Olemmeko me nykyajan ihmiset todella näin avuttomia? http://www.meira.fi/kultakatriinamainos_flash.html Ja samaan aikaan paasataan siitä, että pitäis tuottaa vähemmän jätettä etc..
Rinoa kirjoitti:Olemmeko me nykyajan ihmiset todella näin avuttomia? http://www.meira.fi/kultakatriinamainos_flash.html Ja samaan aikaan paasataan siitä, että pitäis tuottaa vähemmän jätettä etc..
Esmes jos windows asennetaan raidatuille levylle (mikä on tyhmää) tai scsi-levylle tarvitaan kolmannen osapuolen ajurit. Pitää nimenomaan olla korpulla muut mediat ei kelpaa.spertti kirjoitti:Niinpä. Itse olen samaa ihmetellyt, mutta kaipa siitä tulee samanlainen muinaisjäänne kuin korppuasemastakin tietokoneessa. Mihin helvettiin niitäkään enää uusissa koneissa tarvitsee.
spertti kirjoitti:Niinpä. Itse olen samaa ihmetellyt, mutta kaipa siitä tulee samanlainen muinaisjäänne kuin korppuasemastakin tietokoneessa. Mihin helvettiin niitäkään enää uusissa koneissa tarvitsee.
Ahas. Kun nyt ihmettelyketjussa ollaan, niin ihmetellään sitten, että mikäs siinä niin tyhmää on. Itse peilaan käyttislevyt aina, jos vaan rauta mokoman mahdollistaa.#3 kirjoitti:Esmes jos windows asennetaan raidatuille levylle (mikä on tyhmää)
AnaMasa kirjoitti:Ahas. Kun nyt ihmettelyketjussa ollaan, niin ihmetellään sitten, että mikäs siinä niin tyhmää on. Itse peilaan käyttislevyt aina, jos vaan rauta mokoman mahdollistaa.
Lorvi kirjoitti:Ihmettelen kuinka jotkut voivat seurata Mestistä.
Vastaihmettely.Lorvi kirjoitti:Ihmettelen kuinka jotkut voivat seurata Mestistä.
Ei mitään herneitä nenään tästä mutta ihmettelen. Iha sama.
Lorvi kirjoitti:Ihmettelen kaljurotta nimistä kirjoittelijaa.
Mistä näitä hemmoja tulee?
Lorvi kirjoitti:Mistä näitä hemmoja tulee?
Snakster kirjoitti:Ihmetyttää, jos kohta myös vituttaa, se että marinoidut kanajutut ovat paljon halvempia kuin naturellit vastaavat. Minä en niitä lisäaineita ja ylimääräistä suolaa ruokaani tarvitsisi ja osaan itse maustaa kanani paljon maukkaammaksi, mutta tyhjätaskun ominaisuudessa joudun silloin tällöin ostamaan alennuksesta marinoituja kanasuikaleita tai muita vastaavia. Älytöntä.
Snakster kirjoitti:Ihmetyttää, jos kohta myös vituttaa, se että marinoidut kanajutut ovat paljon halvempia kuin naturellit vastaavat. Minä en niitä lisäaineita ja ylimääräistä suolaa ruokaani tarvitsisi ja osaan itse maustaa kanani paljon maukkaammaksi, mutta tyhjätaskun ominaisuudessa joudun silloin tällöin ostamaan alennuksesta marinoituja kanasuikaleita tai muita vastaavia. Älytöntä.
Ikijokeri kirjoitti:Helsingin alueella riehuu tämän vuoden pahin ukkosmyrsky parhaillaan. Jumaliste, koko kesänä ollut kunnon ukkosenilmaa ja nyt se iskee sellaisen lokakuussa. Mihin tämä maailma on oikein menossa?
Kuinka pitkälle?Lorvi kirjoitti:Toi ennätystehdas ohjelma mietityttää, eka siinä kimmo kinnunen heittää tulitikkua helvetin pitkälle...
sampio kirjoitti:Kuinka pitkälle?
Lorvi kirjoitti:Olikohan se nyt 30,82 metriä.
avatar kirjoitti:Ainahan ne suikaleet voi huuhdella marinadeista pois. Toki jää makua ja suolaakin hiukan siihen lihaan, mutta suurimman osan paskasta saa pois ja voi maustaa itse uudestaan. Itse myöskin ihmettelen sitä, että miksi naturellit maksavat enemmän. Se on kai joku kustannustekninen juttu, mutta en vain täysin tiedä, että mikä.
FreezingHell kirjoitti:Tämä kustannustekninen juttu saattaa olla se, että tehtaalle marinadin kilohinta on lihaa alempi.