Ihmettelyketju

  • 6 412 596
  • 38 852

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Miksi muuten on olemassa 80% viinaa? Eikö saman asian ajaisi se, että ottaisi vaikka vähän enemmän sitä neljäkymppistä? Vai tarvitaanko tuota oikeasti jossain? Tietty reh reh reh vähän kovemmat karjut vetää sitäkin niin saakelisti niiih.
Tästä tuli mieleen, että mulla oli entinen työkaveri, joka aina yritti kiertää, ettei hänen olisi pitänyt osallistua lonkku/bisse -maksuihin saunailloissa tms. koska hän tuo sen sijaan pullon kasikymppistä. Ilmeisesti hänen logiikka oli, että siinä tulee sama määrä alkoholia tai jotain. Joka kerta hän oli, että ”mä tuon sit kasikymppistä”.

EDIT: Niin ja BTW kyseinen tyyppi ei koskaan itse juonut sitä kasikymppistä vaan veteli niitä lonkeroita.
 
Viimeksi muokattu:

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi muuten on olemassa 80% viinaa? Eikö saman asian ajaisi se, että ottaisi vaikka vähän enemmän sitä neljäkymppistä? Vai tarvitaanko tuota oikeasti jossain? Tietty reh reh reh vähän kovemmat karjut vetää sitäkin niin saakelisti niiih.
Nelikymppinen on tehty lisäämällä vettä siihen viinaan. Kuka sitä nyt vettä kotiin kantaisi? Kai sen veden voi lisätä kotonakin. Helpompi on kyllä ostaa se viina suoraan nelikymppisenä. Eikö yli 60 volttisen maahantuonti ole kiellettyä? Tietysti jos viinaa saa tuoda 10 litraa EU-alueelta, niin 10 litraa 60 volttista vastaa 15 litraa nelikymppistä. Se on joillekin pelkkää säästöä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös