukkeja vastaan?

Elämme kahden suuren luuserin välissä.
Näin on.. jos totta puhutaan niin olen varma että maiden laatu menee kyllä ei kyllä ei kyllä ei menetelmällä..
Venäjä on Pa***a paikka, Suomi hyvä, Ruotsi on .. mitä on, Norja taas ihan makee mesta, Iso-Britannia no joo.. Irlanti jees..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SamSpade kirjoitti:
Irlanti jees..
Irlanti olisi kyllä mielenkiintoista kohdata jääkiekossa, ei vaan taida taso ihan riittää siellä. Olisikohan pääsarjassa n. 4 seuraa ja niin... taso on varmaan mitä on.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ted Raikas kirjoitti:
Irlanti olisi kyllä mielenkiintoista kohdata jääkiekossa, ei vaan taida taso ihan riittää siellä. Olisikohan pääsarjassa n. 4 seuraa ja niin... taso on varmaan mitä on.
No en nyt jääkiekkoa tarkoittanutkaan vaan ihan yleensä.. tosin.. Suomi - Irlanti jääkiekkomatsi olisi kyllä tosiian mielenkiintoinen.. ja vielä livenä Irlannissa iso tuoppi Kilkennyä kädessä..
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Täytyy kyllä ihmetellä ihmisten vahingoniloa. Oli kyseessä sitten mikä vaan asia, niin aina löytyy idiootteja, jotka ovat sormella osoittamassa ja nauramassa päälle. Ja tottakai nämä samat idiootit häviää kuin pieru saharaan, jos itsellä/omalla suosikilla menee päin helvettiä.
Eikö sitä elämäniloa voi hommata jostain muusta asiasta, kuin vahingonilosta?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ihmettelen miksi "Maailman Paskin Puolustaja = MPP -ketju" ei ole vieläkään klo 22.24 saanut lukosta.
 
Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Uleåborgir kirjoitti:
Ihmettelen miksi "Maailman Paskin Puolustaja = MPP -ketju" ei ole vieläkään klo 22.24 saanut lukosta.

Koska se ketju on täynnä pelkkää asiaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ihmettelen, että miten jotain voi vituttaa Suomen häviö Kanadalle.

Jotenkin ei nuo mm-kisat ole sytyttäneet enää aikoihin vaikka toki nyt myönnän, että olen itsekin kirjoittanut joihinkin otteluketjuihin jotain ja toki toivon Suomen voittoa, se nyt on selvä ja katson pelitkin, mutta jotenkin tuo tappio ei kyllä oikein tunnu missään. Kova inflaatio käynyt mm-kisojen suhteen ainakin itselleni.

Olympialaiset ja WC:t on enää jotain.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
avatar kirjoitti:
Kova inflaatio käynyt mm-kisojen suhteen ainakin itselleni.

Olympialaiset ja WC:t on enää jotain.
Sama + SM-liiga.

Kulta (liiga, Kärpät) lämmittää edelleen, tämä oli pieni, hyvin pieni, mutka hienossa kaudessa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
avatar kirjoitti:
Ihmettelen, että miten jotain voi vituttaa Suomen häviö Kanadalle.

Jotenkin ei nuo mm-kisat ole sytyttäneet enää aikoihin vaikka toki nyt myönnän, että olen itsekin kirjoittanut joihinkin otteluketjuihin jotain ja toki toivon Suomen voittoa, se nyt on selvä ja katson pelitkin, mutta jotenkin tuo tappio ei kyllä oikein tunnu missään. Kova inflaatio käynyt mm-kisojen suhteen ainakin itselleni.

Olympialaiset ja WC:t on enää jotain.

Voihan sitä ihmetellä.

Voi ihmetellä niiden kaikkien meidän junttien innostumista joistain pilipalikisoista omine kisastudioineen, "lämmittelyineen", toivosta siitä, että voisi lähteä kaupungille illalla rullailemaan autolla pieni Suomen lippu kiinni antennissa, luukuttaa säälittävästi Queenia ja A-tyyppiä, mennä tai katsella tv:stä kultajuhlia torilla, vetää kultalärvit ja käydä mestaruussaunassa, pitää aiheellinen rokulipäivä huomenna jne...

Nyt ne kaikki on menetetty. Ja meitä juntteja vituttaa. Minä ihmettelen, miksi et muka asiaa tajua.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Uleåborgir kirjoitti:
Voihan sitä ihmetellä.

Voi ihmetellä niiden kaikkien meidän junttien innostumista joistain pilipalikisoista omine kisastudioineen, "lämmittelyineen", toivosta siitä, että voisi lähteä kaupungille illalla rullailemaan autolla pieni Suomen lippu kiinni antennissa, luukuttaa säälittävästi Queenia ja A-tyyppiä, mennä tai katsella tv:stä kultajuhlia torilla, vetää kultalärvit ja käydä mestaruussaunassa, pitää aiheellinen rokulipäivä huomenna jne...

Nyt ne kaikki on menetetty. Ja meitä juntteja vituttaa. Minä ihmettelen, miksi et muka asiaa tajua.
Nimenomaan näin. Ei pitäisi kenenkään olla vaikea ymmärtää.

Minulle henkilökohtaisesti tärkeintä voitossa olisi se tunne, että se on nyt voitettu, sitä ei voida enää hävitä, eikä sitä kukaan saa enää peruttua. Että voisi kerrankin huutaa ilman mitään pelkoa huomisesta. Välierävoitoissa sun muissa, vaikka kuinka hienoja ovatkin, on kuitenkin taustalla se, että vielä ei olla mestareita.

Luultavasti en mestaruuden tullessa edes vetäisi kännejä, ainakaan kovia, koska haluaisin nauttia siitä tunteesta ilman että missaisin naamojen takia sekuntiakaan.

No, ehkä sitten vuoden päästä. Heh.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
No okei, mutta lähinnä mua vaan alkaa sitten vituttamaan kaikenmaailman pekkasaravo-pekkasaravo-pekkasaravo-ketjut kun tietää, että Saravon Pekkaa voi tällä hetkellä itseään vituttaa vielä hiukan enemmän.

Ihmetyttää vaan aina tuo ihmeellinen syyllistämismentaliteetti tässä maassa. No vittu ei voi kait mitään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
avatar kirjoitti:
No okei, mutta lähinnä mua vaan alkaa sitten vituttamaan kaikenmaailman pekkasaravo-pekkasaravo-pekkasaravo-ketjut kun tietää, että Saravon Pekkaa voi tällä hetkellä itseään vituttaa vielä hiukan enemmän.

Ihmetyttää vaan aina tuo ihmeellinen syyllistämismentaliteetti tässä maassa. No vittu ei voi kait mitään.

Minä olen Saravo-asiassa samaa mieltä, ja vitutusketjuun siitä kirjoitinkin.

Ihmetyttää tosiaan, miten Suomi voi saavuttaa jalometallia kaikkein paskimmalla valmentajalla ja kaikkein paskimmilla pakeilla ja kaikkein paskimmalla pelisysteemillä.

Kyllä on tässä maassa kehut tiukassa. Ja jos alkaa kehua, ruvetaan siitäkin vittuilemaan. Ei ole mitään syytä kehua, on vain syytä haukkua... perkele.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
avatar kirjoitti:
Ihmetyttää vaan aina tuo ihmeellinen syyllistämismentaliteetti tässä maassa. No vittu ei voi kait mitään.

No tottakai sitä itse osaa kaiken paremmin. "Vittu tässä ennenkään mitään sähkömiestä ole tarvittu" menttaliteetti kumpuaa kaikessa mitä suomalainen tekee. Ja vaikka se olisi vain penkkiurheilua, niin kakkosijalle jääjät on aina maanpettureita, ja se pihtiputaan sokea mummokin olisi tätä/näitä urheilijoita parempi, itsestä nyt puhumattakaan.
Suomalaiset on maailman huonoimpia häviäjiä, ja samalla myös todella huonoja voittajia. Häviön hetkellä haukutaan omat, ja voiton hetkellä ilkutaan vastustajalle.
Katkeruus, ja vahingonilo tätä maata liikuttaa.
 

konna_kuittaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
avatar kirjoitti:
No okei, mutta lähinnä mua vaan alkaa sitten vituttamaan kaikenmaailman pekkasaravo-pekkasaravo-pekkasaravo-ketjut kun tietää, että Saravon Pekkaa voi tällä hetkellä itseään vituttaa vielä hiukan enemmän.

Ihmetyttää vaan aina tuo ihmeellinen syyllistämismentaliteetti tässä maassa. No vittu ei voi kait mitään.
Samaa ihmettelen minäkin. Mitä väärää Pekka Saravo teki tuossa tilanteessa? Ennemmin voitaisiin "syyllistää" muita sillä hetkellä kentällä olleita pelaajia. Missä he olivat, kun Kanada lähti iskemään? Ei ainakaan siellä missä olisi pitänyt olla eli puolustamassa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
repe_joke kirjoitti:
Katkeruus, ja vahingonilo tätä maata liikuttaa.

No vittu on kyllä liikuttanut sitten aika saatanan hyvin!

Joo, no siis olen sun kanssa melkolailla samaa mieltä. Mutta se vaan vituttaa kun jätkät antaa kaikkensa ja palkkioksi saa vittuilua. Vittu, että vituttaa taas olla suomalainen. Nojoo, siis tää nyt kuuluis jo vitutusketjuun, mutta menkööt nyt tämän kerran tänne.

Voihan sitä ihmetelläkin.

edit: Kaikkialla muualla joukkueena hävitään ja voitetaan paitsi Suomessa.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
avatar kirjoitti:
Ihmetyttää vaan aina tuo ihmeellinen syyllistämismentaliteetti tässä maassa. No vittu ei voi kait mitään.
Nojoo. Jatkoajan palstoille on helppoa ja yksinkertaista mennä purkamaan tunteita tämmösen pelin jälkeen.
Ja ehkä sanoa pari kertaa Vitun Saravo mutta that's it. Tuskin pari viikon jälkeen ketään liikuttaa mies nimeltä Pekka Saravo.
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
avatar kirjoitti:
Ihmetyttää vaan aina tuo ihmeellinen syyllistämismentaliteetti tässä maassa. No vittu ei voi kait mitään.
Nojoo. Jatkoajan palstoille on helppoa ja yksinkertaista mennä purkamaan tunteita tämmösen pelin jälkeen.
Ja ehkä sanoa pari kertaa Vitun Saravo mutta that's it. Tuskin pari viikon jälkeen ketään liikuttaa mies nimeltä Pekka Saravo.
Meinaan että jatkoajan palstan "raivarit" ja jotkut ihme lynkkauskirjoitukset ovat vain pienen ryhmän raivoa. heh
 

Rafael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Bristol City
konna_kuittaa kirjoitti:
Samaa ihmettelen minäkin. Mitä väärää Pekka Saravo teki tuossa tilanteessa? Ennemmin voitaisiin "syyllistää" muita sillä hetkellä kentällä olleita pelaajia. Missä he olivat, kun Kanada lähti iskemään? Ei ainakaan siellä missä olisi pitänyt olla eli puolustamassa.

Niinpä. Jos Peksi olisi kaatanut Nashin ja ottanut jäähyn, niin Saikat olisivat silti miehen kimpussa. Suomessa on aina tapana löytää yksittäinen syyllinen. "Me" emme ole koskaan syyllisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös