Käsittääkseni Veikkausliigan taso on liian kova suomalaispelaajille.Ihmettelen tuoreinta Veikkaajaa, missä oli juttua Interin Timo Furuholmista. Miten kukaan ei ole vuoden 2001 jälkeen rikkonut 20 maalin rajaa?
Ihmettelen tuoreinta Veikkaajaa, missä oli juttua Interin Timo Furuholmista. Miten kukaan ei ole vuoden 2001 jälkeen rikkonut 20 maalin rajaa?
Kuopiossa se kai tapahtui? Kannattaa seurata ilmaisjakelulehtiä lähiaikoina. Jossain niistä (Viikko-Savo?) on se "poliisin palsta", jossa tuonkaltaisista tapahtumista kerrotaan.
Ihmettelen tuoreinta Veikkaajaa, missä oli juttua Interin Timo Furuholmista. Miten kukaan ei ole vuoden 2001 jälkeen rikkonut 20 maalin rajaa?
Joku turenkilainen lähtenyt seikkailemaan ja siitä johtuenko polisii kopteri pörrännyt koko aamun juuri meidän asuinpaikan yläpuolella Hyvinkäällä?
Ihan saatanan kova melu! Tuskin poliisi aivan turhanpäiten pörrää.
Se paloittelusurmasta tuomittu Pasi Pönkä tjsp. on ainakin ottanut hatkat eli liittyisikö kopteri siihen. Pako tosin IL mukaan tapahtui Mannerheimintiellä eli hieman oudossa paikassa pollarit pörräävät, jos siis tästä on kyse.Joku turenkilainen lähtenyt seikkailemaan ja siitä johtuenko polisii kopteri pörrännyt koko aamun juuri meidän asuinpaikan yläpuolella Hyvinkäällä?
Se paloittelusurmasta tuomittu Pasi Pönkä tjsp. on ainakin ottanut hatkat eli liittyisikö kopteri siihen. Pako tosin IL mukaan tapahtui Mannerheimintiellä eli hieman oudossa paikassa pollarit pörräävät, jos siis tästä on kyse.
20 000 musiikinkuluttajaa ei voi olla väärässä. Biisilistassa ei heikkoja lenkkejä.
Leijonat palkittiin jälleen | Viihde | Iltalehti.fi
Joukkueen puolesta platinalevyn kävi pokkaamassa rillaamiseltaan ehtinyt joukkueenjohtaja Timo Jutila.
Toisinaan fundeeraan, kuinka paljon äidinkieli lopulta kertoo ihmisen kirjoitustaidosta.
Itse olen ylioppilaskirjoitusten jälkeen osoittautunut lahjakkaaksi kirjoitustaidoiltani. Tästä huolimatta sain B:n äidinkielen yo-kokeesta. Hassua.
Toki, se voi vaikuttaa asiaan, että yo-kokeissa oli vain aiheita, mitkä ei herättänyt kirjoittamiseen minkäänlaista inspiraatiota itselläni.
Kuopiossa se kai tapahtui? Kannattaa seurata ilmaisjakelulehtiä lähiaikoina. Jossain niistä (Viikko-Savo?) on se "poliisin palsta", jossa tuonkaltaisista tapahtumista kerrotaan.
Tänäänhän se Viikko Savo pitäisi vissiin tulla. Pitää vilkaista, kunhan kotiin ehtii.
Näin lähemmäs 10 vuotta peruskoulun lopettamisesta täytyy sanoa sen verran, että kyllä ne numerot korreloivat aika hyvin ihmisen osaamisen kanssa. Tosin, enemmän tekemistä on sen kanssa kuinka hyvin jaksaa päntätä.Ylipäätänsä peruskoulun viime viikolla lopettaneena olen sitä mieltä etteivät numerot anna aina todellakaan koko kuvaa oppiaineen osaamisesta.
Näin lähemmäs 10 vuotta peruskoulun lopettamisesta täytyy sanoa sen verran, että kyllä ne numerot korreloivat aika hyvin ihmisen osaamisen kanssa. Tosin, enemmän tekemistä on sen kanssa kuinka hyvin jaksaa päntätä.
Toisinaan fundeeraan, kuinka paljon äidinkieli lopulta kertoo ihmisen kirjoitustaidosta.
Itse olen ylioppilaskirjoitusten jälkeen osoittautunut lahjakkaaksi kirjoitustaidoiltani. Tästä huolimatta sain B:n äidinkielen yo-kokeesta. Hassua.
Toki, se voi vaikuttaa asiaan, että yo-kokeissa oli vain aiheita, mitkä ei herättänyt kirjoittamiseen minkäänlaista inspiraatiota itselläni.
Eli peruskoulussa huonoja numeroita saanut laiska, mutta älykäs kaveri voi aikuisena olla oikeasti ihan johtaja-ainesta.
Kivaa, jos olet osoittautunut lahjakkaaksi. Tuossa kolmen rivin viestissäsi oli kuitenkin suhteessa aika monta kielioppivirhettä. Hassua sekin. :)Toisinaan fundeeraan, kuinka paljon äidinkieli lopulta kertoo ihmisen kirjoitustaidosta.
Outoa väkeä heiluu Tallink Siljan paateilla näinä päivinä. Tiedä häntä, vetoaako moinen sitten lapsiasiakkaisiin, mutta hämmästyttää, kummastuttaa firman nettisivujen kertoma (kolmannella rivillä seisoo totuus).
Mitä sä tarkalleen ottaen ihmettelet? Ei oikein avaudu, sori.
"Eniten lastenohjelmaa ja pilluväkeä laivalla on koulujen loma-aikoina ja muina lomasesonkeina."