En halua tietää, mitä teet niillä talipötköillä, jos et kerran polta niitä.
Odottavat polttamista...kuten ehjät kynttilät yleensäkin ihmisten taloudessa?
En halua tietää, mitä teet niillä talipötköillä, jos et kerran polta niitä.
Henkilö A: Siis niinku mutter tuli mun huoneeseen kesken mun handarbeitetin. Mä huusin, että MUTTER, RAUS!
Joo, näin tekivät, mutta samallahan ne nostivat siirtomaksua.Urbaanilegenda. Luulin että asia tosiaan on näin, mutta ainakin paikallinen firma eli Vaasan sähkö alensi kesällä hintoja vuoden loppuun saakka.
Vaasan sähkö jatkaa alennettuja hintoja | Vaasan seutu | Uutiset | Pohjalainen
Ihmettelen suuresti baareissa ja etenkin yökerhoissa käymisen mielekkyyttä. Hemmetin kallista juomaa, illan edetessä vitun rasittavaa jengiä räkä poskella ja seuraavana päivänä vähintäänkin kova väsymys sekä mahd. muut krapulan oireet. Kaikkein huvittavinta on vielä se käsitys, että tällä "viihteellä" toistuvasti oleminen merkitsee joidenkin mielestä "itsensä toteuttamista" ja "ELÄMÄÄ!". Onko oikeasti sen arvoista?
Ei saatana. Täältä päin ei enää tipu rahaa yhtään ravintoloissa myytävään alkoholiin. Menen paikalle juomaan enää vissyä ja ehkä ilmaista vettä ihan vittuilun vuoksi, jos on pakko.
Välttämättä en haluaisi loppuani kokevan juuri noin. Oliskohan talismaanit toimineet paremmin, jos ne olisi irroitettu ennen surmaamista.Kaikkea sitä. Linkki IS:n uutiseen, jossa kerrotaan jonkun miesmallin tappaneen vanhahkon miesystävänsä, leikanneen kivekset irti korkkiruuvilla ja tämän jälkeen käyttänyt niitä rannekoruina parantaakseen aidsia.
Ihmettelen: mitä vittua?
Hämyisä kaljakuppilassa istuttu ilta puolestaan on helvetin hyvä illanviettotapa. Lautapelejä, korttia, hyvää seuraa ja muutenkin olohuonemaista mukavuudenhakua. Eikä tarvitse kuunnella sitä uskomattomuuden rajojen yli menevää paskaa, mitä ämyreistä nykyään soi yökerhoissa.
Olen mielelläni varhaisaikuinen ja tylsä ihminen, jos vaihtoehtona on pohjat, automaatti, yökerho, automaatti, nakkikioski, taksi, olemattomat jatkot (sisältää ehkä puolihölmöä taistelua), taksi, krapula ja vitutus.
Noh, pienen pohdiskelun jälkeen syy selvisi ja nauruthan siitä sai. :)
Tuli muuten ihmeteltyä tätä aika pitkään, onko kyseessä trolli, outo läppä vai miksi sama mies postaa täysin eri mielipiteen minuutin aikavälillä tuplapostina Lukkoalueella: Petri Vehanen - raumalainen maailmanmestari - Sivu 51 - Jatkoajan keskustelupalsta
Noh, pienen pohdiskelun jälkeen syy selvisi ja nauruthan siitä sai. :)
Ihmettelen, miten vinttikoiralla voi olla ihmisen naama. (Linkki ohjaa IL:n "uutiseen".)
Pätemisen tarve. Tätä asiaa olen ihmetellyt jo pidemmän aikaa.
Tänään työkokeilupaikassani eräs työtoveri alkoi pätemään suttupaperille tekemistäni merkinnöistä. Kyseessä oli varmasti kaikille tuttu tukkimiehen kirjanpito. Tämä 3-5 vuotta minua nuorempi henkilö alkoi sitten kyselemään, että tiedänkö tuota, kun olin pienen määrän merkintöjä tehnyt paperille pelkkiä viivoja käyttäen.
Ei ole eka kerta, kun ko. henkilö pätee jollain asialla. Siksi ihmettelenkin, miten ihmeessä joillakin on aivan järjetön pätemisen tarve.
Ihmettelen Booking.comiin jätettyjä kommentteja:
Pätemisen tarve.
Kuka niitä oikeasti lukee. Ja kuka niiden perusteella tekee vielä valintansa.
Eräänkin kerran olen tehnyt sen virheen, että olen päästänyt ulkopuolisen tarkastelemaan keskeneräistä hanketta. En tee enää. On aivan sama, onko kyseessä jonkinlainen kirjoitus, juliste, mainos, novelli, viisu tai vaikka lumityöt tai koiran tassujen pesu. Kohta nimittäin tulee neuvoa: pesepä se toinenkin takatassu, kolaapa tuosta tuo pois, miksi kirjoitit noin, voiko noin tehdä, onks noi värit noin oikeesti. Totta kai ne keskeneräiset asiat tulee muutettua eli vietyä loppuun, neuvonantaja vain laskee tämän omaksi ansiokseen, koska muutenhan muutosta ei olisi tehty. Tällainen nostaa verenpainetta ja aiheuttaa ahtaita tunteita.
Kuka niitä oikeasti lukee. Ja kuka niiden perusteella tekee vielä valintansa.
Eivät. Sen puolueen edustajat eivät ymmärrä suomea. (Linkit ohjaavat kuviin.)Loukkaantuuko erään nimeltämainitsemattoman puolueen kannattajat tästä biisistä? Kummeli - Rumat Ihmiset - YouTube
Onko tämä samaa ihmisryhmää, joka sanoo "Toiseen suuntaan!" kiertäessäsi 1,5 litran limupullon korkkia hitaasti vastapäivään löytääksesi kierteen alun? Samat ihmiset ovat varmaan niitä, jotka vääntävät sen korkin väärille kierteille, jolloin hapot karkaavat ja korkki irtoaa kun pahaa aavistamaton nostaa sen pullon korkista kiinni pitäen pois jääkaapista.