Mutta on olemassa miehiä, joilla ei vielä kolmekymppisenäkään kasva parta. Multa kait meinaa jo tukka lähteä pois...Aika menee nopeasti, 80-luvun puolessa välissä syntyneetkin ovat jo kolmekymppisiä raavaita miehiä, joille kasvaa karvaakin...
Mutta on olemassa miehiä, joilla ei vielä kolmekymppisenäkään kasva parta. Multa kait meinaa jo tukka lähteä pois...Aika menee nopeasti, 80-luvun puolessa välissä syntyneetkin ovat jo kolmekymppisiä raavaita miehiä, joille kasvaa karvaakin...
Itse koen olevani joissain määrin perillä näistä nykypäivän suosituista artisteista ihan genreen katsomatta, mutta Nikke Ankaran kohdalla on molempien uutisten kohdalla ollut sellainen "kuka vittu?" fiilis. Ei siis mitään hajua koko äijästä, näköjään Robinin kanssa jonkun biisin tehnyt. Robiniltakin tiedän paljon biisejä, mutta tämä ei sano mitään.Kuulin ensimmäisen kerran Nikke Ankarasta, kun se "katosi" ja toisen kerran nyt, kun se on lopettanut uransa. Ihan kekseliäs mainoskampanja comeback-levylle ja -kiertueelle.
Mä annoin joskus noin 25-vuotiaana parras karvaa joku 3-4 kk. Loppuvaiheessa nyt viiksiä vähän saksin kun meinasi tulla suuhun. Huvittavinta tuolloin oli se, että jos en joku aamu jaksanut käydä suihkussa niin toisella poskella karvat rehotti sen viitisen senttiä suoraan sivulle ja toisella poskella ihonmyötäisesti alas, millä poskella olin siis yön nukkunut.Täältä kättä ylös! Tukka kyllä kasvaa, parta ei. Kerran kasvattamalla kasvatin joku 3kk ja max. 2cm valkosta haituvaa kasvo tona aikana. Olin sentää 28-vuotias silloin. Tyydyn pitämään semmosta parin millin karvaa suun ympärillä, ku muuten kysellään paperit joka hemmetin paikassa.
Ihmetyksen aiheeni on siis se, että miten SOK:n pääjohtaja kehtaa noin suoraan valehdella mediassa.
Ainakin tuo oma lähi-Lidl on ruuhka-aikaan ihan tukossa, toisin kuin läheinen S-kauppa. Lidlissä on neljä kassaa, joissa pitää jonottaa 10-15 minuuttia päästäkseen maksamaan, kun taas S-kaupassa on 2-3 kassaa ja jonotusaika on max 5 min.Enpä ole havainnut, että S-ryhmän pitäisi asiakkaita polvillaan anoa. Ainakin Prismoissa on aina asiakkaita vähintäänkin runsaasti ja sama koskee paikallista S-markettia, jossa tulee useammin käytyä. Hintojen pudotus kelpaa silti enemmän kuin hyvin. Vielä kun muissakin elinkustannuksissa tapahtuisi kevennyksiä.
Ihmetyttää miten voi olla niin helvetin vaikeaa autoilijoiden tajuta, että siellä liikenteessä on myös jalankulkijoita. Tänään ylitin suojatietä vihreillä valoilla, kun auto vetäs suoraan kylkeen. Onneksi vauhti oli sen verran pieni, että selvittiin ruhjeilla.
Voisko joku avata mulle tätä yllättän yleistä ajatusmaailmaa autoilijoiden keskuudessa? Eikö niitä kiinnosta, jos sattuu tappamaan jonkun vai onko se jotain järjetöntä ylimielisyyttä, että ajatellaan, että ei omalle kohdalle voi niin käydä? Entisen asunnon vieressä oli kaksikaistainen tie, jonka yli meni suojatie ja käytännössä päivittäin näki tilanteita, joissa toinen auto antoi tietä jalankulkijalle, mutta viereiseltä kaistalta auto huristi täysillä ohi. Mitä tällaiset vatipäät oikein ajattelee?
Ihmettelen miten jotkut jaksavat riehua noissa iltiksen fb-kommenteissa SOK vs Lidl-väittelyä. Minulle ainakin ihan sama missä muut käyvät, ostan ruokani sieltä mistä sen saan halvimmalla ja minulle se on Prisma. Ei ole minulta pois jos joku päättää mennä Lidliin, ihan hyvä vaan niin saadaan kunnon hintakilpailua aikaan. En tiedä mitä ihmiset hyötyvät että kirjoittavat rivikaupalla ylistysviestejä omasta ruokakaupasta ja provosoituvat heti jos joku sanoo jotain negatiivista kaupastasi. Enpähän ainakaan itse jaksaisi.
Minua pelottaa, että ns. bulkkituotteiden hinnanalennusta seuraa muiden tuotteiden hinnankorotukset. Jos kauppa houkuttelee asiakkaita rasvattoman "maidon" hinnalla, mitä tapahtuu hevi-osastolla? Kuka kuluttaja seuraa lantun hintaa?...
Eilen ihmeteltiin, että miksi nykyään ei tv:ssä ole mitään kunnon tietokilpailu-ohjelmia? Siis ihan oikeita visailuja oikeine kysymyksineen, eikä mitään "viihdehömppävisaa". Itse en ainakaan moneen vuoteen ole tälläistä telkkarista bongannut. Onko kaikki kysymykset jo kysytty?
Juuri tällainen tarvittaisiin myös Suomen kanaville. Mieluiten sellainen kilpailu, että ei mitään lässytystä studiossa ja juontajan heikkoja vitsejä, vaan nopeatempoista visailua. Kysymys ja sitten pitää nopeasti vastata, tai aika loppuu.
Heh, juuri mietin ihan samaa! Eilen katseltiin SVT:n puolelta ruotsalaista Vem vet mest? -tietovisailua. Kyseessä on aika perinteinen visa, klassisia kysymyksiä eri aihealueista.
Juuri tällainen tarvittaisiin myös Suomen kanaville. Mieluiten sellainen kilpailu, että ei mitään lässytystä studiossa ja juontajan heikkoja vitsejä, vaan nopeatempoista visailua. Kysymys ja sitten pitää nopeasti vastata, tai aika loppuu.
Kun ajat autoa, olet hiukan niin kuin vastuussa omasta ja kyydissä olijan turvallisuudesta, ehkä muutaman muunkin, joka on parinkymmenen metrin säteellä. Ja sen lisäksi ne vitun ajovalot paistavat kuskin silmiin taustapeilistä, kun se mulkku siellä takana hiippailee ruotsalaistuntumalle. Tällaisia asioita ei matkustajana tartte miettiä. Se on aivan vitun stressaavaa, oikeasti. Varsinkin näillä keleillä.Miten jotkut ihmiset voivat hermostua liikenteessä? Tai siis ihmetyttää miten moni hermostuu. Mä en ymmärrä.
Ja vasta olin yhden tyypin kyydissä, joka vittuuntui kun takana tuleva ajoi sen mielestä liian lähellä. Takapeilistä sitä vähän väliä vilkuili ja jotain ääneen valitteli.
Miten jotkut ihmiset voivat hermostua liikenteessä? Tai siis ihmetyttää miten moni hermostuu. Mä en ymmärrä.
Ja vasta olin yhden tyypin kyydissä, joka vittuuntui kun takana tuleva ajoi sen mielestä liian lähellä. Takapeilistä sitä vähän väliä vilkuili ja jotain ääneen valitteli.
En mä anna sen takana tulevan paljoakaan vaikuttaa omaan ajooni, tai en ainakaan ärsyynny siitä tippaakaan. Takanahan se on. Jos joskus on pakko tehdä äkkijarrutus niin sitten teen. Edessä ajavaan pidän varmaan hieman keskimääräistä pitemmän välin.Kun ajat autoa, olet hiukan niin kuin vastuussa omasta ja kyydissä olijan turvallisuudesta, ehkä muutaman muunkin, joka on parinkymmenen metrin säteellä. Ja sen lisäksi ne vitun ajovalot paistavat kuskin silmiin taustapeilistä, kun se mulkku siellä takana hiippailee ruotsalaistuntumalle. Tällaisia asioita ei matkustajana tartte miettiä. Se on aivan vitun stressaavaa, oikeasti. Varsinkin näillä keleillä.
En mäkään anna sen ajooni vaikuttaa. Korkeintaan saatan vittuimaisuuttani hidastaa hiukan. Mutta älämölö kyllä kasvaa, jos mulla on joku kyydissä. Yksin ei viitti mesota. Menee hyvät älämölöt hukkaan.En mä anna sen takana tulevan paljoakaan vaikuttaa omaan ajooni, tai en ainakaan ärsyynny siitä tippaakaan.