Mainos

Ihmettelyketju

• 6 483 451
  • 39 082

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko nykyään toimittajilla kiire tunkea juttua eetteriin niin kova, ettei edes ehdi tarkistaa onko mitään järkeä mitä kirjoitetaan? Tämähän ei tietenkään ole ainoa, mutta tuli tästä nyt vaan mieleen.

"JOKERIT Hockey Club oy siirtyy täysin Jari Kurrin omistukseen, kun Jokerit Kurrin ostaneet Norils Nickel Harjavallan ulos seuran omistuksesta." HS

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onko nykyään toimittajilla kiire tunkea juttua eetteriin niin kova, ettei edes ehdi tarkistaa onko mitään järkeä mitä kirjoitetaan? Tämähän ei tietenkään ole ainoa, mutta tuli tästä nyt vaan mieleen.

"JOKERIT Hockey Club oy siirtyy täysin Jari Kurrin omistukseen, kun Jokerit Kurrin ostaneet Norils Nickel Harjavallan ulos seuran omistuksesta." HS
Käyty Tamin kirjoituskoulutuksessa.

Undrafted

Jäsen
Katselin hotellia tulevien treenileirien yhteyteen. 150-180 euroa per yö niinkin hohdokkaissa paikoissa kuin Kotka ja Lappeenranta. Ei tämä kauheasti innosti matkailemaan kotimaassa. Verrokiksi laskin polttoainekuluja ja normileirilta ajelen kotiin. Kisaviikonloppuna sitten täytyy hakea majoitusta, kun pitkä päivä kaikkiaan muutenkin. Kotimainen kulutus on kansantaloudelle tärkeää. Ihmettelen, että mitähän tässä kaikkiaan oikein käy.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin eilen kaupassa. Sinne oli jo ilmestynyt vappukrääsää ja ilmapalloja (niitä heliumilla täytettyjä). Eikö niiden kanssa nyt olisi voinut odottaa vielä viikonlopun ylitse että pääsiäisestä päästään. Ei vappu mikään joulu sentään ole...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin eilen kaupassa. Sinne oli jo ilmestynyt vappukrääsää ja ilmapalloja (niitä heliumilla täytettyjä). Eikö niiden kanssa nyt olisi voinut odottaa vielä viikonlopun ylitse että pääsiäisestä päästään. Ei vappu mikään joulu sentään ole...
Lappeenrannassa on jo vapun vietto alkanut ja PK-seudulla alkamassa pikkuhiljaa. Eli kyllä se alkaa olemaan jo aika.

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Junassa oli 17-vuotiaaksi itseään mainostanut kaveri, jonka joka toinen sana oli valehtelematta "vittu". Mitäköhän tällaisesta porukasta lopulta tulee.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Junassa oli 17-vuotiaaksi itseään mainostanut kaveri, jonka joka toinen sana oli valehtelematta "vittu". Mitäköhän tällaisesta porukasta lopulta tulee.

Kyllä minä ainakin olin ihan totaaliurpo vielä tuossa iässä ja varmaan vasta kolmenkympin jälkeen pikku hiljaa aikuistuin. Ja ihan hyvä kai tuli, vaikka monen mielestä varmasti myös ei.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä minä ainakin olin ihan totaaliurpo vielä tuossa iässä ja varmaan vasta kolmenkympin jälkeen pikku hiljaa aikuistuin. Ja ihan hyvä kai tuli, vaikka monen mielestä varmasti myös ei.
Mä nyt ainakin toivon että minussa, miksei sinussakin, ole vielä kehitettävää. Jos sukuuni olen tullut, olen hädin tuskin keski-iässä näin vajaa viiskymppisenä. Olisi syytäkin vielä kehittyä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Lappeenrannassa on jo vapun vietto alkanut ja PK-seudulla alkamassa pikkuhiljaa. Eli kyllä se alkaa olemaan jo aika.
Oliko tämä se ikuinen vappu johon viitataan jossain laulussa? Ja mikä on edes ikuinen vappu (joka takapenkil jatkuu)...

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Oliko tämä se ikuinen vappu johon viitataan jossain laulussa? Ja mikä on edes ikuinen vappu (joka takapenkil jatkuu)...
Enpä tiiä, mutta muistan ja epäilen vahvasti, että Heikki Turusen esikoisromaanista "Simpauttaja" tehdyssä elokuvassa ko. Simpauttajan (Ahti Kuoppala) toteamus: "Siellä se on, pojat, ikkuinen Juhannus" Juuli Taivaisen (Leni Katajakoski) hameenalusesta, liittyy vahvasti samaan tematiikkaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei ole se. Viittaus siihen että Lappeenrannassa on Suomen pisimmät vappujuhlinnat, kestävät 30 päivää. Tässähän on wappuradiota ollut jo Otaniemessä esimerkiksi käynnissä ja Lappeenrannassa tietenkin. Tänään alkoi Haaga-Helian opiskelijakunnan Helgan vappu.

Glove

Jäsen
Jatkoaika: "Naisten Liiga ei enää kiinnosta"

Onko se koskaan kiinnostanutkaan n. ketään? Täysin marginaalisarja niin olosuhteiltaan kuin medianäkyvyydeltäänkin.
Ei tuo kyllä mikään yllätys ole. Tarkemmin kun mietin, en tunne ketään, joka seuraisi naisten liigaa aktiivisesti. Itse seuraan niitä muutamia pelaajia, joita olen joskus aikanaan junioreissa valmentanut. Eli näiden pelaajien pelien tulokset ja tilastot. Leijonat.tv:stä en ole seurannut yhtään naisten peliä enkä minäkään siitä ole maksanut mitään sen jälkeen kun se muuttui maksulliseksi.

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, CBJ?
Ei tuo kyllä mikään yllätys ole. Tarkemmin kun mietin, en tunne ketään, joka seuraisi naisten liigaa aktiivisesti. Itse seuraan niitä muutamia pelaajia, joita olen joskus aikanaan junioreissa valmentanut. Eli näiden pelaajien pelien tulokset ja tilastot. Leijonat.tv:stä en ole seurannut yhtään naisten peliä enkä minäkään siitä ole maksanut mitään sen jälkeen kun se muuttui maksulliseksi.
Jäänyt itselläni nyt Leijonatv:n osalta samaan. Ruudun aikana aktiivisesti katsoinkin parin joukkueen pelejä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy