Voisiko nämä jumppavaatteet kuitenkin jättää kotiin, kun lähdetään ulos viettämään iltaa ns. ihmisten ilmoille. Tämänhetkisista trendivaatteista löytyy ihan fiksunkin näköistä päällepantavaa.
En tiedä trendeistä mitään, mutta kyllä mäkin vaihdan eläkeläisunivormuni (yleensä collegehousut ja huppari) vähintään farkkuihin ja siistiin t-paitaan silloin, kun ihmisten ilmoille lähdetään. Jos on tarpeeksi juhlava tilaisuus, niin saatanpa laittaa puvun päälle kravatteineen kaikkineen, tai ainakin suorat housut ja kauluspaidan.
Ihmetyttää ihmiset, jotka käyttävät Adidaksen pilliverkkareita ja Niken lenkkareita kaikkialla.
Pilliverkkareista en sano mitään, kun en koskaan ole sellaisia päälleni kiskonut enkä kisko. Kenkävalinnasta kuitenkin pakko sanoa, että yli 95 prosenttia kenkienkäyttöajastani kuluu Adidaksen Superstarit jalassa, enkä näe syytä muuttaa tätä kaavaa. Ne vaan on niin perkeleen mukavat ja mun mielestä ihan ajattoman hienotkin (toki kuosista riippuen). Tietenkin sitten puvun tai suorien housujen kanssa pikkukengät, mutta muuten lähes aina Superstarit. Varmasti on paljon heitäkin jotka ovat sitä mieltä, että Superstarit kenkinä ovat ehkä junteinta ikinä, eikä siinä mitään, tottahan heilläkin on oikeus mielipiteeseen.
*e* Jaa mutta, taisitkin tarkoittaa sellaisia juoksulenkkareita, tyyliin
tämä? Varmaan tuollaisetkin voivat olla jalassa todella mukavat, mutta mielestäni tuollainen "juoksukenkä" kuuluu jalkaan pelkästään liikuntaa ajatellen, kun taas Superstarin tyylisiä
"tennareita" voi käyttää melkein missä tahansa.
Tämänhetkisista trendivaatteista löytyy ihan fiksunkin näköistä päällepantavaa.
Jaa jaa mutta kuka sanoo, että 15-vuotiaalla Matti-Marjatalla on samanlainen maku kuin sinulla? Meinasin vaan kun mainitsit olevasi päälle parikymppinen, niin itse jo pitkän matkaa neljääkymmentä käyvänä olen jo aikoja sitten huomannut, että se mikä on nykyään nuorison mielestä tyylikästä on mun silmään usein kammottavaa, naurettavaa tai molempia.
Ei sillä, noinhan se on aina mennyt ja noin sen varmaan kuuluu mennäkin. Siitä olen kanssasi täysin samaa mieltä, että hienoon ravintolaan, teatteriin tms. vähän "tyylikkäämpään" paikkaan ei mennä verkkareissa ja lenkkareissa, mutta tässäkin saattaa tulla sukupolvien välinen kuilu vastaan. Vähän sama kuin pipo päässä syöminen ja muut sellaiset. Ehkä se on ok kahdenkymmenen vuoden päästä mennä vaikka munasillaan ravintolaan, mutta mulle se ei koskaan tule olemaan vaihtoehto.
Ei tähän näköjään sen suurempaa ihmettelyä tullut vaikka ihmettelyketjussa ollaankin, mutta menköön nyt.