Mikä hemmetti se on monissa ihmisissä, kun pitää etukäteen aliarvioida oman suorituksen tulosta. Tai siis, itse kun tässä samalla opiskelen, niin huomasin tänään varmaan jo sadannen kerran saman asian. Viime viikolla oli tentti, jonka tulokset saatiin tänään. Itselläni se koe meni täysin penkin alle, ja olin sen jälkeen melko varma ettei se menisi läpi. Noh, siinä sitten odoteltiin tuntien alkua, ja mä sanoin muille että mä varmaankin saan hylsyn. No suurin osa niistä muistakin opiskelijoista valitteli ihan samaa asiaa, "mullakin meni tosi huonosti, ei varmaan mene edes läpi", "mäkin varmasti saan hylätyn" jne. Noh, sitten kun se totuuden hetki koitti, niin mä olin suunnilleen ainut joka sai oikeasti sen hylätyn, ja ne muut sai suht hyvän arvosanan. Siis jos mä olisin kuvitellut, että mä voisin saada esimerkiksi ykkösen tai kakkosen, niin totta hemmetissä mä olisin niin sanonut. Ei helevetti mulla menee hermot noihin tradenomiopiskelijoihin. Ne jätkät on sellaisia antti tuiskuja ja ne muijat on ihan feikkejä. Kerran kävin kattoo jotain saamarin talviriehaa, joissa pipopäät laskee pyllymäkeä, ja kerran yksissä koulun bileissä ne kermaperse trendipellet vaaleanpunaisissa kauluspaidoissaan keikutteli treenattua bodiaan rnb.n tahdissa siihen malliin että meinas siiderit läikkyä yli. Hui kauheeta. Jätkillä lukee lacostea ja lorealia joka mutkassa. Sori jos mä unohdin jonkun merkin. Edellisessä koulussani, insinööri-amk, oli sentään monia tosimiehiä ja -naisia. Enkä mä siellä ollut ainoa joka osas ottaa. Tai no nyt mä sekosin aiheesta, kun en mä tällä lopulla tarkoittanut pelkästään sitä menneen kokeen tulevan arvosanan aliarvioimista, vaan paljon muutakin.