Palstan naispuoliset jäsenet voisi vähän varmaan avustaa tässä.
Elikkäs yleiset naisten vessat, esim. lentokentällä tai ostoskeskuksessa. Miksi siellä pitää erikseen varoittaa siitä, että paikkoja saattaa siivota miessiivooja? Naisillahan ei ole (käsittääkseni) mitään pisuaareja, joten ne strategiset paikat joutuu ottamaan esille vasta siellä kopissa lukkojen takana. Jos siellä nyt on miessiivooja vaihtamassa käsipyyherullaa siinä käsienpesutilassa niin miksi tästä pitää erikseen mainita? Eihän se mies siellä mitään sellasita näe mitä ei näkisi missään muuallakaan. Ja tuskin mikään pera pervo nyt siivouskärryn kanssa naisten vessaan menisi katselemaan miten naiset pesee käsiään tai ehostaa meikkiään.
Miesten vessassa en moiseen varoituskylttiin ole törmännyt, mutta useasti siellä on nainen ollut peilejä pyyhkimässä. Miehillä on kuitenkin se pisuaari, joten se naissiivooja saattaa hyvinkin nähdä kikkelin siinä touhutessaan. Eli kyllä logiikan mukaan se varoituskyltti pitäisi olla siellä miesten vessassa eikä naisten.
Mä oon monesti miettinyt tätä samaa. En tajua mitä siellä naisten vessassa voisi pervoilla vaikka sinne mies menisi. Ehkä joku hc-perverssi voisi käydä nuuhkimassa istuinrengasta tai roskiksista käytettyä sidettä, mutta aika harvassa varmaan tuollaisetkin kaverit ovat. Noita uimahallin siivoojian töitä olen kanssa joskus miettinyt. Oletetaan että minä, nuori opiskelijanuorukainen haluaisin opintojen ohella lisätienestiä ja haluaisin kaikista sivutöistä mennä juuri uimahallin siivoojaksi. Samaa paikkaa hakee joku naispuolinen opiskelija. Jos vain yksi palkataan, niin valintahan osuu automaattisesti tuohon naiseen, koska nainen saa siivota molemmilla puolilla kun taas mies saisi siivota vain omalla puolellaan. Ei mulla muuten mitään ole sitä vastaan että naiset siivoaa miesten puolella, mutta vähän harmittaa niiden veljien puolesta joilta nuo työt jää saamatta tuon käytännön takia.
Itse olen tässä tänään ihmetellyt tätä ameriikasta apinoitua tosi-tv-ohjelmien adhd-maisuutta. Tänään olen katsellut youtubesta ohjelmaa nimeltä Ammattina sankari, jossa seurataan neljän ammatikseen kuorma-autoa/rekkaa ajavan miehen arkea. Ohjelma olisi muuten hyvä, mutta nuo kaikki neljä isäntää täytyy änkeä samaan jaksoon. Tämän lisäksi jokaista kuljettajaa näytettään noin minuutti jonka jälkeen hypätään aivan toisaalle. Tuossa nauratti eräs jakeluauton kuljettaja, joka vasta kolmannessa jaksossa pääsi lopulta ensimmäiseen Hesburgeriin toimittamaan niitä sämpylöitä. Etenee ärsyttävän hitaasti tuo ohjelma. Minä olisin editoinut jaksot niin, että yhdessä jaksossa käsitellään vain yhden kuskin arkea. Poliisit ja Pelastajat ovat varmaan Suomen tv-historian parhaimmat tosi-tv-sarjat. Niiden vahvuus on nimenomaan siinä, että yhdessä jaksossa keskitytään tietyn poliisilaitoksen yhden työvuoron tapahtumiin.
Poliisit-sarjan uusia jaksoja odotan suht innolla. Näin jossain listauksen missä kaupungeissa kuvataan ensi kaudella, ja ihan hyvältä vaikuttaa.