Ihmettelyketju

  • 6 386 866
  • 38 805
Ihmettelen, ettei kaupparekisterissä ole kuin yksi seksiä myyvä yrittäjä. Ainakin mikäli on uskominen esim. tuohon Iltalehden uutiseen. Seksin myyminen on kuitenkin Suomessa ihan laillista puuhaa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen, kuinka helvetin monta kertaa elokuva Dirty Dancing aiotaan näyttää ja on jo tässä ns. viime aikoina näytetty.

Siitä ei kauaa ole, kun bongasin sen pari kertaa kotimaisilta kanavilta lyhyen ajan sisään ja mielestäni liioitellen vaimolleni totesin, että eiköhän tuokin taideteos alkukesän aikana taas ole hyvä kertaallen näyttää.

Ei näköjään mennyt liioitteluksi tuokaan aikataulu, siellähän se taas pyörii ja loppukesästä varmaan taas seuraava rundi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelen, ettei kaupparekisterissä ole kuin yksi seksiä myyvä yrittäjä. Ainakin mikäli on uskominen esim. tuohon Iltalehden uutiseen. Seksin myyminen on kuitenkin Suomessa ihan laillista puuhaa.
Kuulemma jotkut muutkin (tosin varmaankin harvat) maksavat hommasta verot, mutta toimialana on vaan joku toinen esim. palvelutyö tms. Ja joskus muistan hämärästi jostain lukeneeni, ettei seksityötä olisi aiemmin oikein hyväksytty. Mutta nythän tästä hommasta tekee kinkkiseksi se, mitä lakikirjoissa lukee. Esimerkiksi kun tyttö maksaa välistä rahaa (verot), niin onko silloin joku taho parittajana, esim. verottaja/valtio? Tai vuokranantaja?

Ja loppuvitsi. Jos nainen myy rakoaan, niin onko se silloin markkinarako? Ja onko polkuhinnat niitä hintoja, joilla pääsee polkemaan?
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmeellistä. Tyttökaverin kannettava tietokone käynnistyi äsken itsestään. Kaikkea ne möröt keksiikään. Seuraavaksi mä varmaankin tulen tänä yönä housuihini itsestään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ihmettelen tuota juttua vanhusten tavasta ohitella ja kiilata jonoissa yms. En muista, että olisivat koskaan moista minulle tehneet, vaikka vanhusten luvatussa kaupungissa asunkin ja olen asunut jo kolme viidettäkymmenettä vuotta, lienen siis vanhus itsekin.
Mustalaiset ja humalaiset sen sijaan silloin tällöin syyllistyvät tuohon jonossa kiilaamiseen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihmettelen tuota juttua vanhusten tavasta ohitella ja kiilata jonoissa yms. En muista, että olisivat koskaan moista minulle tehneet...

Lieneekö sitten paikkakunnasta kiinni mutta täällä meillä päin tuo on lähes päivittäistä. Nyt huomaa varsinkin hyvin kun itsellä on liikkuminen vähän vaikeampaa, niin nämä vanhukset kiilailee ja etuilee suorastaan törkeästi. Teinitkin käyttäytyvät tässä suhteessa huomaavaisemmin ja fiksummin. Mustalaiset nyt toki on ihan oma lukunsa kun heillä ei oikein muutenkaan ole mitään käytöstapoja missään suhteessa, tosin onneksi täällä meillä päin on niitä näkynytkin aika vähän viime vuosina. Juoppojen kanssa ei minusta ole ollut ikinä mitään ongelmaa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kummallista. Taas kerran on tullut tuollainen "I want to marry you please"-viesti sähköpostiin, mutta jostain syystä vastaanottaja-kentässä on minun etunimeni, mutta eri sukunimi. Tuo sukunimi on kuitenkin Kivilompolo, että selkeästi aivan suomalainen nimi. Miten tämä on mahdollista? Olen siis tuon viestin ainoa vastaanottaja, että ei ole kyse mistään ryhmäviestistä. Voiko minulle tulla väärän ihmisen sähköposteja?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Kummallista. Taas kerran on tullut tuollainen "I want to marry you please"-viesti sähköpostiin, mutta jostain syystä vastaanottaja-kentässä on minun etunimeni, mutta eri sukunimi. Tuo sukunimi on kuitenkin Kivilompolo, että selkeästi aivan suomalainen nimi. Miten tämä on mahdollista? Olen siis tuon viestin ainoa vastaanottaja, että ei ole kyse mistään ryhmäviestistä. Voiko minulle tulla väärän ihmisen sähköposteja?

Sattui uutinen silmään: Ammattimaiset rakkaushuijarit vieneet tuhansia euroja
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No kyllähän ne monesti kertovat ihmisestä jotain. Ja muillakin on helppoa avata keskustelu esim. kysymällä kauanko on lusinut tai että millä merillä on seilannut tms.
Siinäpä se. Ukkivainaa sanoi mulle että nahkansa pilaavat vaan linnaruunat ja merimiehet, ja jos et ole kumpaakaan niin et ota. En ole, enkä ole ottanut.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Uutisoinnin määrästä päätellen Jackassin Ryan Dunnin kuolema on syvästi suomalaisia koskettava tapaus.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Uutisoinnin määrästä päätellen Jackassin Ryan Dunnin kuolema on syvästi suomalaisia koskettava tapaus.
Clarence Clemons, oikeasti hieno mies, kuoli. Kukaan ei huomannut. Sitten kun joku vitun Amerikan duudsoni kuolee niin julistetaan suruaika. Kusipäälle rattijuopolle. Jipii.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Uutisoinnin määrästä päätellen Jackassin Ryan Dunnin kuolema on syvästi suomalaisia koskettava tapaus.
Samaa olen ihmetellyt koko illan. Ehkä olen sivistymätön moukka, mutta kuulin koko miehestä ensimmäistä kertaa tänään. Silti joka lehdistössä löytyy juttua, ja etenkin noita saatanan Facebook-päivityksiä...

Sitten kun Jack Nicholson kuolee, lupaan kirjoittaa Facebookiin R.I.P. Tai no vitut, ei se ole edes minun kaveri siellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sitten kun Jack Nicholson kuolee, lupaan kirjoittaa Facebookiin R.I.P. Tai no vitut, ei se ole edes minun kaveri siellä.
Jack, ehkä. Se harmittaisi. Al Pacino. Jimmy Page. Lemmy. Näitä surisin. Muutamia muita ehkä. Joku vitun amerikanduudsoni, joka vetää itsensä hengiltä typeryyttään... Joutikin. Samaa tietä vaan muutkin mulkut ja kusipäät.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Mitä vittua mie teille asioistani edes kirjoitan, mulkut. Suksikaa vittuun, ja mielellään syvälle. Ette osaa ryypätä edes, säälittävät paskat.
No perkele! Nyt ihmettelen, että katotaanko että osataanko. Ihmettelen myös, että onko se jotenkin negatiivinen asia jos mulkut suksii vittuun syvälle.

Ja antakaa pusu mun vaimolle.
Pitänee siis tulla järjestämään ihmettelyketjun-kamaa myös vaimollesi.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Uutisoinnin määrästä päätellen Jackassin Ryan Dunnin kuolema on syvästi suomalaisia koskettava tapaus.
Minä en myöskään voi millään käsittää sitä. Joku helvetin Jackass-tyyppi??? Kai nämä on niitä "diana-itkijöitä" - eli kun joku kuuluisa kuolee ollaan heti niin kovin liikuttuneita.

No, se tyyppihän ei oikeasti edes kuollut.

Edit.: Vai kuoliko? Olisin voinut vaikka lyödä vetoa että tämä oli joku julkisuustemppu. No, ihan sama sit.
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
vastaanottaja-kentässä on minun etunimeni, mutta eri sukunimi. Tuo sukunimi on kuitenkin Kivilompolo, että selkeästi aivan suomalainen nimi. Miten tämä on mahdollista? Olen siis tuon viestin ainoa vastaanottaja, että ei ole kyse mistään ryhmäviestistä. Voiko minulle tulla väärän ihmisen sähköposteja?
Bcc
 

Cube

Jäsen
Mitä vittua mie teille asioistani edes kirjoitan, mulkut. Suksikaa vittuun, ja mielellään syvälle. Ette osaa ryypätä edes, säälittävät paskat.

Ehkä se yks mulukku oli oikeassa. 8000 viestiä pelkkää paskaa.Tunnustan. Ei mua ees jääkiekko kiinnosta, haluan vain ärsyttää. Suksikaa vittuun, tai ainakin Devilsin takavuosien ketjuihin. Ja antakaa pusu mun vaimolle.
Ihmettelen, että miten heikko itsetunto sulla oikein on, että tuosta yhden kirjoittajan heitosta täytyy tehdä show, joka ulottuu toiseenkin ketjuun. Ilmeisesti olit aika kohtalaisessa siivussa noin ma-yön kunniaksi? Ei noin vanhan ihmisen pitäisi olla noin lapsellinen ainakaan selvänä.

Anteeksi, että puutun asioihisi, mutta sallinet sen, kun keskustelut kuitenkin mieluusti aina itseesi johdat.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Ihmettelen, että miten heikko itsetunto sulla oikein on, että tuosta yhden kirjoittajan heitosta täytyy tehdä show, joka ulottuu toiseenkin ketjuun.
Ai mä kyllä käsitin, että 8000:n onelinerin kaveri vastasi ihan samantyyppisesti, huumorimielellä. Tai sitten mä en osaa lukea intternettiä.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Miksi ihmeessä ihmiset yleensäkään ottavat tatuointeja? Mikä helvetin järki siinä on?

Tykkäävät kunnes vituttaa?

Lävistyksiä tuli ihmeteltyä, mikä siinä viehättää, että puoli rautakauppaa roikkuu naamassa.
Onhan se tietty näppärää, kun puuttuvan mopon ruuvin voi kiertää ottasta irti.
Mistähän rei'ästä se ristipääruuvari pilkistää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös