Pavlovin Koira
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Paikalliset
Kim Kardashianin persettä tässä ihmetellään, ja toki myös niitä joiden mielestä se on jotenkin kiihottava. Siis ei herrajumala, miten se jaksaa edes kantaa tuollaista mukanaan?
Ihmettelen, miten viiden tähden Kempinskissä saa ruokamyrkytyksen ja tavarat katoavat huoneesta. Syyttäkää vaan foliohatuksi, mutta haistan palaneen käryä, etenkin tuohon ruokamyrkytykseen liittyen.
Pakkopullaahan noista ketjunavauksista on tullut. Kaikki pitää olla vakioitua otsikkoa myöten. Muistaako kukaan sitä Simpsons-jaksoa, missä oppilaat pakotettiin käyttämään harmaita koulupukuja? Sama ilmiö Jatkoajassa. Kaikki pitää tasapäistää, mitään väriä ei sallita. Jostain 10 vuotta vanhasta Kerho-Blegi -väännöstä lähtisi tänä päivänä puolet kirjoittajista viikon huilille.Ihmettelen sitä, että Ässät-Kärpät pelin alkuun on aikaa reilu tunti, eikä otteluketjua ole avattu. Itse en osaa tuoda mitään panosta siihen ketjuun, mut kivahan niitä ennakointeja ois lukea. Näinkö vähän tää enää kiinnostaa?
Ihan just minuutti sitten Tiny Dancerin ja Don't Let The Sun Go Down On Men välissä tuli ja samaa naureskelin. Perään tuli tietty suomeksikin joku vastaava. On muistaakseni jollain muullakin kielellä tullut joskus. Joku aika takaperin tuli Aktian mainoksia pirusti ja aina vähintään kaksi peräkkäin, siis ihan samoja mainoksia. Ne oli vaan eri nimisiä samalla sisällöllä niin sovellus tykitti peräkkäin. Muutenkin se rytmi noissa välillä hakusessa, ei oo algoritmi ihan valmis.Spotifyssa tuli kiinankielinen(!?) mainos. Olikohan nyt ihan kohdistettu oikeaan osoitteeseen tuo
Hyviä keskustelunaiheita ovat esimerkiksi Corey Elkins ja jääkiekko.Miksi pitää aina lähteä laukalle näissä jutuissa? Pitäisi varmaan pysyä pelkästään kiekkokeskusteluissa.
Mitä olen kavereita ja heidän tuloksiaan kuunnellut niin leuanveto vaihtelee yksilöittäin todella paljon. Itse en ole koskaan pystynyt vetämään 10 leukaa kerralla ja tälläkin hetkellä niitä menee n. 2 vaikka salilla olen käynyt viimeisen 2 vuoden ajan säännöllisesti.Iltapäivälehden nettiversiossa oli juttua leuanvedon SM-kisoista. Voittaja oli vetänyt 41 kertaa. Se varsinainen juttu kertoi jostain 14-vuotiaasta, joka vetäs 39 leukaa. Onko ne muka niin vaikeita? Intissä oon viimeksi yrittänyt ja silloin tuli aina joku 25, vaikka ikinä en ole mitään lihaskuntojuttuja tippaakaan harjoitellut.
Joo mä huomasin armeijassa tuon. Joskus mä mietin että se johtui siitä kun olin niin kevyt, mutta ei ne muut hoikat pojat saaneet välttämättä kuin pari.Mitä olen kavereita ja heidän tuloksiaan kuunnellut niin leuanveto vaihtelee yksilöittäin todella paljon. Itse en ole koskaan pystynyt vetämään 10 leukaa kerralla ja tälläkin hetkellä niitä menee n. 2 vaikka salilla olen käynyt viimeisen 2 vuoden ajan säännöllisesti.
Mitä olen kavereita ja heidän tuloksiaan kuunnellut niin leuanveto vaihtelee yksilöittäin todella paljon. Itse en ole koskaan pystynyt vetämään 10 leukaa kerralla ja tälläkin hetkellä niitä menee n. 2 vaikka salilla olen käynyt viimeisen 2 vuoden ajan säännöllisesti.
Iltapäivälehden nettiversiossa oli juttua leuanvedon SM-kisoista. Voittaja oli vetänyt 41 kertaa. Se varsinainen juttu kertoi jostain 14-vuotiaasta, joka vetäs 39 leukaa. Onko ne muka niin vaikeita? Intissä oon viimeksi yrittänyt ja silloin tuli aina joku 25, vaikka ikinä en ole mitään lihaskuntojuttuja tippaakaan harjoitellut.
Ainoa tilanne, jossa ruuhkatilanteen voisi laittaa myyjän piikkiin, olisi sellainen että jono vain kasvaa ja kasvaa mutta myyjä ei tajua hälyyttää muille kassoille henkilökuntaa. Tosin tällöinkään asiakas ei voi tietää, onko kaupalla enää varaston puolella tai hyllyjen väleissä henkilökuntaa käytettävissä. Itse olen pitkän jonotuksen jälkeen vain helpottunut oman vuoroni osuessa kohdalle eikä tulisi mieleenkään enää tiuskia myyjälle.Voisi kait tämä pistää tuonne vitutuksenkin puolelle, mutta koska en ole itse kaupan alalla niin laitetaan tänne. Eli taas tuossa kotimatkalla kaupassa poiketessani rupesin ihmettelemään että mikä helvetin tarve ihmisillä on kaupassa purkaa niistä pitkistä jonoista ja vääristä tuotetarroista sunmuista johtuvia viivytyksiä ja ongelmatilanteita aina siihen kassahenkilöön? Hänellä nyt tuskin on mitään osaa eikä arpaa em. asioihin.