Kyllä välillä ihmetyttää että mihin ne minun rahat oikein menee. Kun aina kun nostan välitystililtä käyttötililleni rahaa niin on toiveissani että nyt on rahaa vaikka johonkin konsertti-, teatterilippuunkin niin ei kuitenkaan ole vaan paskan marjat. Nopeasti saa huomata että sillä kertaa nostetut rahat hupenivat jo muuhun kuten ihan elämiseen (huom. meillä siis sopimus että rahaa välitystililtä maksetaan käyttötililleni tarpeen mukaan, ja välitystilille jäävät rahat pysyvät muuten siellä)
Onko minun laskut ja budjetit aina väärin? Pitäisikö rahaa nostaakin enemmän? Kyllä minulla siellä välitystilillä jonkin verran säästöjä on mutta ei niitäkään raaskisi niin vain käyttää kun lisää säästöjä ei kai tällä hetkellä niin vain tule.
Ei mutta, kyllähän eläminen ja ruoka maksaakin nykyään aika paljon. Ruoka on kallista nykyään. Ei sitä siis niin paljoa ihmetellä tarvitsekaan mihin ne rahat menee. Ja kun joskus tulee käytettyä vielä kaiken lisäksi rahaa miettimättä käyttötarkoitusta juuri enempää. Äskenkin kävin Hesburgerissa syömässä vaikka kotona olisi voinut keittää puuroa.
Mutta ehkä tätä omaa rahan käyttöä voisi tarkemmin laskea ja tilastoida. Vaikka toisaalta, on nuo osa lipuistakin aika kalliita. Jonnekin konserttiinkin voi lippu maksaa jotain 45 euroa.