Itsehän en junteista perusta, enkä missään nimessä siihen joukkoon kuulu, vaikka lapseni Crocseissa kulkeekin. Muitakin kenkiä löytyy, mutta kun 3-vuotias haluaa kerrankin suosiolla laittaa jotakin päällensä/jalkaansa, otan ilon irti. Lisäksi kaupassa käyn verkkareissa, jos siltä tuntuu. Tai vaihtoehtoisesti pyjamassa, aivan sama. Jos menen lähikauppaan ostoksille, en todellakaan ala vaihdella vaatteita tai laittamaan maalia naamaan. Toki jos lähden kaupungille tai "ostoksille", kuljen ihan normaaleissa vaatteissa ja enemmän ihmisen näköisenä. Mutta se onkin eri asia kuin että käyn pyörähtämässä pikaisesti lähistöllä. Kun se ei varsinaisesti ole mitään ihmeellistä tai mikään ohjelmanumero itsessään, en ole juuri asiaa ajatellut.
Ihmettelenkin, että kiinnostaako jotakin, missä vaatteissa esim. juuri minä kuljen, vaikkapa nyt kaupassa? Jos joku mua säikähtää tai saa yrjöreaktion asuvalinnastani, olen erittäin otettu.
Ihmettelenkin, että kiinnostaako jotakin, missä vaatteissa esim. juuri minä kuljen, vaikkapa nyt kaupassa? Jos joku mua säikähtää tai saa yrjöreaktion asuvalinnastani, olen erittäin otettu.