Once you go black, you never go back!Jep ja mielestäni se on todella hyvä. Käytän sitä myös päivisin.
Once you go black, you never go back!Jep ja mielestäni se on todella hyvä. Käytän sitä myös päivisin.
Onkohan kaikkialla kunnon kesäuunojen kentälliset hommissa, vai mikä tää jatkuva metallipalojen keissi oikeen on.
Eikun kaikki Suomen makaroonit tulevat yhdeltä ja samalta linjalta, jossa oli hajonnut jokin kuljetin ja siivuttanut metallibiittejä pitkin linjastoa pidemmän aikaa. Jossakin oli jo, että kotimaisista pastatuotteista voi tulla tilapäisesti pulaa kun kuukauden verran tuotantoa on poissa pelistä.
No kerro ihmeessä, että mihin se nyt sitten on menossa?Metsähallitus linjaa: Jokamiehenoikeuksista käytetään jatkossa sukupuolineutraalia termiä
Iltasanomien uutinen.
Mää jaksan edelleen ihmetellä tätä mihin nykymaailma on menossa.
No kerro ihmeessä, että mihin se nyt sitten on menossa?
Ei mun mielestä oikeen mitään, mutta ei tossa uudessakaan ole mitään moitittavaa.Alamäkeen. Mitä vikaa oli tuossa vanhassa termissä?
Ei mun mielestä oikeen mitään, mutta ei tossa uudessakaan ole mitään moitittavaa.
Muutosko se ongelma on? Maailma kehittyy eskoseni.Ei sinänsä, mutta miksi muuttaa toimiva ja selkeä systeemi?
Muutosko se ongelma on? Maailma kehittyy eskoseni.
Ja mä ihmettelen vissiin sit sun ihmetystä. Nää on näitä.Kehittyy ja sitä suuntaa ihmettelen ;-)
Mä ihmettelen sitä, että kuinka monet pullakahvit on jouduttu juomaan, että on saatu tuo nimi keksittyä ja muutettua.
Pahoin pelkään, että juuri näin tässä(kin) on päässyt käymään. Voi tietysti olla, että metsähallituksen HR on ideoinut hassun hauskan nimikilpailun tästä ja kilpailun voittaja on saanut palkinnoksi kahvipaketin. Parempi vaihtoehto olisi tämä jälkimmäinen, koska silloin konsultti joutuisi miettimään taas jälleen kerran, että pitäisikö sitä mennä ihan oikeisiin töihin?Tarkoittanet, kuinka paljon konsultit saivat rahaa tästä.
Aika sukupuolittunut sanonta. Paheksun.Maailma kehittyy eskoseni.
No siinähän paheksut, en voi auttaa.Aika sukupuolittunut sanonta. Paheksun.
Olisi pitänyt ottaa kuvakaappaus siltä kerralta, kun oli puettu Harry Potterin Dobby-tontuksi. Oli varmaan jonkun puvustajan "hauska" läppä.YLEn - myös Maikkarin - meteorologit puetaan yleensä huolellisesti. Asut ovat suht. tyylikkäitä ja väriyhdistelmät kohdallaan.
Siksi ihmettelen, miksi on yksi poikkeus: Ylen Nina Karusto on puettu kammottaviin väriyhdistelmiin ja usein myös mahdollisimman epämuodikkaasti.
Pakko olla oma halu takana, syystä tai toisesta.
Eihän Dobbylla ole muuta päällä kuin paskainen tyynyliina. Mielenkiintoista.Olisi pitänyt ottaa kuvakaappaus siltä kerralta, kun oli puettu Harry Potterin Dobby-tontuksi. Oli varmaan jonkun puvustajan "hauska" läppä.
Niinno saman värinen harmaa polvipituinen mekko ilman mitään yksityiskohtia oli päällä, ei sentään tyynyliina.Eihän Dobbylla ole muuta päällä kuin paskainen tyynyliina. Mielenkiintoista.
Loirin näyttelijä pieksi Jukka Puotilan näyttelemän Peter von Baghin kuin Vesku Frederikin konsanaan, hämmentävä suoritus.Ihmettelen suuresti, miten ihmeessä edesmennyt Vesa-Matti Loiri voi näytellä itse itseään Ylen tämän kesän musiikkidraamassa.
Ei se nimittäin äänen perusteella voi kukaan muukaan olla…