Minkähän takia minulla näkyy Nelonen Pro 2? Oliko viime viikonloppu joku ilmaisviikonloppu? (asun Helsingissä, kaapelitalous)
Ihmettelen. Olin sunnuntaina ryyppäämässä ja huomasin juuri, että korttilompakkoon on ilmestynyt taas kolme uutta käyntikorttia. Henkilökohtasta pankkineuvojaa, tapahtumajärjestäjää, konsulttia... ketä nää ihmiset on ja mitä mä oon suunnitellu?
Mä olen ihmetellyt ihan samaa. Luulisi, ettei se ole keneltäkään pois, mikäli porukka osaa ottaa ilon irti täysin merkityksettömistäkin peleistä. Ei se mulle henkilökohtasesti kovin tärkeä turnaus ole, mutta kivahan noita matseja on kattoa ja varsinkin paikanpäällä on melko muikea fiilis yleensä.Ja miksi jääkiekossa ei saisi olla Karjala-karnevaali tunnelmaa??
Jos sä oot ainoa kun siellä pyykkinsä pesee?Mutta siis se ihmetyttää, että miksi se on aina jonkun miehen ällöttävä sukka tms, eikä koskaan esim. jonkun tytön pikkarit...
Ihmettelen, etteivät iltapäivälehdet yhdistäneet TPS:ää Taina Kovalaisen kehitysvammajupakkaan. Yleensähän sensaationhakuiset uutiset kiehtovat näitä lehtitaloja. "TPS Kissojen emo myrskyn silmässä, TPS-pomo vaikenee!" Ei sillä, hyvä vaan, että pitivät naisen yksityishenkilönä.
Vihkipäivä 11.11.11. Onpa "erikoista" ja "ainutlaatuista" mennä naimisiin tänään. Massatapahtuma enemmän kuin erikoisuus.
Tämä on ihan saivartelukysymys, jonka voi kääntää niinkin päin, että eikös TPS ole liigan vammaismyönteisin seura, koska vammaisille on osoitettu ikioma kokonainen katsomolohko?osoittaa vaan, että tepsissä tätä vammaistensyrjimiskulttuuria on siis seuran sisälläkin, eikös ne faniporukatkin pitänyt jakaa eri katsomoihin vammaisuuden perusteella.
Kuulemani mukaan 12.12.12 tulee olemaan vielä merkityksellisempi, sillä silloin odotetaan maailmanloppua. Jep jep.
Kyllä Mayat tietää.
Siitä olisi kiva kertoa lapsenlapsille takkatulen loimutessa.Toivottavasti! Minä olen aina ihan oikeasti toivonut että pääsisin todistamaan maailmanlopun.
Toivottavasti! Minä olen aina ihan oikeasti toivonut että pääsisin todistamaan maailmanlopun.
Olis sitä kyllä niin kiva muistella koko loppuelämä.
Kuulemani mukaan 12.12.12 tulee olemaan vielä merkityksellisempi, sillä silloin odotetaan maailmanloppua. Jep jep.
Onkos täällä mitään järjestystä, joka voisi vaihtua? Tässä on odoteltu tämän jumalattoman kaaoksen tilalle järjestystä jo pitkään, eli tervetuloa vaan.Itse asiassa 12.12.2012 ei pitäisi vielä tulla maailmanloppu, ainoastaan uusi maailmanjärjestys. Itse ainakin käsitin niin, että ensin vaihtuu maailmassa järjestys