Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Naapuri on Rostenilla duunissa. Heillä ei kuulemma valmisteta berliininmunkkeja.Ostin Rostenin berliininmunkkeja, mutta paketissa lukee "piispanmunkki".
Naapuri on Rostenilla duunissa. Heillä ei kuulemma valmisteta berliininmunkkeja.Ostin Rostenin berliininmunkkeja, mutta paketissa lukee "piispanmunkki".
Ostin Rostenin berliininmunkkeja, mutta paketissa lukee "piispanmunkki".
Onko vaaleanpunainen päältä? Jos on, se on berliininmunkki.Ostin Rostenin berliininmunkkeja, mutta paketissa lukee "piispanmunkki".
On ihan perus berliininmunkki, mutta pakkauksessa lukee Piispanmunkki ja on Turun Tuomiokirkon kuva. Ja ihan Espoossa ostettu K-Supermarketista.Onko vaaleanpunainen päältä? Jos on, se on berliininmunkki.
On ihan perus berliininmunkki, mutta pakkauksessa lukee Piispanmunkki ja on Turun Tuomiokirkon kuva. Ja ihan Espoossa ostettu K-Supermarketista.
Itse kutsun sitä täällä Porissa transvestiittitortuksi.Piispanmunkissa ei ole mitään ihmeteltävää. Siinä sen sijaan on, että Porissa mokkapalat ovat kuulemma masaliisoja..
En syö kumpiakaan. Syön vain suklaaneliöitä. Senkin kerettiläiset.Porissa mokkapalat ovat kuulemma masaliisoja..
Minä leikkaan ne neliöt kahdeksi kolmioksi.En syö kumpiakaan. Syön vain suklaaneliöitä. Senkin kerettiläiset.
Kun yksi pala ei riitä…Minä leikkaan ne neliöt kahdeksi kolmioksi.
Taas olis Freudilla asiaa...Itse kutsun sitä täällä Porissa transvestiittitortuksi.
No mutta jos mä katselen sitä kirkkoa sieltä ojan toiselta puolelta, niin missä se kirkko silloin on? Ei ainakaan samalla puolella.Kyllä. Näin Turussa. Ja "tois puol jokkee" on selvä juttu, siinä ei ole mitään ihmettelemistä. Toinen puoli on se puoli, missä tuomiokirkko ei ole.
No mutta jos mä katselen sitä kirkkoa sieltä ojan toiselta puolelta, niin missä se kirkko silloin on? Ei ainakaan samalla puolella.
Syökö aikuiset heterot jotain sokerisia munkkeja? En ymmärrä.
Lupaan hyppiä, pomppia, huutaa ja kirkua (jos ääni kestää) sekä tehdä kuperkeikan ja kärrynpyörän jos voitan huomenna 96 000 000 € Eurojackpotista.Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka alkavat iloisesti yllättyessään hyppiä, kirkua ja huutaa?
Meillä telkkarista tulee paljon tosi-tv:tä (vaimo tykkää). Oletan kuitenkin, että kirkuminen kuuluu ohjelmaformaattiin.
Jotakin tommosta itsekin voisin harkita...Lupaan hyppiä, pomppia, huutaa ja kirkua (jos ääni kestää) sekä tehdä kuperkeikan ja kärrynpyörän jos voitan huomenna 96 000 000 € Eurojackpotista.
Onko oikeasti olemassa ihmisiä, jotka alkavat iloisesti yllättyessään hyppiä, kirkua ja huutaa?
Meillä telkkarista tulee paljon tosi-tv:tä (vaimo tykkää). Oletan kuitenkin, että kirkuminen kuuluu ohjelmaformaattiin.
En minäkään, mutta näköjään vaimo tykkää sellaisia ihmisiä katsella ja kuunnella. Telkkarin välityksellä siis.En kyllä kauhean kauan jaksaisi katsella ja kuunnella hyppivää ja kirkuvaa vaimoa.
En ymmärrä, miten joku kuvitteli, että vaimosi hyppisi ja kirkuisi tosi-TV:tä katsoessaan.En minäkään, mutta näköjään vaimo tykkää sellaisia ihmisiä katsella ja kuunnella. Telkkarin välityksellä siis.
Yleensä jääkiekko televisiosta katsottuna on aiheuttanut mainittuja pakkoliikkeitä, joskus nuorenpana minullekin......
Ei se sentään mitään urheilun seuraamista ole, joka joskus saattaa saada aikaan hyppimistä, huutoa, kiroilua ja äänekästä kiljumista.