Minä kyllä tykkään enemmän Smithin soittotyylistä. 80-luvun levyiltä jätkien soolot on helppo erottaa toisistaan: Murray vetää enemmän tilulilua ja nopeasti, Smith soittaa melodisemmin ja ”70-luvun tyylillä”. Hieno kitaristiparivaljakko kuitenkin. Ei tietenkään Youngin veljesten telepatiaan ylletä, mutta lähelle Gorhamia ja Robertsonia ainakin. Ehkä yhtä kovia kuin Tipton ja Downing.Höh, mitenhän on jossain kohtaa mennyt henkilöt ristiin, oon aina pitänyt Iron Maidenin kitaristeista lahjakkaimpana ja parhaimpana Adrian Smithiä, kenties kun hänen esiintymistyylinsä ja asunsa on vähän semmoinen "rokimpi" kun Dave Murraylla mutta se onkin Dave näistä kahdesta joka on Hall of Fame muusikoita ja valittu Ison-Britannian parhaaksi kitaristiksi uskomattomat yhdeksän kertaa.
Kannattaa jättää väliin. Tulee turhaan, huono fiilis. Siellä on monella ainoastaan tarkoitus *ittuilla ja loukata.En tiedä miksi luen noita iltapulujen uutisten kommentointeja. Tuntuu että porukka menee kyynisemmäksi ja juntimmaksi päivä päivältä. Huh huh, oikein pahaa tekee.
Ja miksi pottuja myydään kahden kilon pusseissa? Yksin elävälle aika iso satsi ja osa ehtii yleensä mennä jo pilalle ennen kuin saa pussillisen syötyä. Isommissa marketeissa toki on ihan irtopottujakin saatavilla, jos ei korona ole kieltänyt sitäkin? Mutta lähimpäänkin on matkaa jonkin verran. Kun on auto rikki ja pyöräkin on rikki niin ei oikein houkuta kävellä sitä matkaa mitä siitä kertyy. Pska.Anteeksi maalaisuuteni, mutta minkä takia kaupat myy perunat astioissa / pusseissa jossa perunat altistuu valolle? Nyt olisi Keskusta puolueella näytön paikka hoitaa peruna-asia EU-tasolla aina direktiiviksi asti. Kenttä ja Väyrynen on tämän takana.
Sepä se, niitä saa isommasta kaupasta. Lähikaupassa on vain kahden kilon pusseja. Ja isompiin tulee matkaa.@Glove saa pottuja ihan kilonkin pusseissa, vaihtoehtojakin tais olla pari-kolme erilaista. Just kävin ostamassa sellaisen tosta lähikaupasta. Toki irtopottujakin olis ollut, eikä kyseessä ole mikään Prisma/Cittari.
Tämä on käynyt minullekkin ja vielä pariin kertaan. Onneksi ei ole tulleet hampaat vielä läpi huulesta.Jatketaan ihmettelyä, Miten voi lyödä itseään tennismailalla suuhun? Tänään avattiin tenniskausi ja pelit kulkikin ihan kivasti siihen asti kun löin vähän lähelle tulleesta pallosta ohi ja suoraan itseäni alahuuleen. Onneksi hampaat säilyivät ehjänä, mutta aikamoinen lovi alahuulessa kun hammas puhkaisi sen.
No nyt kun tutkisin tarkemmin niin huomasin että hammas oli lävistänyt ihon huulen alta. Pikku reikä mutta kivasti suhisee ilma sieltä läpi.Tämä on käynyt minullekkin ja vielä pariin kertaan. Onneksi ei ole tulleet hampaat vielä läpi huulesta.
Jatketaan ihmettelyä, Miten voi lyödä itseään tennismailalla suuhun? Tänään avattiin tenniskausi ja pelit kulkikin ihan kivasti siihen asti kun löin vähän lähelle tulleesta pallosta ohi ja suoraan itseäni alahuuleen. Onneksi hampaat säilyivät ehjänä, mutta aikamoinen lovi alahuulessa kun hammas puhkaisi sen.
Onko muuten mukamas kössiamatööriä olemassa jolle ei ole pallo tullut pallojen luo, eli pähkinöille ja kipiästi...?Squash-pallolla olen myös onnistunut itseäni kilauttamaan nuppiin. Se vain ei juuri satu, toisin kuin se kun pelikaveri sen takakentältä palauttaa suoraan selkään tai takareiteen. Jää sellainen kiva mustelma viikoksi.
Onko muuten mukamas kössiamatööriä olemassa jolle ei ole pallo tullut pallojen luo, eli pähkinöille ja kipiästi...?
Käy ihmeessä. Minäkin kävin siellä joskus alle kymmenen ikäisenä. Rannalla oli kiva uida ja leikkiä serkkupojan kanssa.@HPL76 ihmettelen tässä, että pitäisköhän mun aikuisten oikeesti, joskus käydä Romaniassa? Mitäs sanot..? Missä siellä, en tiedä. No ei vielä ole top-10 kohteena, mutta nuokin listat muuttuu, kun huomaan hyviä syitä matkustaa kohteeseen.
Kiitos kommentista. Kyllä tuo vois olla ok juttu, joskus.Käy ihmeessä. Minäkin kävin siellä joskus alle kymmenen ikäisenä. Rannalla oli kiva uida ja leikkiä serkkupojan kanssa.
@HPL76 ihmettelen tässä, että pitäisköhän mun aikuisten oikeesti, joskus käydä Romaniassa? Mitäs sanot..? Missä siellä, en tiedä. No ei vielä ole top-10 kohteena, mutta nuokin listat muuttuu, kun huomaan hyviä syitä matkustaa kohteeseen.
Mielestäni maailmanmestarititteliä käytetään myös baseballin puolella, joten ihan mahdollista myös koripallossa. Baseballin tapauksessa saatan tosin sekoittaa world series championship -titteliin. Eihän noi sinänsä varmaan mitään virallisia titteleitä ole, mutta eiköhän kyseessä ole silloin maailman paras ko. lajin seurajoukkue, kun ei sellaisia kilpailevia sarjoja tahdo löytyä. Lätkän puolella ei NHL tosin käytä tuollaista titteliä, mutta se varmaan johtuu suuremmasta kanadalaisten läsnäolosta, joilla ei ole samanlaista maailmannapaisuusajattelua kuin etelänaapureillaan.Netflixin The Last Dance dokkarissa NBAn mestarista puhutaan "World Championshippinä" ja joukkueilla on maailmanmestaruuslippikset ja tarrat lentokoneiden kyljessä. Käytetäänkö tuota vielä ja onko tuo joku virallinen maailmanmestaruus? Voisiko esim tämä F-liiga kutsua itseään maailmanmestaruusliigaksi?
Onko Marko Yrjövuori siis koripallon kaksinkertainen maailmanmestari?
Netflixin The Last Dance dokkarissa NBAn mestarista puhutaan "World Championshippinä" ja joukkueilla on maailmanmestaruuslippikset ja tarrat lentokoneiden kyljessä. Käytetäänkö tuota vielä ja onko tuo joku virallinen maailmanmestaruus? Voisiko esim tämä F-liiga kutsua itseään maailmanmestaruusliigaksi?
Onko Marko Yrjövuori siis koripallon kaksinkertainen maailmanmestari?
Fiksut ovat käyttäneet ignore toimintoa tuohon, kuten muihinkin älyvapaisiin "peleihin"Mitäköhän noi ulkopuoliset mahtaa tuumia kun me musapeliketjun kolme vakiohullua itseni, @Redrose ja @Jyväsjemmari mukaan lukien pommitellaan yhtenään biisejä tuonne ketjuun läpi yön ja pitkälle aamuun :D
Mä en oo oikein ikinä ymmärtänyt/nähnyt tarvetta ignorata ketjuja joita ei tulisi muutenkaan lukeneeksi. Mä jätän sellaiset klikkaamatta ihan silleen että en edes avaa niitä. Ei mua ainakaan otsikot häiritse, vaikkei kiinnostaisikaan.Fiksut ovat käyttäneet ignore toimintoa tuohon, kuten muihinkin älyvapaisiin "peleihin"