Ja minä luin ensin, että "Paul Stanley". Taidanpa asioida urheilu vs. musiikki -ketjussa.
Kummallinen paikka tämä palsta.Minä taas luin eka että samainen Paul Stanley olisi menehtynyt... RIP-ketju aukaistuna yhtaikaa.
Onkohan YLEn toimittajille ja uutistenlukijoille järjestetty jotakin "esiintymiskoulutusta", kun jokaisen ulosanti ja artikulaatio sekä non-verbaalinen viestintä on nykyisin täysin luonnotonta?
Onkohan YLEn toimittajille ja uutistenlukijoille järjestetty jotakin "esiintymiskoulutusta", kun jokaisen ulosanti ja artikulaatio sekä non-verbaalinen viestintä on nykyisin täysin luonnotonta?
Tuota yliviivaamista en ole harrastanut ikinä, enkä näe sitä oleellisena toimena. Käyttäjätunnusta nyt ei tarvitse ikinä pitää mukana ellei kärsi dementiasta. Kyllähän sen nyt muistaa aina (lukuunottamatta näitä lyhyitä black-outteja. Aiheeseen vähän liittyen siinä kohtaa tulee aika tyhmä olo kun näpytellyt pankkiautomaatilla oman sotun Pin-koodin sijasta.Mulla ihmetyttää, kun monet kaverit yliviivaa käytetyt tunnukset pankin avainlukulistasta. Samoilla ihmisillä tuo lista monesti lompakossa - yhdellä oli jopa tunnusluvutkin siellä. Mitä vittua?
Mulla ei itseasiassa taida olla missää se käyttäjätunnus ja salasana. Sekään ei tosin välttämättä ole fiksua - joskus on tullut yhtäkkinen black out ja joku s-postin salasanakin unohtunut.
Kyllä se peli ratkaistaan rankkareilla niin jääkiekon olympiafinaalissa kuin vaikkapa jalkapallon MM-finaalissa, jos tuhertamisesta ja paikkojen tuhlaamisesta ei tulosta synny, joten käytännön soisi yleistyvän kansallisissa sarjoissakin.
Sinä taisitkin olla poikkeuksellisen helposti illalla nukahtavaa sorttia ja halusit siirtää yhteiskuntaa muutenkin enemmän aamupainotteiseksi, että ei tarvitse valvoa niin myöhään. Vai muistanko väärin?Ihmetyttää, että jotkut katsojat jaksavat istua jotain säälipleijarien jatkoerien jatkoeriä toisensa perään. Perse siinä puutuisi ja uni tulisi
Sinä taisitkin olla poikkeuksellisen helposti illalla nukahtavaa sorttia ja halusit siirtää yhteiskuntaa muutenkin enemmän aamupainotteiseksi, että ei tarvitse valvoa niin myöhään. Vai muistanko väärin?
Voi olla, että pahimmassa tapauksessa tällaisella toiminnalla annetaan lapselle aika heikot eväät (no pun intended) loppuelämään. Sokeri ja lohduttaminen – vaarallinen yhdistelmäJa oman otannan mukaan (ilman omia lapsia) sanoisin, että mitä pienempi lapsi, sitä enemmän siitä tulee adhd-duracellpupu kun saa sokeria koneeseen. Sitten lapsi riehuu ja sekoilee ja rauhoitellaan taas paikalleen milläs muullakaan kuin pillimehulla/karkilla. Ihmettelen, että eikö nämä vanhemmat tiedosta sitä ollenkaan?
Ihan käytännöllisyyden vuoksi, ainakin Nordealla. Niillä pitää itse tietää minkä avainluvun pistät sinne, nettipankki ei sitä ilmoita. Oliskohan vielä niin, että sivuosuman tullessa se sitten neuvoo oikeaan suuntaan. Nykyään niillä pystyy kyllä jo saldon tarkastamaan ilman avainlukua omalla salasanalla. Toisaalta taas Säästöpankin avainluvut on mullakin melkein aina mukana, jos nyt sattuu tarvitsemaan vaikkapa siihen saldon katsomiseen (automaatilla se kuitenkin maksaa). Niitä ei tarvii yliviivata. Muita lukuja ei tietenkään ole missään paperilla.Mulla ihmetyttää, kun monet kaverit yliviivaa käytetyt tunnukset pankin avainlukulistasta. Samoilla ihmisillä tuo lista monesti lompakossa - yhdellä oli jopa tunnusluvutkin siellä. Mitä vittua?
Mulla ihmetyttää, kun monet kaverit yliviivaa käytetyt tunnukset pankin avainlukulistasta. Samoilla ihmisillä tuo lista monesti lompakossa - yhdellä oli jopa tunnusluvutkin siellä. Mitä vittua?
Eikös se jossain tutkittu, että mitään sokerihumalaa ei oo olemassakaan? Tai siis, että ei se sokeri tee lapsista riehuvia. Ne riehuu jos ne haluaa ja jaksaa, tuli se energia sitten karkista tai läskisoosista. Tai jotain.Ja oman otannan mukaan (ilman omia lapsia) sanoisin, että mitä pienempi lapsi, sitä enemmän siitä tulee adhd-duracellpupu kun saa sokeria koneeseen. Sitten lapsi riehuu ja sekoilee ja rauhoitellaan taas paikalleen milläs muullakaan kuin pillimehulla/karkilla. Ihmettelen, että eikö nämä vanhemmat tiedosta sitä ollenkaan?
Ihmettelen vain että noilla statseilla tuskin kovin usein tehdään tuollaisia muutaman euron arvoisia näpistyksiä.
Niin, itse esimerkiksi pidän tunnuslukuja mukana ja Nordean tunnuslukukortista yliviivaan käytetyt luvut (vaikkakin tähän tuli parannus lähiaikoina, jolloin 80. luvun syöttämällä saa oikean järjestysluvun).
En nyt ihan heti näe ihmettelemisen aihetta, pl. tapaukset jossa ollaan niin idiootteja että samassa paikassa on käyttäjätunnus.
Voiäidit ihmetyttää mua. Joku kaveri oli ihan oikeasti linkittänyt FBiin jonkun niitten blogin, missä kerrottiin miten niiden lasten terveys on vaarassa kun ei saa voita. Ja rypsiöljykin on ihan perseestä. Eikä ne asiantuntijat mitään tiiä. Kaikki on paskaa paitsi eläinrasva luomuna. Alfa ja Omega-3. Toki tää mun kaveri ilmeisesti uskoo nyt mihin vaan, että kuivaveritestejä ja pyramidihuijausta odotellessa.
Niin no, rypsärissä on pirusti omega-6: sta, joka pitää tulehduksia yllä kropassa. Omegoiden tasapaino voissa on ylivoimainen verrattuna perusrypsöljyyn. Mitä vikaa noin muuten on luonnollisissa rasvoissa vs teolliset sotkut?
Toisaalta taas Säästöpankin avainluvut on mullakin melkein aina mukana, jos nyt sattuu tarvitsemaan vaikkapa siihen saldon katsomiseen (automaatilla se kuitenkin maksaa).