vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Onkos koronat nyt ohi, kun tänään joutui pitkästä aikaa seisomaan bussissa?
Onkos koronat nyt ohi, kun tänään joutui pitkästä aikaa seisomaan bussissa?
Ei kai Korona stondikseen vaikuta?
Toivottavasti on tarpeeksi pitkä väli.Ei toki, mutta se pitää heti laittaa turvaväliin
Uotinen käyttää samuraimiekan tuppea.Toivottavasti on tarpeeksi pitkä väli.
Kaiken sinäkin muistat.Uotinen käyttää samuraimiekan tuppea.
Mieleenpainuvat kyllä. Luotaantyöntävät unohdan. Eiku...Kaiken sinäkin muistat.
Mieleenpainuvat kyllä. Luotaantyöntävät unohdan. Eiku...
Nimimerkki @mailanmittaaja ja Jorma. Tirsk.Tässä taitaa kyse olla ennemminkin väliinputoajista
Nimimerkki @mailanmittaaja ja Jorma. Tirsk.
Edellinen koira, joka perheellä oli, oli kanssa sekarotuinen tahvo. 20 euroa siitä maksettiin. Sen hengitys haisi aivan lihapullille, kun se haettiin himaan, niitä kun sille oltiin koko pentuaika syötetty. Ja taisipa koiran isä ja äiti oli sisaruksiakin keskenään. Aivan loistava koira siitä tuli silti ja lähes 13 vuotta täällä maanpäällä tallusteli menemään. Eihän koiran arvoa rahassa mitata, mutta tuli uskollinen ja paras ystävä 20 eurolla. Halvalla päästiin jos nykyään pitää ruveta useita satasia pulittamaan hurtasta.Itellä ollu lähes aina sekarotunen koira ja maksimissaan on maksettu jotain 100€...
Tuo äänikirja on vaan jotenkin käytännöllisempi vaihtoehto lenkillä tai autoa ajaessa.
Kulttuuriosio onkin ihan turha. Kalevan myyjät lopetti soittamasta minulle kun sanoin, että tilaan lehden jos saan siitä vaan urheilusivut ja sarjakuvat.Tykkään tässä yhteydessä ilmaisusta "jotenkin käytännöllisempi".
On se käytännöllisempi, mutta ei yhtä cool. Coolit jätkää lukee aamulenkillä päivän hesarin. Paitsi kulttuuriosiota.
Tony Melendez says noooooo...Omissa käsissä nää hommat on.
Ihmetyttää ihmiset jotka valittavat ja valittavat, mutta eivät tee asioille mitään. "Vituttaa duuni", "vituttaa parisuhde", "vituttaa rahattomuus" jne... tehkää asioille jotain, älkääkö valittako. Omissa käsissä nää hommat on.
Bongasin Facebookista että tänään on kansainvälinen hampurilaispäivä. Oikeasti kuka näitä keksii?
Mulle tulee mieleen ekana Texas, Yhdysvallat.Jotenkin toivois, että ranskalaiset
Bongasin Facebookista että tänään on kansainvälinen hampurilaispäivä. Oikeasti kuka näitä keksii?
Mulle tulee mieleen ekana Texas, Yhdysvallat.Jotenkin toivois, että ranskalaiset
Jotenkin toivois, että ranskalaiset
Tattis! Enpä tajunnut etsiä noin kaukaa, kun muistelin että vastahan siellä oli jotain höpinää. Ja haullakaan ei löytynyt. No, nyt on hyvä taas hengittää.Autoiluketju
Aika surullista, jos aikuisen miehen itsetunto on kiinni siitä, että voi ajaa muuta liikennettä lujempaa ja siis todennäköisesti ylinopeutta. Mistäs tällaisen päätelmän teet? Taisin osua arkaan paikkaan? Ja anna mä arvaan: se kahvi on vielä vaaleapaahtoista eikö niin? Vakavasti sanottuna en...keskustelu.jatkoaika.com
Tosaa. @Ishmael
Voi sinua. Siehän tykkäät viinasta ja viikonlopuista? Joko kroppa kanittaa?Mitenhän jengi aina uskaltaa viettää viikonloppuja. Onhan se kuitenkin yks pelottavimmista asioista mitä on.
Mie olen näköjään Niilo.Mikä olisi nimesi, jos olisit syntynyt 100 vuotta sitten
Jos jonkun nimi on Kalle ja syntynyt 1975, niin mistä ne voi tietää, että sen vanhemmat olisi nimennyt sen Johannekseksi, jos olisi syntynyt 100 vuotta sitten.