Kauko Viisas
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Lähinnä viittasin nimeen Vaarala...Vaaralasta en tiedä, ei ole tuttu.
Lähinnä viittasin nimeen Vaarala...Vaaralasta en tiedä, ei ole tuttu.
Kyllä tuossa idässä on vaaran tuntua nimestä huolimatta. Sitä on hauskaa katsella täältä lännen lintukodosta.Lähinnä viittasin nimeen Vaarala...
Mulle kävi taas niin, että uskottelin ittelleni että vaikka en osaa nimetä yhtään Coldplayn kappaletta tässä suorilta, niin tokihan niitä on väkisin kuullut ja tunnistaa saundit ja nimet kuullessaan. Vaan kävi ilmi, että tiesin tasan yhden piisin nimen, ja muita saundbaittaillessa näistä mikään ei kuulosta yhtään tutulta.Tällä hetkellä ihmetyttää Coldplayn suosio. Kolme stadionkeikkaa luvassa ja jokaiseen on tulossa vähintään 35 000 fania. Ihmisillä on erikoinen musamaku.
Mulla oli tätä sivuava tilanne. Menin katsomaan omia last.fm:n statseja, että paljonkos mä tätä olen soittanut, kun threadissa mainitut kappaleet ei kuulostaneet tutuilta ja pari muuta "piti" olla soitettu paljon. No, sehän olikin Radiohead, minkä kaksi kappaletta oli aikanaan soinut paljon, Coldplay ei yhtään. Eli yhdyn ihmettelijöiden joukkoon näiden keikkojen suosiosta. Kuin myös miten solmussa omat ajatukset oli näiden bändien suhteen.Nyt mää ihmettelen sitten sitä, että mitähän se radiohömppä on oikeasti ollut, minkä mää oon valuttanut kovistani sisään ja ulos aina "Coldplayna".
Minua jaksaa ihmetyttää, kuinka joidenkin mielestä joidenkin toisten ihmisten musiikkimaku voi olla väärä. Tai kuinka se toisten musiikkimaku ylipäänsä ihmetyttää ketään.Tällä hetkellä ihmetyttää Coldplayn suosio. Kolme stadionkeikkaa luvassa ja jokaiseen on tulossa vähintään 35 000 fania. Ihmisillä on erikoinen musamaku.
Sinua kiinnostaa mitä muut ovat mieltä tämän palstan moderoinnista, joku toinen on vastaavasti kiinnostunut mitä mieltä muut ovat musiikista. Big dealMinua jaksaa ihmetyttää, kuinka joidenkin mielestä joidenkin toisten ihmisten musiikkimaku voi olla väärä. Tai kuinka se toisten musiikkimaku ylipäänsä ihmetyttää ketään.
Hienoa kun muutkin, kuin tietyt jo kasarilta tutut pystyy tähän.Tällä hetkellä ihmetyttää Coldplayn suosio. Kolme stadionkeikkaa luvassa ja jokaiseen on tulossa vähintään 35 000 fania. Ihmisillä on erikoinen musamaku.
Onhan täällä kokonainen ketju sille kuinka ihmiset nimeävät paskaksi sarjoja, biisejä, elokuvia yms. katsomatta niitä. Ihmiset nyt muutenkin tuppaavat keskustelemaan vähän eri asioista.Minua jaksaa ihmetyttää, kuinka joidenkin mielestä joidenkin toisten ihmisten musiikkimaku voi olla väärä. Tai kuinka se toisten musiikkimaku ylipäänsä ihmetyttää ketään.
Missäs olen kertonut olevani kiinnostunut muiden mielipiteistä moderointiin liittyen?Sinua kiinnostaa mitä muut ovat mieltä tämän palstan moderoinnista, joku toinen on vastaavasti kiinnostunut mitä mieltä muut ovat musiikista. Big deal
Kaikissa moderaatoriaiheisissa ketjuissa. AinakinMissäs olen kertonut olevani kiinnostunut muiden mielipiteistä moderointiin liittyen?
Ihmettelen väitettäsi, koska en muista koskaan moista kirjoittaneeni.Kaikissa moderaatoriaiheisissa ketjuissa. Ainakin
Itseäni taas ihmetyttää väsähtäneiden kasariäijärokkiyhtyeiden suosio. En osaa nimetä esimerkiksi Mötorheadilta (en jaksa edes tarkastaa oikeinkirjoitusasua) muuta biisiä ace of spadesin lisäksi. Sitten joltakin gunnareilta tulee mieleen pohkisoitettu welcome to the jungle ja terminaattorista tuttu you could be mine. Tylsää mukaäijäilyä viinan ja huumeiden muodossa. Vittu. Ketkä oman elämänsä jerekaralahdet näitä jaksaa enää kuunnella? Rock and roll. Vittu. Äijätouhua.Tällä hetkellä ihmetyttää Coldplayn suosio. Kolme stadionkeikkaa luvassa ja jokaiseen on tulossa vähintään 35 000 fania. Ihmisillä on erikoinen musamaku.
Minä kuuntelen Blink 182 ja Apulantaa ja Coldplaytä. Ja koska olen niin moninkertainen Vuoden Jatkoaikalainen etten enää edes muista oliko niitä viisi vai kuusi, ja Mensa-kerhossa, niin Blink 182, Apulanta ja Coldplay on viisaiden ja menestyneiden musiikkia. Offspring ja Green Day ja Foo Fighters myös kuuluu siihen ryhmään, ja Tehosekoitin, ja monet Vain Elämää -biisit. Oasis ja Blur, nekin jotenkuten. Muse, se meinas unohtua. Ja varmaan moni muukin unohtui kun en jaksa enää miettiä koska ketä vittua edes kiinnostaa mitä musiikkia joku tuntematon apina keskustelupalstalla kuuntelee?Itseäni taas ihmetyttää väsähtäneiden kasariäijärokkiyhtyeiden suosio. En osaa nimetä esimerkiksi Mötorheadilta (en jaksa edes tarkastaa oikeinkirjoitusasua) muuta biisiä ace of spadesin lisäksi. Sitten joltakin gunnareilta tulee mieleen pohkisoitettu welcome to the jungle ja terminaattorista tuttu you could be mine. Tylsää mukaäijäilyä viinan ja huumeiden muodossa. Vittu. Ketkä oman elämänsä jerekaralahdet näitä jaksaa enää kuunnella? Rock and roll. Vittu. Äijätouhua.
Kaltaiseni intellektuelli kuuntelee tietenkin pääasiassa Pink Floydia, The Smithsia, David Bowieta ja CMX:ää. Niin ja Coldplayta, varsinkin suihkussa. En ymmärrä niitä, jotka kuuntelevat Axel Rosen (en jaksa taaskaan tarkastaa kirjoitusasua) typerää rääkymistä vaikkapa Morrisseyn sulosointujen sijaan.
Hyvä maku, mutta kyllä noi alemmat kappaleet kuuluu porukkaan. Sää et oo sisäistäny kaikkee, vaikka ehkä viisas oletkin.Minä kuuntelen Blink 182 ja Apulantaa ja Coldplaytä. Ja koska olen niin moninkertainen Vuoden Jatkoaikalainen etten enää edes muista oliko niitä viisi vai kuusi, ja Mensa-kerhossa, niin Blink 182, Apulanta ja Coldplay on viisaiden ja menestyneiden musiikkia. Offspring ja Green Day ja Foo Fighters myös kuuluu siihen ryhmään, ja Tehosekoitin, ja monet Vain Elämää -biisit. Oasis ja Blur, nekin jotenkuten. Muse, se meinas unohtua. Ja varmaan moni muukin unohtui kun en jaksa enää miettiä koska ketä vittua edes kiinnostaa mitä musiikkia joku tuntematon apina keskustelupalstalla kuuntelee?
Mutta AC/DCt ja Metallicat ja muut jerekaralahtijutut ei kuulu. Ne on niitä semmosia sopulijuttuja, vai oliko ne niiden jotka runkkaa, käy sitten suihkussa ja sitten vasta itkevät, eikä kaikkea yhtä aikaa? No jotain pahvikuuppia kuitenkin.
Minä kun luulin että siinä olisi videota siitä, kuinka makkaraa valmistetaan. Noh, olen itse sitä nähnyt ja kyllä makkara vielä maistuu. En nyt kyllä tiedä kuka olisi niin ääliö, että luulisi makkaran olevan joku terveysruoka missään tilanteessa.Tämän luettuasi et enää halua syödä makkaraa- oli Iltalehden otsikko.
No luin artikkelin ja haluan edelleen syödä makkaraa. Kyllä minä tiedän että prosessoitu lihatuote on syöpäriski. Ja makkaroissa on liikaa suolaa, rasvaa ja nitriittiä. Silti se ei estä minua satunnaisesti hyödyntämästä makkaraa meidän ruokavaliossa. Se kun on niin hyvää. Hittoon jotkut syöpäriskit kun eletään elämää...
Tämän luettuasi et enää halua syödä makkaraa
Makkarat kannattaisi vaihtaa terveellisempiin vaihtoehtoihin ja syödä makkaraa vain harvoin. Erityisesti kolme asiaa tekee makkarasta terveydelle vaarallisen ruuan.www.iltalehti.fi
Pari hyvää tuttua on ollut makkaratehtaalla töissä. Söivät kyllä makkaraa, ja parasta se kuulemma oli juuri tehtaan uunista otettuna, lämpimänä.Tämän luettuasi et enää halua syödä makkaraa- oli Iltalehden otsikko.
No luin artikkelin ja haluan edelleen syödä makkaraa. Kyllä minä tiedän että prosessoitu lihatuote on syöpäriski. Ja makkaroissa on liikaa suolaa, rasvaa ja nitriittiä. Silti se ei estä minua satunnaisesti hyödyntämästä makkaraa meidän ruokavaliossa. Se kun on niin hyvää. Hittoon jotkut syöpäriskit kun eletään elämää...
Tämän luettuasi et enää halua syödä makkaraa
Makkarat kannattaisi vaihtaa terveellisempiin vaihtoehtoihin ja syödä makkaraa vain harvoin. Erityisesti kolme asiaa tekee makkarasta terveydelle vaarallisen ruuan.www.iltalehti.fi
Mä olin nuorena miehenä pari kesää tekemässä sitä massaa mistä se itse makkaran ”liha” tehdään.Pari hyvää tuttua on ollut makkaratehtaalla töissä. Söivät kyllä makkaraa, ja parasta se kuulemma oli juuri tehtaan uunista otettuna, lämpimänä.
Maksamakkara oli ainoa työpaikassaan valmistettu tuote, jota eivät itse syöneet.
Aivan varmasti monikin kokisi makkaran terveellisenä sen ollessa elinehto. No minä ainakin.En nyt kyllä tiedä kuka olisi niin ääliö, että luulisi makkaran olevan joku terveysruoka missään tilanteessa.
Jenkeissähän on ihan perus aamupala pannareita tai vohveleita vaahterasiirapilla. Ei kyllä aukene. Aamupala on päivän tärkein ateria ja sen pitää olla terveellinen. Itse vedän yleensä leipää ja (makeuttamatonta) jogurttia mehun kera.Miten joku voi syödä hemmetisti makeaa aamupalaks. Siis ihan aikuiset. Tässä taas kun kattonu tän lomareissun ajan aamiaisilla, kun jotkut lataa jotain muffinsseja tai donitseja lautaselle, ja toki vähän marmelaadia ja kuppi kaakaota kylkeen, niin mistä kumpuaa se makunystyrä joka haluaa noita heräämisen jälkeen. Ihmettelen isosti, mutta mitä nyt ei sitten välillä ihmettelis :)
Jenkeissähän on ihan perus aamupala pannareita tai vohveleita vaahterasiirapilla. Ei kyllä aukene. Aamupala on päivän tärkein ateria ja sen pitää olla terveellinen. Itse vedän yleensä leipää ja (makeuttamatonta) jogurttia mehun kera.
Joo niin me tehdään. Minä en syö lainkaan aamupalaa.ihmiset elää usein ihan väärin :D
Sama täällä. Aamupalani on kaksi isoa kuppia kahvia.Joo niin me tehdään. Minä en syö lainkaan aamupalaa.