Ihmettelyketju

  • 6 327 508
  • 38 716

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jotkut hikarit kysyy joskus että minkä alan mies olet. Miten niin minkä alan. Eikö pelkkä alan mies riitä.
Sellaista voi koittaa, että sanoo olevansa yrittäjä. Kun kysyy, että mikä yrittäjä, sanoo, että kaikenlaista tässä on yritetty.
Toinen, että sanoo olevansa liikkeenharjoittaja. Minkä liikkeen? No edestakaisen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ihmettelen, miten maamme kaikkien aikojen paras englanniksi laulava yhtye Damn Seagulls ei ole silti jäsenilleen päätyö. Emmä ainakaan tiedä toista noin kovaa bändiä tässä maassa. Nimenomaan tasoltaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Miksi päivämäärien kuukausien loppuun ei laiteta pistettä? Jääkö se pois epähuomiossa (itsellekin tulee kirjoitusvirheitä tämän tästä) vai eikö tiedetä että se kuuluu sinne. Ihmettelen... Tänään on 18.10. ei 18.10 vaikka jotkut tuon noin kirjoittaa. Olen tänään nähnyt täällä tuota pisteetöntä muotoa ja olen sitä muuallakin ihmetellyt.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi päivämäärien kuukausien loppuun ei laiteta pistettä? Jääkö se pois epähuomiossa (itsellekin tulee kirjoitusvirheitä tämän tästä) vai eikö tiedetä että se kuuluu sinne. Ihmettelen... Tänään on 18.10. ei 18.10 vaikka jotkut tuon noin kirjoittaa. Olen tänään nähnyt täällä tuota pisteetöntä muotoa ja olen sitä muuallakin ihmetellyt.
Säästää yhden painalluksen ja kaikki kuitenkin ymmärtää. Jotain ihmistyyppiä nyt ehkä ärsyttää.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joo, noin se pitäisi mennä. Onkohan telia mokannut jotain? Ei olisi ensimmäinen kerta.

No nuo samat tiedot minäkin olin jo lukenut mitkä sinä tänne lisäsit. Siksi nyt ihmettelenkin minkä takia nyt sitten näkyy nuo Viasatin melkein kaikki muutkin urheilukanavat ainakin minun Telia tv:ssä.

Minulla on siis käytössäni paketti Telian liigapassi ja Viasatin jääkiekkotarjonta. Ei pitäisi näkyä noilta Viasatin kanavilta kuin NHL- ja KHL-pelit mutta nyt tällä hetkellä näkyykin näemmä kaikki urheilutarjonta. No sentään niitä Viasat jalkapallo ja Viasat golf kanavia en ole saanut näkyviin, ainoastaan nuo kanavat miltä tulee noita NHL-pelejäkin.

No enhän minä suinkaan valita tässä vaan kivahan se on että urheilua näkyy tällä hetkellä paljon. Ihmettelyni onkin positiivissävytteistä.

Olisi ehkä vain kiva tietää onko tämä tosiaan jokin kämmi vai mistä on kyse?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@vilperi ja @Tinke-80 tuskin tuo tämä lisävalaistusta, mutta radiosta kuulin eilen istuessani Sara Siepin kyydissä, että tänä viikonloppuna on Telian kanavat vapaasti katsottavissa. Eli se on varmaan tämä viikonloppu kun kanavat ovat vapaasti katsottavissa, myös viasat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@vilperi ja @Tinke-80 tuskin tuo tämä lisävalaistusta, mutta radiosta kuulin eilen istuessani Sara Siepin kyydissä, että tänä viikonloppuna on Telian kanavat vapaasti katsottavissa. Eli se on varmaan tämä viikonloppu kun kanavat ovat vapaasti katsottavissa, myös viasat.
Mää tuun sitten hämmentään viä lisää pakkaa ja totean että mun Telia-TV ei kyllä näytä että olisi Viasat urheilut katsottavissa...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mää tuun sitten hämmentään viä lisää pakkaa ja totean että mun Telia-TV ei kyllä näytä että olisi Viasat urheilut katsottavissa...

Enkä mä saa mun viasatin tai tavallisen telkan kautta teliaa näkymään. Toki tähän voi syy olla minussa ja teknisissä taidoissani. Kävin kanavat läpi eikä vilahtanut teliaa missään.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää tuun sitten hämmentään viä lisää pakkaa ja totean että mun Telia-TV ei kyllä näytä että olisi Viasat urheilut katsottavissa...
Samaa kattelin ittekkin, kun ajattelin että vois ens yön valvoo pelien äärellä. Näkyvätkin kaiketi vasta ens vkloppuna sikäli kun oikein ymmärsin.
Enkä mä saa mun viasatin tai tavallisen telkan kautta teliaa näkymään. Toki tähän voi syy olla minussa ja teknisissä taidoissani. Kävin kanavat läpi eikä vilahtanut teliaa missään.
Tuus nyt @Telia itte selvittään tää asia.
 
K

Kiekkokatsoja

Ihmettelen edelleen paria asiaa jatkoajassa.
1. Muutamien tyyppien tarvetta saada vittuilla ja halua yrittää loukata toista kirjoittajaa ihmisenä. Asioista saa ja pitää olla eri mieltä. Mutta nämä muutamat ovat kykenemättömiä kohdistamaan väittelynsä ASIOIHIN.. ja kohdistavat vittuilunäkemyksensä toiseen kirjoittajaan ihmisenä. Vittuilu kohdistuu yleensä henkilöihin jotka ovat olleet jatkoajan kirjoituksissaan rohkean avoimia omasta elämästään. Oikeastaan ovat ihailtavan rohkeasti kertoneet elämästään.

2. Moderaattorit. Mun mielestä jatkoajassa on menty oikeaan suuntaan, ja puututtu epäasiallisuuksiin entistä paremmin. Mutta miksi nyt moderaattorit eivät ole puuttuneet epäasiallisuuksiin?

Joo mulle saa vittuilla, yrittää loukata ym. Jos siltä tuntuu.
Ikävää on vaan ollut havaita, että muutamat idiootit ovat saaneet hyvien vakiokirjoittajien pohtimaan, että ollakko täällä vai ei.

No ihmetyttää sekin, että nyt heitetään vittuilu löylyä lisää, haukkumalla joitakin ihmisiä mielensäpahoittajaksi ym.

Lisäys. Nii, ei mulla oo tarvetta antaa tarkentavia yksityiskohtia väitteilleni. Eikä kiinnosta tonkia, että kuka on kirjoittanut ja mitä. Mutta oon huomannut ainakin 3 hyvän vakiokirjoittajan hämmentyneen täältä saaneisiin viesteihin, niin pistää kyllä ihmetyttämään tämä touhu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitä olen tässä ihmetellyt että miksi juuri kukaan ei spekuloi sillä missä Kaapo Kakko pelaa yhdeksän NHL-pelin jälkeen.

Tai sitten en ole vaan huomannut.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Miksi voittolaukauskilpailun aloittaja arvotaan kolikonheitolla, kun voitaisiin vaan heittää kiekkoa? Jos kiekko laskeutuu kotijoukkueen logo ylöspäin, kotijoukkue saa päättää kumpi aloittaa.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Miksi voittolaukauskilpailun aloittaja arvotaan kolikonheitolla, kun voitaisiin vaan heittää kiekkoa? Jos kiekko laskeutuu kotijoukkueen logo ylöspäin, kotijoukkue saa päättää kumpi aloittaa.
Mites sitten, jos pelataankin logottomalla eli täysmustalla kiekolla? Jos näkyviin tule musta puoli, tummemmissa peliasuissa pelaava joukkue aloittaa?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lätkänpelaajat on lähtökohtaisesti niin yksinkertaista sakkia, että ei ne tajua sitä asiaa, että onko se kiekko täysmusta vai ei. Joku kenttäpelaaja voi ehkä päästä hajulle, että kusettaako tuomari, maalivahdeilla ei mitään toivoa.

Terv. kiekkokoulusta A:han.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aina välillä kuulee että parikymppisillä olisi huono itsetunto. Miksi se siinä iässä teini-iästä laskisi? Joo Me naiset ja Sinä & minä nyt kertoo tyttöjen ulkonäköpaineista ja muistakin, mutta poikia jos miettii. No myöhemmin nyt ehkä vähän insinöörihenkisillä laskee ja ne koittaa paikkailla sitä autoilla ja kelloilla ja titteleillä ja sellaisilla, mutta jos parikymppisiä miettii.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tallink Siljan risteilyalukselta löytyi kaksi ruumista – Kuolleet ovat nuoria Suomen kansalaisia
#uutisvahti


Tämä ihmetyttää tällä hetkellä. Kaksi nuorta ihmistä kuolee samalla risteilyllä ja mitään yhteyttä ei ilmeisesti ole. Toki voi olla mahdollista, että ovat molemmat käyttäneet esim. jotain huumetta johon on sotkettu jotain myrkyllistä. Tai sitten on vain käynyt tylsästija molemmat ovat saaneet sairauskohtauksen tms.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tallink Siljan risteilyalukselta löytyi kaksi ruumista – Kuolleet ovat nuoria Suomen kansalaisia
Meidän abiristeilyllä kuoli abi (sairaskohtaukseen tms.). Oli vähän onttua herätä seitsemän maissa (parin tunnin yöunien jälkeen) kuulutukseen että onko laivalla lääkäriä (ja samma på svenska). Ei varmaan mikään helppo homma löytää lääkäriä laivalta joka oli pakattu täyteen abeja. Ei me tietenkään mitään kuolemasta tiedetty ennen kuin sitten luettiin iltapäivälehdistä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aina välillä kuulee että parikymppisillä olisi huono itsetunto. Miksi se siinä iässä teini-iästä laskisi? Joo Me naiset ja Sinä & minä nyt kertoo tyttöjen ulkonäköpaineista ja muistakin, mutta poikia jos miettii. No myöhemmin nyt ehkä vähän insinöörihenkisillä laskee ja ne koittaa paikkailla sitä autoilla ja kelloilla ja titteleillä ja sellaisilla, mutta jos parikymppisiä miettii.

Joo kyllä kuulostaa perin oudolta, kun tuossa iässä testosteronin tuotto on huipussaan ja elämä edessä, niin luulisi itsetunnon olevan tapissa. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt tuloksiin vaikuttaa maalaisserkut. Ovat esim. armeijassa tupakavereilta kuulleet, että kaupungissa asuvat tytöt huolehtivat hygieniastaan eivätkä pukeudu haalareihin ja kumisaappaisiin. Alkaa tuollainen kotipitäjään palatessa ensin vaivaamaan ja muutaman käteenvedon jälkeen vituttamaan. Sitäkautta vaikuttaa myös itsetuntoon, kun tajuaa että on vetänyt lyhyemmän korren kaupunkilaisiin verrattuna.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Joo kyllä kuulostaa perin oudolta, kun tuossa iässä testosteronin tuotto on huipussaan ja elämä edessä, niin luulisi itsetunnon olevan tapissa. Jotenkin tuntuu, että tässä nyt tuloksiin vaikuttaa maalaisserkut. Ovat esim. armeijassa tupakavereilta kuulleet, että kaupungissa asuvat tytöt huolehtivat hygieniastaan eivätkä pukeudu haalareihin ja kumisaappaisiin. Alkaa tuollainen kotipitäjään palatessa ensin vaivaamaan ja muutaman käteenvedon jälkeen vituttamaan. Sitäkautta vaikuttaa myös itsetuntoon, kun tajuaa että on vetänyt lyhyemmän korren kaupunkilaisiin verrattuna.
Inttikaverit on muutenkin todellisia itsetunnon tappajia ja ihan uskomattomia seivästäjiä! Kysykää vaikka HIFKiltä.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tallink Siljan risteilyalukselta löytyi kaksi ruumista – Kuolleet ovat nuoria Suomen kansalaisia
#uutisvahti


Tämä ihmetyttää tällä hetkellä. Kaksi nuorta ihmistä kuolee samalla risteilyllä ja mitään yhteyttä ei ilmeisesti ole. Toki voi olla mahdollista, että ovat molemmat käyttäneet esim. jotain huumetta johon on sotkettu jotain myrkyllistä. Tai sitten on vain käynyt tylsästija molemmat ovat saaneet sairauskohtauksen tms.

Ehkä näitä arvailuja ei sitten saa lehdistö tai poliisi sanoa ennen todisteita, mutta mun mielestä toi vaikuttaa lähes varmasti siltä että yökerhossa on joku kolmas osapuoli tarjonnut nuorille vähän nappeja menon parantamiseksi ja lopputulemana sitten kaksi nuorta menetti henkensä. Aina on toki mahdollista että tämä on kaikki sattumaa, mutta en usko tuohon ollenkaan. Väitän että jollain pillerikauppiaalla on nyt aika hikiset oltavat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Täytyy joskus kaivaa nää legendaariset tekstit naisketjusta ja lukaista ne.
Otahan tästä rojekti työn alle! Ne vois linkittää vaikka parhaat läpät ja kirjoitelmat ketjuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös