Siellä taisi klosukalta lipsahtaa pikkaisen humble bragin puolelle.
Näin taisi käydä, on se sentään hyvä ettei yksinkertainen tohtori.
Siellä taisi klosukalta lipsahtaa pikkaisen humble bragin puolelle.
Ei se kerro triviaalitiedosta, vaan viitseliäisyydestä. Eikä välttämättä kerro siitäkään. Jotkut tykkää olla tohtoreita, ei siinä.
Kuten paremmat ihmiset sanoo: form is temporary, class is permanent.
Olen itse sitä mieltä, että jokaisen ihmisen kuuluisi käydä huumoriyliopistossa muutaman vuoden verran. Siellä oppii elämää.
Se on jäänyt harmittamaan, että en koskaan ollut huumoriyliopistosta vaihdossa jossain. Mitähän sekoilua siitä olisi tullut. En kyllä tiedä oliko mitään tarjontaakaan, en ainakaan muista ja olisin varmaankin lähtenyt, jos se olisi ollut mahdollista.
Jos normaaliveloitus on vaikka 5 miljoonaa, niin hehän ovat Jaken kanssa tosi hyviä ystäviä. Vai onko sulla ystävää, joka vippaa sulle 4 miltsiä tuosta vaan?Jos FedEX on niin hyvä Jakke Niemisen kaveri, niin miksi hänelle pitää maksaa miljoona tästä illan jäähyväistapahtumasta?
Jos normaaliveloitus on vaikka 5 miljoonaa, niin hehän ovat Jaken kanssa tosi hyviä ystäviä. Vai onko sulla ystävää, joka vippaa sulle 4 miltsiä tuosta vaan?
Yleensä tämäntapaisten tapahtumien tuotot menevät johonkin kohteeseen/hyväntekeväisyyteen.
Roger Federer on yksi suurimmista ellei suurin tennispiirien ns. hyväntekijöistä. Hänellä on oma Roger Federer Foundation jonka toiminnasta alla linkissä enemmän. Kokonaisuutena RFF vaikuttaa hyvin ja kestävästi organisoidulta toiminnalta.
Roger Federer Foundation | Home
Juu, kyllä mä tuosta olen tietoinen. En tosin ansaintalogiikasta, eli onko niin, että Rogerin tänään kuittaama palkkio menee sitten hänen omaan hyväntekeväisyystoimintaansa.
Miten sen pitäisi sinun mielestäsi mennä? Jarkko laittaa omansa johonkin, Federer laittaa omansa hyvin organisoituun hyväntekeväisyyteen, josta tietää että apu menee perille eikä reisille. Jos siis ylipäätään laittaa palkkionsa muualle kuin omalle tililleen.
Millä muuten sitten tekee lopulta mitään? No joo, vaikkapa ensiaputaidoilla ja tälläisillä, onhan niitä. Mutta minua esimerkiksi pidetään vähän junttina mainitsemassani porukassa, kun en aja autoa.
Pystyn kuitenkin selvittämään joukkoliikenneyhteydet mihin tahansa nopeammin kuin kaverit vaihtavat öljyjä niihin kosliinsa. Myös vaikka jossain ulkomaassa minne olemme menossa. Sanotaan, että hoida sinä nuo, kun kuitenkin osaat.
En todellakaan osaa vaihtaa öljyjä autoon, miksi ihmeessä osaisin. Enkä muuten osaa vaihtaa renkaitakaan, joskus olen ollut mukana siinä. Ja onhan minulla toki ajokortti, kun se piti silloin kaikkien saada ja isoäiti sen maksoi. Kaksi kuukautta synttäreiden jälkeen inssisetä sen minulle ojensi.
Enhän mä tässä mitään kritisoi
Jos FedEX on niin hyvä Jakke Niemisen kaveri, niin miksi hänelle pitää maksaa miljoona tästä illan jäähyväistapahtumasta?
Yleensä tämäntapaisten tapahtumien tuotot menevät johonkin kohteeseen/hyväntekeväisyyteen
Kaksi pankkipäivää onkin näköjään jo historiaa: Kuningaskuluttaja. Olisi siis jo pitänyt näkyä perjantaina. Paitsi jos maksoit myöhään illalla, jolloin pitäisi kai näkyä tänään.Ihmettelen, en varmasti ainoana, miksi vuonna 2015 eri pankkien väliset siirrot voivat kestää päivätolkulla. Maksoin torstaina erään maksun ja tänään soitin ja kysyin, jotta onko tullut perille. Eipä ollut vaan aspan henkilö totesi, että "ehkä huomenna tai ylihuomenna näkyy meillä".
Uskomatonta.
E: siis kahden suomalaispankin välillä
Kaksi pankkipäivää onkin näköjään jo historiaa: Kuningaskuluttaja. Olisi siis jo pitänyt näkyä perjantaina. Paitsi jos maksoit myöhään illalla, jolloin pitäisi kai näkyä tänään.
Pankkien väliset siirrot ovat minulla kyllä toimineet jopa Italiaankin 1 työpäivässä.