Ihmettelen terveyskeskuksia:
-Ne kitisevät mummot ja papat ei olekaan legendajuttuja. Jos asiakaspalvelutiskillä lukee että 'ota vuoronumero', se myöskin tarkoittaa sitä että siihen jonoon ei vaan tungeta pikaisesti hoitamaan sitä ja tätä. Myös itseäni vituttaa kohtuuttomasti venailla vuoroaan lääkärille aivan tajuttomia aikoja välillä, mutta en silti mene tunkemaan muiden vuorolla hoitohuoneisiin tivaamaan koskas se mun vuoro on. Vika ei ole henkilökunnassa vaan sen tarpeen armottomassa aliarvioinnissa.
-Täytyykö niissä terveyskeskuksissa olla se helvetin ilmoittautumisluukku siinä koko kansan keskellä ja sen hoitajanaisen udella kaikki mahdollinen vaivasta, niin että varmasti kuulee että naapurin Ekin peräsuoli on jumissa tms.?? Joskus vielä sanon jotain aivan käsittämätöntä syyksi siinä tiskillä ihan vain piruuttani koska ihmisen yksityisyyssuoja on siinä olematon, varsinkin kun tiskihenkilö kyselee sellaisia asioita jotka voisi ihan hyvin vasta hoitaa lääkärin tms kanssa.
-Miksi pienemmässä kaupungissa ollaan kitsaampia niiden helvetin sairastodistuksien kanssa? Eikai se niitä myöntäviltä ole pois? Helvetin hienoa jossain flunssassa tai vastaavassa tulla seuraavana päivänä vetämään sama rundi vaikka oikeasti tekisi mieli olla sängyn pohjalla. "Annan nyt päivän ja katsotaan sitten" ¤ttu kun pääsisi niille samanlailla tunkemaan mutkia matkaan kun ovat kipeitä, ei varmaan hymyilyttäisi.
-Kuinka kauan noi asiakastiedot säilyy terveyskeskuksen koneilla? Varmaan loputtomiin, tuli vaan mieleen että taannoisen työpaikan tylsyyden vuoksi voisi sen ajan sairashistoriaa katsomalla luulla että olisin ollut elävä keskussairaala. Satuinpa vaan huomaamaan kun näin hoitajan koneelta jotain vanhoja juttuja jotka oli vielä hienosti (ilmeisesti tapa?) kirjoitettu sellaiseen tarinamuotoon.
"Ei ihmekään että henkilö X kuoli siihen äkilliseen aivoinfarktiin kun sairasteli kokoajan, case closed."
-Ne kitisevät mummot ja papat ei olekaan legendajuttuja. Jos asiakaspalvelutiskillä lukee että 'ota vuoronumero', se myöskin tarkoittaa sitä että siihen jonoon ei vaan tungeta pikaisesti hoitamaan sitä ja tätä. Myös itseäni vituttaa kohtuuttomasti venailla vuoroaan lääkärille aivan tajuttomia aikoja välillä, mutta en silti mene tunkemaan muiden vuorolla hoitohuoneisiin tivaamaan koskas se mun vuoro on. Vika ei ole henkilökunnassa vaan sen tarpeen armottomassa aliarvioinnissa.
-Täytyykö niissä terveyskeskuksissa olla se helvetin ilmoittautumisluukku siinä koko kansan keskellä ja sen hoitajanaisen udella kaikki mahdollinen vaivasta, niin että varmasti kuulee että naapurin Ekin peräsuoli on jumissa tms.?? Joskus vielä sanon jotain aivan käsittämätöntä syyksi siinä tiskillä ihan vain piruuttani koska ihmisen yksityisyyssuoja on siinä olematon, varsinkin kun tiskihenkilö kyselee sellaisia asioita jotka voisi ihan hyvin vasta hoitaa lääkärin tms kanssa.
-Miksi pienemmässä kaupungissa ollaan kitsaampia niiden helvetin sairastodistuksien kanssa? Eikai se niitä myöntäviltä ole pois? Helvetin hienoa jossain flunssassa tai vastaavassa tulla seuraavana päivänä vetämään sama rundi vaikka oikeasti tekisi mieli olla sängyn pohjalla. "Annan nyt päivän ja katsotaan sitten" ¤ttu kun pääsisi niille samanlailla tunkemaan mutkia matkaan kun ovat kipeitä, ei varmaan hymyilyttäisi.
-Kuinka kauan noi asiakastiedot säilyy terveyskeskuksen koneilla? Varmaan loputtomiin, tuli vaan mieleen että taannoisen työpaikan tylsyyden vuoksi voisi sen ajan sairashistoriaa katsomalla luulla että olisin ollut elävä keskussairaala. Satuinpa vaan huomaamaan kun näin hoitajan koneelta jotain vanhoja juttuja jotka oli vielä hienosti (ilmeisesti tapa?) kirjoitettu sellaiseen tarinamuotoon.
"Ei ihmekään että henkilö X kuoli siihen äkilliseen aivoinfarktiin kun sairasteli kokoajan, case closed."