Masa Niemen inkarnaatio.Kuka vittu on Gettomasa?
Kuulemma Jyväskylästä. Varmaan Nykäsen heikommista olosuhteista lähtöisin oleva serkkupoikaKuka vittu on Gettomasa?
Kuka vittu on Gettomasa?
No, suomennettunahan tuo on "Juutalaiskorttelimasa" tai "köyhälistökorttelimasa" - ei tainnut olla tällä(-kään) wannabe_2pac:lla käsitystä nimensä alkuperästä.Kuka vittu on Gettomasa?
Se on Markkasen Laurin katukoriskaveri.Kuulemma Jyväskylästä. Varmaan Nykäsen heikommista olosuhteista lähtöisin oleva serkkupoika
@vilperi lataa puhelimellesi pankkisi appi, esim. Nordea Wallet. Voisi auttaa sinua seuraamaan mihin se raha menee.
Eihän tuota jatkuvasti tarvi tehdä. Jos ei pankin apissa ole erittelyä tai löydä sitä niin yhden kk ajan jokainen osto heti oston jälkeen kännykän muistiinpano appiin. Siitä sitten kuun lopussa laskemaan. 16.11 kahvi 2€, lounas 11,5 jne.Tokihan minulta jo Osuuspankin mobiilipankki-sovellus löytyykin mutta voi olla että en osaa vielä sen sisältämiä kaikkia ominaisuuksia käyttää?
Lähinnä käsin meinasin kuun lopussa laskea mihin sitä rahaa on mennyt suurinpiirtein. Toki pitäisi säilyttää kaikki kauppojen kuitit jos haluaisi tehdä tarkemman laskelman. Olisihan se toki hienoa jos tuon laskelman voisi tehdä jollain hienolla ohjelmalla.
Vissiin. Kyllähän se mikä liä halloweenikin kestää viikon ja nykyään joulu pari kuukautta.Black Friday. Alkaa edeltävän viikon torstaina? Onko tää se maanantain ja sunnuntain välinen yö?
Joo paikallislehdessä oli jo juttuja jostain joulunavaustapahtumista. En lukenut niin en tiedä oliko ne jo vai vasta tulossa.Vissiin. Kyllähän se mikä liä halloweenikin kestää viikon ja nykyään joulu pari kuukautta.
Puhetyöläisiä?Joko se selvisi, että ketäs vittuja ne gettomasat, gasellit, seeprat, tööttimörköt ja joustavat on?
Mua naurattaa aina kun meen tohon lähiostarille. Siinä yhessä trendikahvilassa on näitä helvetin läppäripellejä aina. Tekis aina miäli tilata siitä se kympin kahvi ja "vahingossa" läikyttää se tommosen helvetin huamiohuaran näppikselle. Kenelle tulee miäleen että kun mulla on nyt "töitä" joita teen tällä läppärillä, niin otampa tän nyt kainaloon ja meen ostarin juppikahvilaan jossa on hälinää ja hulinaa enkä voi oikeen keskittyä. Mutta täälä kotona kukaan ei huamaa mua. Eihän se käy. Sitte se palaa viä ostarin pihalta takasin ku se unohti neulehuivinsa ja muotirillit himaan.Istun sairaalan labran odotustilassa. Niin täällä joku puupää tekee läppärillä töitä silleen että on palaverissa eikä käytä kuulokkeita. Eli nyt koko odotustila kuuntelee miten on asiakkaat tarttuneet tarjouksiin ja paljon on supportissa tikettejä auki. Eikä edes ole ihan hiljaisella toi sen kaiutin. Pitääkin kuunnella että saisiko tästä selville firmankin.
Mutta ihmettelen millaisia uunoja sitä täällä pyöriikin.
Ensinnäkin se on Saukkosen selostamissa otteluissa sama kuin lätkämatsin kuuluttaja sanoisi "kolmannen erän peliaikaa jäljellä kaksi minuuttia". Eli sanoo sen vittu joka ikisessä pelissä.Sitä mä ihmettelen että mitä tarkoittaa tuo Saukkosen mainitsema "pelimiehen kymppi" kun pelataan kolmannen erän jälkimmäistä puolikasta.
Siltä on kuulemma levy tulossa piakkoin. Tai siis on ehkä jo tullutkin. Keikkaa pukkaa myös. Livebändin kanssa.Kuka vittu on Gettomasa?
Halonhakkuseen - ensi vuonnakin on kuulema talvi - ja tyhmien piilosanojen keksimiseen. Sitten jotain muutakin sälää, mutta sitähän ne viikot ovat.Joks tänään on perjantai? Mihin tämä viikko taas meni...
Voisihan tuota halkoja hakata. Ei kyllä ole kovin tarvetta kun kaukolämpö tuo lämpöä asuntoon. On minulla kyllä takka, mutta käytän sitä lähinnä pahvien polttamiseen kun en viitsi kuskata niitä kierrätyspisteelle.Halonhakkuseen - ensi vuonnakin on kuulema talvi - ja tyhmien piilosanojen keksimiseen. Sitten jotain muutakin sälää, mutta sitähän ne viikot ovat.