Ihmetyttää tuo oma muisti, siis muistamattomuus. No on mulla melko tuore diagnoosi, jossa yhtenä oireena voi olla muistiasiat. ja juopottelinkin toisinaan. No kerronpas..
Lähdin fillaroimaan kaupoile. Yhdessä kaupassa en muistanyt, että laitoin aurinkolasit lippiksen päälle. Tietty poistin lippiksen, kun oli lämmin päässä pyöräilystä. lasit lensi lattialle.
Kassalla ei lähimaksu toiminut, ja laitoin pin lukua. Se meni väärin, ja taas uudelleen väärin. Mielestäni laitoin oikean luvun. No onneksi oli käteistä, jolla maksoin.
Toiseeen kauppaan mennessä sisälle, olin laittanut lippiksen ostosreppuun. Kaupasta ulostauduttuani etsin lippistäni. Ei löytynyt mistään. Tongin reppua parikin kertaa, ja jupisin itsekseni. Olin jo palaamassa kauppaan etsimään lippistäni. Katsoin 3 kerran reppuun, ja siellähän se oli, sisä sivutaskussa, jonne en yleensä laita.
No pääsin kotiin.. Ostin siis kaupasta myös lihatuotteita, kun sitä ei kaapissani "muka" ollut. No oli sitäkin. Yksi avaamaton pakkaus, ja yksi valmistettu jämä.
Onko sulla joskus moisia muistijuttuja?