The Rolling Stones nyt on ollut mulle se suurin bändi.Mitkä ovat muuten omia suosikkiartistejasi?
The Rolling Stones nyt on ollut mulle se suurin bändi.Mitkä ovat muuten omia suosikkiartistejasi?
The Rolling Stones nyt on ollut mulle se suurin bändi.
The Rolling Stones nyt on ollut mulle se suurin bändi.
Sosiaalisessa mediasssa leviää aika kovaa tahtia video, jossa varhaisteini (jonne) tönäisee mummon ojaan. Ihmettelen kyllä, että mitä on pojan päässä mahtanut liikkua.
Kiitokset nimimerkille HJL siitä että tutustutti minut Janos Valmuseen. Kaveri oli minulle täysin tuntematon suuruus tähän asti. Katselin ja kuuntelin tuon Bussipysäkillä-kappaleen suorastaan transsissa.
Ihmettelen ihmisiä, joilla on yli 1000 kaveria facebookissa. Siis oikeesti c`moon ei semmoista ihmistä olekaan, kenellä noin paljon hyviä tuttuja olisi. Taino tuli nyt mielee yksi turkulainen nainen, jonka osa täälläkin palstalla saattaa tuntea.
Hänellä noita kavereita taitaa joku 2000 pian olla, eikä tahti taida hidastua. Syyn tälle suurelle määrälle jokainen voi itse päätellä, mutta sanotaanko nyt näin, että hän mitenkään kovin vaikeasti tavoiteltavissa kyllä ole. Tiedä vaikka osa tämänkin palstan henkilöistä olisi hänen kanssaan lähempää tuttavuutta tehnyt...
Kiitokset nimimerkille HJL siitä että tutustutti minut Janos Valmuseen. Kaveri oli minulle täysin tuntematon suuruus tähän asti. Katselin ja kuuntelin tuon Bussipysäkillä-kappaleen suorastaan transsissa.
Mun mielestä Tähtion biisinä kyl parempi, ja olen myös pitänyt Erakko-biisistä. Mutta onhan Bussipysäkillä uskomaton klassikko. Muistan miten se iski jo aikanaan pikkupoikana suoraan johonkin hermoon. Moneksi vuodeksi jäi pimentoon, mutta onneksi internet..Janos Valmunen -asiantuntijapiireissä on käyty vuosikausien ajan kovaa debattia siitä kumpi on Valmusen paras biisi, Bussipysäkillä vai rankempaa Janos-osastoa edustava Tähti. Ratkaisua ei ole toistaiseksi löytynyt.
Mä taas en oikeen käsitä, minkä takia Facebookin kavereiden pitäisi olla pelkästään niitä lähimpiä tuttuja.
Ylivoimasesti helpoin kanava, mikäli haluaa järjestää saunaillan vanhojen inttikavereiden kesken, pitää luokkakokouksia tai muuta vastaavaa. Siitä vaan kutsua pukkaamaan jos tyyppi löytyy valmiiksi kavereista.
Termarimukihan on kätevä. Jos minä keitän itselleni kahvit, sitä tulee aina kaksi mukillista. Eka menee aamiaisen kylkiäisenä, mutta toinen jää odottelemaan termospannuun. Voisin hyvin kuvitella ottavani santsikupin mukaani, kun töihin pitää kuitenkin kiiruhtaa arkisin. En siis kuitenkaan normaalina toimistoaamuna keitä kotona kahveja. Hampaiden pesun olen kerran todistanut liikenteessä. Toimenpiteen suoritti vastaan ajanut keski-ikäinen rouvashenkilö. WTF?Olen pannut merkille että jotkut siirtävät aamutoimintojaan julkisissa kulkuneuvoissa suoritettaviksi. Meikkaavat, syövät aamupalaa, juovat kahvia (ne isot kannelliset termosmukit ovat visiin kovinkin trendikkäitä nyt), lukevat lehteä. Mitenköhän pitkälle tuossa vielä mennään? Milloin joku istuu bussissa viereeni harjaten hampaitaan, ajellen koneella partaansa tai pukien loppuja vaatteita päälleen?
Nykyään, kun niin moni elää kiireyhteiskunnassa, tuollainen toiminta kuulostaa varsin järkevältä. Eikä aina tarvitse olla edes kiire. Säästäähän tuossa aikaa.Olen pannut merkille että jotkut siirtävät aamutoimintojaan julkisissa kulkuneuvoissa suoritettaviksi. Meikkaavat, syövät aamupalaa, juovat kahvia (ne isot kannelliset termosmukit ovat visiin kovinkin trendikkäitä nyt), lukevat lehteä. Mitenköhän pitkälle tuossa vielä mennään? Milloin joku istuu bussissa viereeni harjaten hampaitaan, ajellen koneella partaansa tai pukien loppuja vaatteita päälleen?
^ Itse luen päivän Metron aina julkisissa istuessani. Ei siinä mitään outoa ole.
Nykyään, kun niin moni elää kiireyhteiskunnassa, tuollainen toiminta kuulostaa varsin järkevältä.
Ei kyseessä ole kiire, jos puhutaan kahvinjuonnista. Aina, jos olen pakotettu käyttämään junaa työmatkoihin, nautin kahvit siellä junassa aamulla. Joko ostan sen pahvimukin Ärrältä, tai sitten junan tarjoiluista. Minusta se ei eroa mitenkään muusta julkisesta liikenteestä. Kahvi on hyvää. Ja omassa tapauksessani se olisi siis täysin mahdollista, että olisin jo syönyt kotona aamiaisen ja meikannut, vaikka mulla olisikin vielä se termosmuki metrossa mukana. Rouskuttelusta olen samaa mieltä. Yök. Purkan jauhamisesta en viitsi edes aloittaa.Mä en oikein ymmärrä tuota kiireyhteiskuntaa. Miksei voi herätä sen 15 minuuttia aikaisemmin, että ehtii meikata tai syödä aamupalansa? Ruokaa bussissa rouskuttavat ihmiset ärsyttävät, kahvinjuojat eivät sinänsä ärsytä - ainoastaan ihmetyttävät. Minulle kahvinjuonti liittyy rauhassa paikalla istuskeluun (kotona lehden/tv:n ääressä tai työpaikalla Jatkoajalla surffaamisen kanssa), ei todellakaan kadulla kävelemiseen tai työmatkaan.
Kiireen tuottaa oma asenne, ei mikään yhteiskunta.
Ei kyseessä ole kiire, jos puhutaan kahvinjuonnista. Aina, jos olen pakotettu käyttämään junaa työmatkoihin, nautin kahvit siellä junassa aamulla. Joko ostan sen pahvimukin Ärrältä, tai sitten junan tarjoiluista. Minusta se ei eroa mitenkään muusta julkisesta liikenteestä. Kahvi on hyvää. Ja omassa tapauksessani se olisi siis täysin mahdollista, että olisin jo syönyt kotona aamiaisen ja meikannut, vaikka mulla olisikin vielä se termosmuki metrossa mukana. Rouskuttelusta olen samaa mieltä. Yök. Purkan jauhamisesta en viitsi edes aloittaa.
No pieni napsinta nyt menee vielä jotenkin ymmärrykseen, mutta mulla meni kyllä siinä kohtaa hermo, kun metrossa vastapäinen kimuli nappasi laukustaan tupperwaren ja haarukan, tupperwaren sisältö joku spaghettiannos. Kaukojunassa voi nyt jotenkin vielä käsittää, että nälkä saattaa yllättää. Mutta jos Kalasataman kohdalla (matkaa jäljellä max. vartti) ei pysty enää hillitsemään itseään, niin joku virhehän tuossa on tapahtunut.Rouskuttelusta voisi jatkaa sen verran, että havaintojeni mukaan yli 90 % busseissa/junissa rouskuttelevista ihmisistä on aikuisia naisia. Heillä on usein joku sipsipussi, suklaakarkkipussi tms. ja yleensä jossakin laukunpohjalla, ilmeisesti siinä tarkoituksessa että ottaisi vain yhden ja antaisi sen sitten olla siellä loppumatkan. Eivät kuitenkaan voi välttää kiusausta vaan käsi kulkee koko matkan ajan sinne laukunpohjalle hamuamaan herkkuja.
Niskalenkki markkinoista on kuitenkin jo onneksi otettu ja kurssi kohti Euroopan yhdysvaltoja sekä työtä, leipää ja rauhaa on "katastrofin" keskellä vakaa. Kunhan saadaan ensin yhteistuumin pankit pelastettua.MTV3:n uutisissa todettiin, että eurooppalaisten pankkien stressitestit valmistuvat ensi viikolla ja silloin on oletettavissa, että "moni pankki joutuu turvautumaan EU-maiden tukeen". Mitähän vittua?
Viikon päästä oikea paikka asialle on "Mille naurat juuri nyt?" -ketju, kun tuore valtiovarainministeri pääsee perustelemaan ministeriönsä virkamiesten valmistelemia Kreikalle sekä pankeille (ja seuraavaksi ties mille) osoitettuja tukipaketteja ja -päätöksiä samalla, kun oma valtionvelka vain kasvaa ja kasvaa (linkki ohjaa Suomen valtion velkatilannetta osoittavaan diagrammikuvioon ja mittarilukemaan).
Olkoon sitten vaikka väärin ihmetelty, mutta ihmettelen miten joku kirjoittaa vitutusketjuun seksin takia. Tai sen mukaliikauutisoinnin vuoksi.