Vastaan koska olen alan ammattilainen. Syitä on monia. Liian vanhat laitteet jolloin altaan pohjassa oleva lämmitysvastukset eivät ehkä pelaa kunnolla. Liian vähän vettä lämpöhauteessa. Päällä ei käytetä ns suojakupuja joissa on ottoaukot. Käytetään vain lamppuja ylätasossa, kun ehkä pitäisi olla ns ylhäältä säteilevät lämpölamput. Käytetään liian syvää GN-astiaa jolloin ruokaa mahtuu enemmän = massan jäähtyy, lämmönsiirto massassa alakautta on hitaampaa kuin matalammalla astialla jossa määrällisesti vähemmän ruokaa.
Laiskuus, nuukuus yhdistettynä yhteen tai useampaa yllä mainittuun.
Tarkennetaas vähän tätä. Eli en tokikaan vihaan fantasiaa. En vaan jaksasi itse sivuakaan/minuuttiakaan mörköjä ja menninkäisiä. Mitä tanssiin tulee, niin ei rajoitu pelkästään kilpatanssiin (miten helvetissä siinä voi edes kilpailla...?) vaan ihan kaikkiin. Vittu mitä touhua. Paitsi toki striptease ja sylitanssi. Ne on ihan jees. En tosin oo kovin hyvä kummassakaan. Viälä...Näkemättä paskaa ketjusta siirretty:
Minä ihmettelen sitä, että vaikka johnny vihaa lempiharrastustani eli kilpatanssia ja lempikirjallisuuttani eli fantasiaa, niin silti minusta tuntuu että johnny on hyvä tyyppi.
Ihmettelen miksi tää Kypros on täynnä intialaisia ja pakeja. Ryssiähän täällä piti olla?
Jotain outoa tässä kyllä on. Se oli tiedossa että slobot ostaa Kyproksen passeja rahalla.Cyprus - A perfect destination for Indian tourists
In Greek mythology, Cyprus was the birthplace of Aphrodite, the goddess of beauty and love. So the picturesque island could be a perfect wedding destination for Indians, say authorities here who are chalking out plans to woo them.zeenews.india.com
Voi olla muitakin syitä, esimerkiksi helppo viisumin saanti (tästä ei ole mitään tietoa).
Postikin kantoi sähkölaskun. Sen maksoin. Siirtomaksu oli suurempi, kuin kulutusmaksu.
Bisnes is bisnes.
Harvinaista jos jossain on palautuksiakin.Tästä tuli mieleen, että ihmettelen kiinteää vesimaksua. 20 euroa kuussa ja aina tulee ihan helvetisti palautuksia.
Ihmettelen miksi tää Kypros on täynnä intialaisia ja pakeja. Ryssiähän täällä piti olla?
Kaupassa on hirveä määrä erilaisia hedelmiä. Ostaako niitä kukaan? Jostain maapallon toiselta puolelta vielä tuodaan.
Koska miehet ei voi vaikuttamatta hölmöiltä. En tiedä pidetäänkö minua emansipoituneena mutta itse pukeudun hameeseen koska se tuo vaihtelua pukeutumiseen. Miten mukavaa on kesällä viilettää kevyessä vaaleassa hameessa jota tuuli heiluttelee ja samalla viilentää jalkoja. Ja juhliin pukeudun yleensä hameeseen. Se on jotenkin juhlavampaa ja sopii usein teemaan. Itse en pukeudu julkisesti polvien yläpuolelle yltäviin hameisiin koska pidän polvia, varsinkin omiani, rumina. Joskus kotioloissa miehen mieliksi voin pukeutua lyhyisiin hameisiin ja mekkoihin. Muuten hameeni ovat järestään nilkkapituisia. Ja yleensä yksivärisiä.Emansipoituneet naiset haluavat vieläkin pukeutua hameeseen, miksi?
Siellä puolella oli derkkuja.Ehkä sä olet väärässä Kyproksessa. Jos ne on siellä turkkilaiselle puolella?
Ne Bruno-merkkiset mandariinit on nyt parhaimmillaan. Joulun tienoilla joutuu jo vähän etsiskelemään, että löytää hyviä, ja uudenvuoden jälkeen ei kannata niitä enää ostaa, vaan vaihtaa suosista Maroc-merkkisiin.
Olen luullut, että kiltissä on monenvärisiä raitoja juuri siksi.Sen jälkeen en ole hametta käyttänyt, mutta kiltin voin kiskaista päälle koska vaan jos sellainen mahdollisuus tulee. Vähän ihmettelin kyllä miten sen kanssa käyt asialla numero kaksi, mutta onnistuihan sekin eikä jäänyt edes raitoja.
Olen luullut, että kiltissä on monenvärisiä raitoja juuri siksi.
Lakkokorvaus vaihtelee aloittain. Mediassa oli luetteloa, että mitä lakkokorvausta milläkin alalla jaetaan. Sähköpuolella korvaus oli reilu, ja joissakin muilla aloilla pieni. Akt taisi olla melko huono maksamaan lakkopäivistä.Tuossa kun postilakko loppui niin haastateltiin jotain luottamusmiestä tms. Hän kertoi että on hyvä palata töihin. Oli kuullut että joillain on ollut vaikeaa selvitä lakosta ja jotkut ovat kuulemma joutuneet lakon aikana järjestelemään lainojaan. Ihmettelen että miten jollakin voi olla niin tiukkaa että lyhyt lakko pistää talouden sekaisin. Muistelin että isä sai lakon aikana jotain korvaustakin...
Oletko varma, etteivät nuo Brunot ole klementiinejä?
Tämä joulun tienoon aika on yleensä makeiden klementiinien aikaa. Keltaiset ja vähän happamammat satsumat on olleet myynnissä vähän ennen. Maroc-merkillä löytyy kyllä mandariineja.
En kyllä itse jaksa ihmetellä, jos nykyaikana ei pysty säästämään rahaa, että tilapäinen tulokatkos ei vaikuttaisi talouteen. Isolla osalla ihmisistä eläminen on kädestä suuhun elämistä.Ihmettelen että miten jollakin voi olla niin tiukkaa että lyhyt lakko pistää talouden sekaisin.
Ei jää kyllä yhtään säästöön tästä osakuntoutustuki+Sairaspäiväraha yhdistelmästä. Tilillä on alle euro ja maanantaina tulee vasta rahaa. Onneksi on jääkaapissa ja pakastimessaa ruokaa viikonlopuksi. Jospa sitä vielä joskus kykenisi semmoisiin töihin, että jäisi jotain säästöönkin.En kyllä itse jaksa ihmetellä, jos nykyaikana ei pysty säästämään rahaa, että tilapäinen tulokatkos ei vaikuttaisi talouteen. Isolla osalla ihmisistä eläminen on kädestä suuhun elämistä.