Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Itsekin tulee jonkin verran kirppiksiä kierreltyä, ja lähinnä olen ihmetellyt että mitä kaikkea paskaa siellä yritetään myydä. Oikeasti, kuinka helvetin taliaivo pitää olla että pistää myyntiin jotain muutaman kuukauden vanhoja 7-päivää lehtiä, paskaisia baarista pöllittyjä tuopin alusia, baarista pöllittyjä olut/lonkerotuoppeja. Myöskin tämä VHS-kasettien paljous on jotain täysin käsittämätöntä. Kyseessähän on kuitenkin käytännössä suht suurikokoista muovijätettä. Mutta niinkuin olen jo monessa muussakin ketjussa todennut, nykypäivän ihmiset ovat suurimmaksi osaksi niin saamarin tyhmää ja outoa sakkia että en oikeastaan edes jaksa enää ihmetellä mitään. Tai sitten suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja ja minä joku luonnonoikku joka ei vaan tajua heitä.
Jatketaan nyt tähän samaan ketjuun, vaikka voisi tämän pistää vaikka "pitäisikö itkeä vai nauraa"-otsikon allekin. Eli lueskelin tuossa ikäänkuin puolihuolimattomasti tuota inttiketjua, ja ei helvetti. Mitä vittua nyt oikeesti? Juu, oli se intti täysin perseestä ja noin 95% sisällöstä täysin turhaa paskaa ja pokkurointia jo minun armeija-aikanani,´, mutta eikö jumalauta nykynöösit pysty todellakaan jotain viikon, kahden, metsäleiriä olemaan erossa siitä helvetin kännykästään? Siis pitää raahata kännykkä, tai mikä vitun älylaite hyvänsä, mukaan armeijan sotaharjoitukseen metsäleirille? Vetää sanattomaksi.
Jatketaan nyt tähän samaan ketjuun, vaikka voisi tämän pistää vaikka "pitäisikö itkeä vai nauraa"-otsikon allekin. Eli lueskelin tuossa ikäänkuin puolihuolimattomasti tuota inttiketjua, ja ei helvetti. Mitä vittua nyt oikeesti? Juu, oli se intti täysin perseestä ja noin 95% sisällöstä täysin turhaa paskaa ja pokkurointia jo minun armeija-aikanani,´, mutta eikö jumalauta nykynöösit pysty todellakaan jotain viikon, kahden, metsäleiriä olemaan erossa siitä helvetin kännykästään? Siis pitää raahata kännykkä, tai mikä vitun älylaite hyvänsä, mukaan armeijan sotaharjoitukseen metsäleirille? Vetää sanattomaksi.
Viimeksi muokattu: