Ihmettelyketju

  • 6 450 810
  • 38 953

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
FlamesFan kirjoitti:
Ihmetyttää, että Ilta-lehden mainoksessa ei ole sanaakaan tuosta ampumis jutusta, ja lehden kannessakin vain pieni präntti. Ilta-sanomilla taas aika isot jutut tuosta.
Eikö niille tullut joku ohje raaimpien lööppien varalle. Kun tuuppasi tuo totuus yms joskus jäämään taka-alalle (ei kyllä uskoisi).
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tuossa lähistöllä on jotain tollaisia rivareita ja yhdellä parvekkeella eräs mies aina puolenyön aikoihin tulee sinne parvekkeelle suorittamaan jokapäiväistä rituaaliaan, se ei ole venyttelyä mutta ihan kuin jotain palvoisi tai oikeastaan tekee "aaltoja". Olen jo pitkän aikaa ihmetellyt että miksi kaveri noin tekee, onkohan perustanut jonkun oman lahkon jossa palvotaan Matikaista keskellä yötä.

Ihmetyttää aika paljon mutta ei kehtaa mennä kysymään kun muutenkin niin erikoista sakkia ovat.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
-Niks- kirjoitti:
Olen jo pitkän aikaa ihmetellyt että miksi kaveri noin tekee, onkohan perustanut jonkun oman lahkon jossa palvotaan Matikaista keskellä yötä.

Ihmetyttää aika paljon mutta ei kehtaa mennä kysymään kun muutenkin niin erikoista sakkia ovat.

Valmista pahvipena ja mene parvekkeen alle tönimään sitä. Katso syöksyykö kaveri kimppuun.

Tulipa muuten nauru..."Palvotaan Matikaista keskellä yötä".
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Clocks kirjoitti:
Tulipa muuten nauru..."Palvotaan Matikaista keskellä yötä".

Itsekin repesin. Sain jostain syystä kohtuullisen tarkan mielikuvan tilanteesta, jossa keski-ikäinen mies menee parvekkeelle palvomaan Penttiä ennen nukkumaan menoa.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
#28 kirjoitti:
Itsekin repesin. Sain jostain syystä kohtuullisen tarkan mielikuvan tilanteesta, jossa keski-ikäinen mies menee parvekkeelle palvomaan Penttiä ennen nukkumaan menoa.

Ja se tässä miehessä on parasta kun hän kuulee "palvonnan" aikana vaikkapa jotain kävelijöitä tai vaikkapa auto tulossa lähistölle niin hän häipyy kovaa vauhtia takaisin kämppäänsä. Häpeekö hän the great onea?

-Edittiä- Ja ei, en kyylää.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
#28 kirjoitti:
Itsekin repesin. Sain jostain syystä kohtuullisen tarkan mielikuvan tilanteesta, jossa keski-ikäinen mies menee parvekkeelle palvomaan Penttiä ennen nukkumaan menoa.

Oikeaoppinen jos on niin tekee sen viidesti päivässä. Työpaikalla riittää kun kumartaa oikeaan suuntaan.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kärppien kultajuhlissa esiintyy Olli Lindholm. Olli varmaan sekoaa ja huutaa "Yks Porin Kärpät! On vain yks..."
 
Suosikkijoukkue
RL, CC, MS, SB-A, MN, CO, GL, ST,HG, BG
V-man kirjoitti:
Kärppien kultajuhlissa esiintyy Olli Lindholm. Olli varmaan sekoaa ja huutaa "Yks Porin Kärpät! On vain yks..."

Heh, hyvin sanottu. Eikä Porin Kärpillekään tänä vuonna niin isoa menestystä tullut (kuin mihin totuttu) hyvä vuosi!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
1. Onko Suomessa urheilujuhlaa ilman Sakari Kuosmasta ja Finlandiaa/Sankareita?

2. Mitä vittua Olli Lindholm, henkeen ja vereen Ässien mies, tekee Kärppien mestaruusjuhlissa?

Sitäpä vaan ihmettelen.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
nufc kirjoitti:
Kyllähän pannukahvi voittaa keitinplöröt mennen tullen jo tuoksullaan,mie keitän pelkästään pannukahvia.

Samaa mieltä. Sama pätee myös teehen. Vaikka mulla on semmonen helppo vedenkeitin, niin silti melkein aina kiehautan teeveden kattilassa. Mielestäni paljon parempaa. En tiedä miksi mutta näin on.
 
Viimeksi muokattu:

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Ihmettelen sitä, miten voi olla niin paljon erilaisia teelaatuja, kun minun suuhuni ne kaikki maistuvat ihan samalta eli vedessä liotetulta vihdalta.
Vaikuttavat ihan myyntikikoilta kaikenlaiset erikoiselta kalskahtavat keisarinmorsiamet ja count hippolyte winterbottom -teelaadut.
Tai sitten ylenpalttinen kahvinjuonti on vain pilannut makuaistini.
 

Rocco

Jäsen
Ihmettelen sitä että joku on maistanut vedessä liotettua vihtaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Bast kirjoitti:
Tai sitten ylenpalttinen kahvinjuonti on vain pilannut makuaistini.

Veikkaisin tätä vaihtoehtoa. Minä taas ihmettelen, että joku ei tunne eroa eri teelaatujen välillä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sistis kirjoitti:
Veikkaisin tätä vaihtoehtoa. Minä taas ihmettelen, että joku ei tunne eroa eri teelaatujen välillä.
Minä taas ihmettelen, että joku juo kahvia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä hemmetti se on monissa ihmisissä, kun pitää etukäteen aliarvioida oman suorituksen tulosta. Tai siis, itse kun tässä samalla opiskelen, niin huomasin tänään varmaan jo sadannen kerran saman asian. Viime viikolla oli tentti, jonka tulokset saatiin tänään. Itselläni se koe meni täysin penkin alle, ja olin sen jälkeen melko varma ettei se menisi läpi. Noh, siinä sitten odoteltiin tuntien alkua, ja mä sanoin muille että mä varmaankin saan hylsyn. No suurin osa niistä muistakin opiskelijoista valitteli ihan samaa asiaa, "mullakin meni tosi huonosti, ei varmaan mene edes läpi", "mäkin varmasti saan hylätyn" jne. Noh, sitten kun se totuuden hetki koitti, niin mä olin suunnilleen ainut joka sai oikeasti sen hylätyn, ja ne muut sai suht hyvän arvosanan. Siis jos mä olisin kuvitellut, että mä voisin saada esimerkiksi ykkösen tai kakkosen, niin totta hemmetissä mä olisin niin sanonut. Ei helevetti mulla menee hermot noihin tradenomiopiskelijoihin. Ne jätkät on sellaisia antti tuiskuja ja ne muijat on ihan feikkejä. Kerran kävin kattoo jotain saamarin talviriehaa, joissa pipopäät laskee pyllymäkeä, ja kerran yksissä koulun bileissä ne kermaperse trendipellet vaaleanpunaisissa kauluspaidoissaan keikutteli treenattua bodiaan rnb.n tahdissa siihen malliin että meinas siiderit läikkyä yli. Hui kauheeta. Jätkillä lukee lacostea ja lorealia joka mutkassa. Sori jos mä unohdin jonkun merkin. Edellisessä koulussani, insinööri-amk, oli sentään monia tosimiehiä ja -naisia. Enkä mä siellä ollut ainoa joka osas ottaa. Tai no nyt mä sekosin aiheesta, kun en mä tällä lopulla tarkoittanut pelkästään sitä menneen kokeen tulevan arvosanan aliarvioimista, vaan paljon muutakin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Pete2004 kirjoitti:
Mikä hemmetti se on monissa ihmisissä, kun pitää etukäteen aliarvioida oman suorituksen tulosta. Tai siis, itse kun tässä samalla opiskelen, niin huomasin tänään varmaan jo sadannen kerran saman asian. Viime viikolla oli tentti, jonka tulokset saatiin tänään. Itselläni se koe meni täysin penkin alle, ja olin sen jälkeen melko varma ettei se menisi läpi. Noh, siinä sitten odoteltiin tuntien alkua, ja mä sanoin muille että mä varmaankin saan hylsyn. No suurin osa niistä muistakin opiskelijoista valitteli ihan samaa asiaa, "mullakin meni tosi huonosti, ei varmaan mene edes läpi", "mäkin varmasti saan hylätyn" jne. Noh, sitten kun se totuuden hetki koitti, niin mä olin suunnilleen ainut joka sai oikeasti sen hylätyn, ja ne muut sai suht hyvän arvosanan. Siis jos mä olisin kuvitellut, että mä voisin saada esimerkiksi ykkösen tai kakkosen, niin totta hemmetissä mä olisin niin sanonut. Ei helevetti mulla menee hermot noihin tradenomiopiskelijoihin. Ne jätkät on sellaisia antti tuiskuja ja ne muijat on ihan feikkejä. Kerran kävin kattoo jotain saamarin talviriehaa, joissa pipopäät laskee pyllymäkeä, ja kerran yksissä koulun bileissä ne kermaperse trendipellet vaaleanpunaisissa kauluspaidoissaan keikutteli treenattua bodiaan rnb.n tahdissa siihen malliin että meinas siiderit läikkyä yli. Hui kauheeta. Jätkillä lukee lacostea ja lorealia joka mutkassa. Sori jos mä unohdin jonkun merkin. Edellisessä koulussani, insinööri-amk, oli sentään monia tosimiehiä ja -naisia. Enkä mä siellä ollut ainoa joka osas ottaa. Tai no nyt mä sekosin aiheesta, kun en mä tällä lopulla tarkoittanut pelkästään sitä menneen kokeen tulevan arvosanan aliarvioimista, vaan paljon muutakin.
Mies joka vetää vaaleanpunaista paitaa päälle ei ole mies.. Joku nainen on niille varmasti joskus sanonut että vaaleanpunainen/mintun vihreä/sitruunan keltainen sopisi sinulle hyvin.. ja pojathan uskoo. Hyvin voi ja pitääkin pukeutua ja mutta herätys, aikuiset miehet katsokaa peiliin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Tee/kahvi ihmettelyn innoittamana avaudun taas. Minua ihmetyttää miten joku voi syödä sieniä (saatanan keksintö ja pilaa monen hyvä ruoan). Puhun nyt siis esim säilyke herkkusienistä. Toinen asia sienien tiimoilta on se että miten pirussa joku on keksinyt että korvasientä voi syödä kun sen ryöppää pariin otteeseen. Onko joku Väinö aikojen alussa syöttänyt kavereille korvasientä ja todennut, oho kuolivat kaikki. No ryöpätään kerran ja taas syötetään, oho kuolivat taas. No jos pari kertaa ryöppäisi ja kokeilisi taas...
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Ihmettelen StarGm pelin ykköspaikoilla olevia jannuja kun ovat hetkessä käyttäneet vaihtonsa ja playoffeja on ihan saatanasti vielä jäljellä. Luulevatko tosissaan voittavan sillä taktiikalla? Viime jaksossa siellä näkyi jollain Sahilla olevan noin 40 joukkuetta ja taisipa hän sitten sen voittaakkin! Itselleni riittää yksi joukkue jolla väännän broidia vastaan 30 € panoksella vai pitäiskö heittää 100 joukkuetta ja juhlia kun saa kaikki mahdolliset parhaat variaatiot?
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
-Niks- kirjoitti:
Ihmettelen StarGm pelin ykköspaikoilla olevia jannuja kun ovat hetkessä käyttäneet vaihtonsa ja playoffeja on ihan saatanasti vielä jäljellä. Luulevatko tosissaan voittavan sillä taktiikalla? Viime jaksossa siellä näkyi jollain Sahilla olevan noin 40 joukkuetta ja taisipa hän sitten sen voittaakkin! Itselleni riittää yksi joukkue jolla väännän broidia vastaan 30 € panoksella vai pitäiskö heittää 100 joukkuetta ja juhlia kun saa kaikki mahdolliset parhaat variaatiot?

Näistä manageri peleistä on tosissaan mennyt maku, kun siellä on näitä saatan Saheja joilla on se 50 joukkuetta.. Varmaan voitolle jää noista, mutta silti.. Voiko tuossa StarGm:ssä ostaa lisävaihtoja, minusta tämä lisävaihtojen osto ainakin liigapörssissä on perseestä.. Liian "ammattimaista" tuo managerointi.. Olisi voinut tästä myös tuonne vitutusketjuun avautua, mutta eipä taida jaksaa, kun on tullut nyt tännekkin ihmeteltyä tätä asiaa.

Itsellenikin nykyään riittää kun kavereiden kanssa kimppaa pelataan. Jokainen sen parikymppiä pottiin pistää ja noilla alun 11 vaihdolla mennään. Kyllähän tuostakin jonkunlaisen pikkupotin voi voittaa, kuitenkin kolminumeroisiin lukuihin mennään..
 

Pietu10

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Sabres
Minäpä tässä ihmettelen, että onko minun työnantajani niin pöljä, että luulee minun tekevän töitä, vaikka olen koko helvetin aamupäivän vaan lukenut (ja kommentoinut, että näyttäisin toimeliaammalta) tällaista turhanpäivästä paskaa, mitä näiltä keskustelufoorumeilta löytyy...
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Top Gun, Con Air, Air Force One....

Montako kertaa Top Gun on tullut telkkarista?!? Taas Nelonen jysäyttää eetteriin tämän leffan. Parikymmentä vuotta vanha leffa , eli villi veikkaus että semmoisen 15 kertaa on näytetty, itsekin on tullut varmaan se toistakymmentä kertaa katsottua..

Muutama muu menee tähän samaan kategoriaan, eli vähintään kerran vuoteen tulee sekä MTV3:lta ja Neloselta, Con Air ja Air Force One. Nämäkin on tullut katsottua moneen kertaan..

Onko nämä leffat oikeasti tullut ihan helvetin usein, vai tuntuuko minusta vain siltä?!?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös