Totta tämäkin, mutta toisaalta voi miettiä, mistä loukkaantuminen johtuu. Olen jääkiekkokiinnostukseni takia lähimmässä kaveripiirissäni poikkeus, enkä varmasti ota itseeni, jos joku haukkuu jääkiekkoa turhuudeksi. En loukkaannu siksi, koska kiinnostukseni jääkiekkoon on niin vahvalla pohjalla. Varmasti olisi sama asia tatuoinnin kanssa. Jos olisin ottanut tatuoinnin pelkästään itseni takia välittämättä muiden mielipiteistä, ei minulla olisi mitään syytä suuttua, jos joku ei pidä niistä. Minusta suuttuminen pelkästä mielipiteestä kertoo paljon vastaanottajasta, vaikka asian esittäisi miten tahansa.
Ihmettelen välillä ihmisten tarvetta kommentoida toisten tatuointeja, hiustyyliä, vaatteita jne. kärkkäästi ja vähätellen. En juuri itsekään pidä tatuointeja ihmisiä kaunistavina seikkoina mutta ei minulle tulisi mieleenikään avautua kenellekään omaan kehoonsa tekemistä muokkauksista. Vaikka minä tykkään pitää päässäni esimerkiksi jotain tiettyä hattua ja pidän sitä vain itseäni varten niin saattaisin kyllä vähän suivaantua jos joku tulisi umpimähkään kertomaan ettei todellakaan pitäisi hattuani päässään, vähämieliseksi arvostellen.