ernestipotsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Kauan pidit tätä kuitenkin sisälläsi, sillä onhan kesästä jo vierähtänyt aikaa. Ihmetellä täytyy tätä suomalaisten tapaa padota tunteitaan.
Kesällä 2008
Kauan pidit tätä kuitenkin sisälläsi, sillä onhan kesästä jo vierähtänyt aikaa. Ihmetellä täytyy tätä suomalaisten tapaa padota tunteitaan.
Vähän sama kuin nimet taannoin Tapparan pelipaitojen selässä: OJANEN ja M. OJANEN.
Hyvin on aikaa katsoa aiankin naisten takaa-ajoa.Siis miten jengillä on aikaa katsoa jotain telkkaria. Ja eikö sitä yleensä katsota jossain himassa.
Eilen sen taas näki. Sauna on lämmin... ollut jo tunnin ehkä pari. Eihän sinne kukaan voinut mennä kun piti sählätä kaikkea muuta ja hössöttää että saunooko ensin naiset vai miehet vai mennäänkö pariskuntina tai jonkinmoisena sekasaunana. Ja pitäisikö laittaa jotain ruokaa esille vai syödäänkö vasta saunan jälkeen. Joko laitetaan grilli päälle ja kuinka monta makkaraa tarvitaan. Siinä sitä sai sitten ihmetellä... Huah...Miten voi olla, että kaikki yli yhden ihmisen tilaisuudet tai reissut menevät aina helvetinmoiseksi sähläämiseksi?
Tuo on kyllä mystistä. Ne saunovat nyt, ketkä haluavat saunoa nyt. Piste. Pienen keskustelun voi käydä sen osalta, että jos jotain pitää laittaa valmiiksi tai pöytään tai vastaavaa saunomisen aikana, että kuka sen tekee. Mutta muuten: ”Ajattelin mennä saunaan nyt. Ketkä lähtee mukaan?” Ja voilá, sauna on henkilöitetty (ei välttämättä vain miehitetty) ja homma pelaa.Eilen sen taas näki. Sauna on lämmin... ollut jo tunnin ehkä pari. Eihän sinne kukaan voinut mennä kun piti sählätä kaikkea muuta ja hössöttää että saunooko ensin naiset vai miehet vai mennäänkö pariskuntina tai jonkinmoisena sekasaunana. Ja pitäisikö laittaa jotain ruokaa esille vai syödäänkö vasta saunan jälkeen. Joko laitetaan grilli päälle ja kuinka monta makkaraa tarvitaan. Siinä sitä sai sitten ihmetellä... Huah...
Tästä niin samaa mieltä ja juuri noin minä toimin kun ollaan meillä porukalla. Kun sauna on lämmin kerron että sauna on lämmin että ketkä haluaa mennä. Jos homma alkaa sakkaamaan eikä valmista tule niin totean että minä menen, tulkaa muut perässä. Ja porukka tietää että minulle on ihan sama ketkä sinne tulee perässä ja vaikka ei tulisi ketään.Ajattelin mennä saunaan nyt. Ketkä lähtee mukaan?” Ja voilá, sauna on henkilöitetty (ei välttämättä vain miehitetty) ja homma pelaa.
Vittuilitko pizzan pyörittäjälle? Kuulostaa siltä, että sait talon kastikkeet.Ihmettelen viime yönä kännissä ostamani pitsan makua. Huomasin jo ensimmäisellä sekä sen yön viimeisellä puraisulla, että jokin siinä maussa on outoa. Kun vertaan kyseistä lättyä toisen torin laidalla sijaitsevan pitserian tarjontaan, eron pystyi huomaamaan. Ehkei kyseessä ollut mitään ihmeellistä, mutta veti kuitenkin hämmentyneeksi. Pitsa meni heti ensimmäisen pikkusiivun jälkeen yön ajaksi jääkaappiin, sillä syömisestä ei tullut mitään. Olo oli kerrassaan kuollut. Varhain iltapäivällä pitsasta meni sentään puolet mahaan, jääkylmänä. Oli ihan hyvää, vaikka jäinkin pohtimaan sen sisältöä.
Sinä kehveli. Tää oli pedattu minälle!Vittuilitko pizzan pyörittäjälle? Kuulostaa siltä, että sait talon kastikkeet.
Ihan mielenkiinnosta pitääkin seurata miten teksti-tv handlaa Spinkin veljekset..Ässien maalin syöttäjät Ylen teksti-tv:n mukaan Mäkinen ja A. Mäkinen.
Vähän sama kuin nimet taannoin Tapparan pelipaitojen selässä: OJANEN ja M. OJANEN.
Etsin tuossa Googlesta vähän materiaalia työhommaan, ja esiin aukesi haku jota joku muu on ilmeisesti käyttänyt aiemmin. Eli joku on oikeasti hakenut seuraavaa: "How to make an alphabetical list?".
Siis jep, joku on oikein kuukkelista käynyt etsimässä miten tehdään lista joka on aakkosjärjestyksessä. Minä nyt kovin ihmettelen että miten ei joku tuota osaa ilman Googlea? Onko tässä nyt joku kikka jota mä en ole sisäistänyt, vai miten tuon nyt ylipäätään saa menemään väärin muuten kuin tahalleen kirjoittamalla päin helvettiä? Vai eikö joku tiedä mikä on aakkosjärjestys?
Ihmisten tyhmyys ihmetyttää lähes joka päivä. Aika pitkään olen ollut sitä mieltä, että maailman ihmisistä 95% on idiootteja, ja tällaiset vain vahvistavat tätä olettamusta.
Jospa vaikka exceliin tai muuhun ATK-laitteen hömpötykseen on ohjeita haettu, että miten sieltä nopsaan saa rivit järjestykseen?
Idiootteja kaikki ja ihmiset tyhmiä paitsi minä.
Joo tuota mäkin mietin, mutta kyllä nämä haut osoittivat juuri siihen mitä siinä oli haettukin, eli miten tehdään lista aakkosjärjestyksessä. Tai sit mäkin oon vaan tyhmä enkä tajunnut tällaisen haun hienoutta.
En tiedä ollaanko tässä jollain metatasolla muka ihmettelemässä ihmisten tyhmyyttä esittämällä itse tyhmää, mutta kyllä ainakin mulla valtaosa tuloksista on juurikin noita Exceliin, Wordiin ja muihin liittyviä ongelmia, joissa sekalainen lista sanoja/nimiä pitäisi saada aakkosjärjestykseen. Sellaisen googlettaminen ei minun mielestäni kovinkaan erityisestä uusavuttomuudesta kerro.Etsin tuossa Googlesta vähän materiaalia työhommaan, ja esiin aukesi haku jota joku muu on ilmeisesti käyttänyt aiemmin. Eli joku on oikeasti hakenut seuraavaa: "How to make an alphabetical list?".
Siis jep, joku on oikein kuukkelista käynyt etsimässä miten tehdään lista joka on aakkosjärjestyksessä. Minä nyt kovin ihmettelen että miten ei joku tuota osaa ilman Googlea? Onko tässä nyt joku kikka jota mä en ole sisäistänyt, vai miten tuon nyt ylipäätään saa menemään väärin muuten kuin tahalleen kirjoittamalla päin helvettiä? Vai eikö joku tiedä mikä on aakkosjärjestys?
Kohta elämme maailmassa missä joku saattaa maksaa Roope Salmisen ja rakkienkin näkemisestä.
Liian koville. Näyttää olevan sittenki omassa elämässä asiat ihan jees, kun tosta pitää vittuuntua :)Aika koville näyttää Tuiskun loppuunmyyty stadionkeikka ottavan ;)
Muistaakseni Ts Spink ja Tl Spink on ollut.Ihan mielenkiinnosta pitääkin seurata miten teksti-tv handlaa Spinkin veljekset..
Master Chef Australia. Yksi tekee palsternakkajäätelöä. Ei kyllä tulis ihan ekana mieleen tehdä moista. En kyllä osaisikaan. Jotenkin ei kuulosta hyvältä jos vihanneksesta tehdään jätskiä. Ehkä tämä olisikin pitänyt kirjoittaa tuonne ”näkemättä paskaa” -ketjuun.
Meni ja voitti haasteen palsternakkajäätelöllään.Joskus 15 vuotta sitten tuli SubTVltä japanilainen kokkiohjelma, jossa tavallinen laatukokki taisteli jotain ohjelmaan palkattua turbokokkia vastaan. Se oli vedetty aika yli ja selostajat vetivät tunteella jne. Kerran mestarikokki teki jälkiruoaksi mustekalajäätelöä. Sitä pitäisi kyllä maistaa kunhan joskus eksyy tuonne päin maailmaa.